Oskarjeva potovalna filozofija

Oskarjeva potovalna filozofija … poslanstvo Agencije Oskar

                                                                                                                                                                                                  

Nihče ne potuje zaradi tistega kar plača,
in ne more plačati tistega, zaradi česar potuje. (Oskarizem)

Oskarjeva potovalna filozofija razlaga smisel potovanj za sopotnika nove dobe (21. stol.) ter potencial, ki ga imajo potovanja za modernega človeka, njegovo regeneracijo, navdih in osebni razvoj.

Oskarjeva potovalna filozofija nadgrajuje turistično potovalno filozofijo (20. stol.), saj sodobni izzivi domačega življenja narekujejo nadgrajen način preživetja prostega časa. V 21. stol. se za aktivne ljudi potovanja iz nekdanjega luksuza spreminjajo v nujnost za psihično zdravje, učinkovitost in navdih. Potovanja postajajo pomemben dejavnik osebnega razvoja!

Oskarjeva potovalna filozofija sprejema klic nove dobe. Razvijati smo jo začeli leta 1996. Tudi danes pionirsko izumljamo potovalne pristope ter jih v praksi uresničujemo preko Oskarjevih stopenj in potovanj. Izkušnja deset-tisoče sopotnikov nam potrjuje – Oskarjeva nadgradnja DELUJE!

 

Človek (sopotnik) je glavni igralec

                                                                                                                                                                                                                           

Bistvo ni skrito v potovanju,
temveč v sopotniku. (Oskarizem)

Oskarjeva potovalna filozofija v ospredje postavlja sopotnika in njegovo doživljanje na potovanju (in doma). Niso glavne piramide, temveč naše doživljanje piramid. V našem doživetju piramid so piramide zgolj spodbuda, celotno doživetje pa je osebna zgodba, ki je odvisna tudi od stanja sopotnika, od dogajanja pred obiskom piramid in od mnogih drugih podrobnosti, s katerimi se ukvarja Oskarjeva potovalna čarovnija. 

Indija

Gostujoča dežela je le podlaga in glavne znamenitosti so le vzvod za sopotnikovo doživetje. Človeka (sopotnika) vidimo kot 5-plastno bitje in vsaka plast se na potovanju odziva na ustrezno plast dežele. Tako se človeška fizična plast odziva na fiziko dežele, človekova čustvena plast se odziva na čustveno plast dežele … vse do najvišje duhovne plati, kjer se različnosti lahko zlivajo v novo (nadgrajeno) celoto. Tako celostno potovanje sopotnika vodi v glavno igro v potovalnem filmu.

Sopotnik je glavni igralec takrat, ko se na potovalne dražljaje lahko celostno odzove (fizično, čustveno, mentalno, dušno in duhovno) ter tako zaživi potovalno sedanjost v lastni glavni igri. Lahko rečemo, da igra sebe in lastno glavno igro, pri tem pa za vzvode uporablja potovalne dražljaje.

Drugačnost gostujočih dežel je vzvod, ki pelje v globino lastnega doživljanja in v preseganje obstoječega razumevanja samega sebe in s tem sveta okoli nas. Večja ko je drugačnost dežel in bolj ko je izpostavljen potovalni način, večji je izziv, ki ga na potovanju sprejemamo; večje je tisto"nekaj več", ki ustvarja potovalno bogastvo.

Človeku prijazna potovanja …

                                                                                                                                                                                             

Potovanje je dejstvo. Mi pa iz njega naredimo
neprecenljivo bogastvo ali zgolj beg iz vsakdanjosti.

Pet-plasten potovalni vrtinec ustvarja doživetveno globino in le ta vodi v sfero potovalnih moči. Če se sopotnik prepusti in iz vloge opazovalca vstopi v vlogo glavnega igralca, potem vstopi v bistro studenčnico potovalnega trenutka in se zlije z njim, z deželo, s sopotniki in trenutkom sedanjosti. Postane GLAVNI IGRALEC v potovalnem filmu. Tako se ustvarja potovalno bogastvo.

Človeku prijazna potovanja v Agenciji Oskar uresničujemo na potovanjih v stilih Oskarjevih stopenj 3-5, ki so zasnovana na 5-plastnem prepletanju sopotnika s skupino in z gostujočo deželo, vodijo pa jih za to posebej usposobljeni vodniki. Pri teh potovanjih se globina in moč doživetij OMOGOČATA in ne zagotavljata. Za globoko doživetje je potrebno sodelovanje sopotnika.

Smisel potovanja je skrit v domačem življenju

                                                                                                                                                                                                                                                 

Niso glavne piramide,
šteje le naše doživetje piramid!

Potovanja izhajajo iz domačega življenja in se vanj vračajo. Iniciativa za potovanje je skrita v domačem življenju. Tudi smisel potovanja lahko najdemo le v domačem življenju (popotniku po vrnitvi). Potovanje pa je ODKLOP ali SKLOPKA, ki nas za kratek čas izloči iz domačega življenja, v katerem delujemo v določeni prestavi.

Kirgizija - Sončnice

Potovanje je torej PRILOŽNOST za PREKLOP med prestavami. Na potovanju je mogoč prirastek, s katerim se sopotnik LAHKO vrne drugačen (nadgrajen). Nadgradnjo imenujemo POTOVALNO BOGASTVO in je sestavljeno iz "doživetij lastne glavne igre" ter iz "osebne nadgradnje".

Potovalno bogastvo vodi v bogatejše in srečnejše domače življenje. Človeku prijazna potovanja z zavestnim sodelovanjem sopotnika potovalni strošek preobražajo v naložbo v bolj izpolnjeno in srečno domače življenje. Pri tem pa sopotnik prav tako uživa v fizičnih radostih, vrhunski kulinariki dežele ter psihičnem ugodju in sprostitvi …

Oskarjeve stili/stopnje in potovalni izziv

                                                                                                                                                                                                   Potovanje brez izziva je kot hrana brez soli.

Oskarjeva potovalna filozofija se uresničuje skozi stopnje/stile potovanj, ki so pri izbiri potovanja celo pomembnejše kot gostujoča dežela, saj odražajo NAČIN, po katerem sopotnik potuje. Oskarjeve stile smo opredelili s stopnjami (2-5), ki izražajo stopnjo nagajivosti in spontanosti potovanja ter vključen izziv. S tem pa je povezan tudi vaša glavna igra.

Potovalni način lahko ponazorili s filmsko zvrstjo. Isti igralec (sopotnik) bo na isti sceni (gostujoča dežela) imel povsem drugačno vlogo glede na to, ali bo igral v klasični TV telenoveli, ali se preizkusi v pustolovskem filmu ali pa igra v avtorskem filmu pod taktirko vrhunskega režiserja. Tako je tudi s sopotnikom na potovanjih Agencije Oskar.

Tako je turistična "dvojka" bolj statična in definirana, vključuje pričakovane poteke dogodkov in je sopotnik bolj opazovalec. Na drugi strani je abstraktna "petica", ki vas popelje izven predstavnosti in v izjemno spontanost dogajanja. Vmes sta nagajiva in spontana trojka ter bolj avanturistična in izpostavljena "štirica".

Več … Oskarjevi stili/stopnje

Več ... Modra prijava

Iskanje svetega grala - zgodba o Agenciji Oskar

                                                                                                                                                                                                       

Kdor misli, da obvladuje potovanje
je zgolj utvaro dlje od stvarnosti.

Bodite/postanite tudi vi del napete zgodbe o raziskovanju in odkrivanju. Odkrivajte svet in sebe v stiku z njim. Podelite svoja doživetja, spoznanja in navdušenja na našem Blogu. Postanite soavtor Ideje, ko skozi spremembo samega sebe spreminjamo svet!

Več ... Oskarjev blog

Več … Oskarjeva potovalna filozofija na blogu

Portal agencija-oskar.si uporablja piškotke, da lahko z analizo obiska izboljšujemo storitev, za namene oglaševanja ter raziskave rabe spleta. Prosimo vas, da nam prijazno dovolite, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen. V primeru, da boste nadaljevali z uporabo naše spletne strani, bomo to razumeli kot privolitev. Vašo odločitev lahko vedno spremenite tukaj.
Se strinjam
Ne strinjam se
Želim izvedeti več