Petega dne zjutraj je v skupini spontano završalo. Ko smo se v čarobnem Amarantu po zajtrku v oblačnem in hladnem vremenu usedli na avtobus, sploh nismo vedeli, kako naj se počutimo. Vse glavne portugalske znamenitosti (Lizbona, Porto, Coimbra … ) so bile za nami, pred nami pa trije dnevi brez konkretnih pričakovanj – sama neznana imena in neoprijemljivi obeti.

Portugalska - Muliceiros v Aveiru

A že po prvem postanku na »Miradouro« z izjemnim pogledom na vinograde ob reki Duoro so se nam zaiskrile oči in skupino je prežela židana sproščujoča volja. Kot na povelje smo začutili, da je danes nekaj drugače. Ni bilo več skrbno odmerjenih turističnih ogledov, temveč skrbno izbrana prelestna narava, bele hiške sredi vinogradov in sproščeno vzdušje. Vsi smo zažareli, razposajeno smo korakali po grebenu med dvema panoramama. Tako se zgodi vselej, ko se Portugalski kalejdoskop prevesi iz turističnega v spontani del. Dopoldne smo zaključili z obiskom Quinte, nasrkali smo se Portovca in se odprli kopici drobnih doživetij.

Portugalska-Sierra Estrella

Sledil je vzpon na Alto Plano, visoko planoto, na kateri je granit zamenjal škrilavec, vinogradi pa so se umaknili neskončnim nasadom mandljev, kostanjev in oljk. Kot otroci smo se zapodili v čudovit gradič srednjeveškega Penedona in ga raziskali. Sredi ničesar smo se sprehodili do predzgodovinskega Dolmena in brez razloga nam je bilo ful lepo. Za konec dneva smo raziskali še šarmantni Trancoso, kjer smo okušali sardine v čokoladi, obiskali sinagogo in oh in sploh, na gradu pa nas je upravnica vprašala kako velika je Slovenija, ko pa ta kraj »bogu iza nogu« obišče toliko slovenskih skupin 😊.

Portugalska-gradič v Penedono

Šesti dan pa je bil že šesti najlepši dan na potovanju! Skozi dežne meglice smo jo udarili proti vrhu najvišjega portugalskega gorovja Sierra Estrella in ko smo prišli nad meglice, se nam je prikazala vražja pokrajina granitnih balvanov, ki kar vleče na sprehod in odpira duha. Veličastno! Po osvojitvi vrha smo na enem izmed postankov obnemeli – toliko čudovitih rumenih rož vseh barv nismo pričakovali. Bili smo očarani. In vonj … mmmm …

Portugalska-Sierra Estrella

Višek pa nas je čakal v Monsantu, kjer smo se zdaj že razigrani sopotniki zapodili po strmini proti gradu in z vsakim korakom težje hodili. Gor pa se je zgodilo nekaj presežnega – razkropili smo se in uživali v neverjetnih granitnih konturah, pogledih in prizorih. Kot otroci smo bili, razposajeni, srečni, izpolnjeni … Še portugalski voznik, ki sem ga spravil gor, je bil srečen, tudi on je bil prvič tu, sedel je na skali in bil očaran – kako lepa je Portugalska!!

Portugalska-Monsanto

Sedmega dne se potovanje začenja umirjati. Skozi valoviti neskončni Alentejo potujemo skozi morja plutovcev granitnemu Estremozu naproti. Vzpnemo se na stolp z neverjetnim pogledom, tavamo po marmornih ulicah, zajemamo dih na trgu s cvetočimi žakarandami, z domačini pijemo kavico za 60 centov in se nastavljamo objektivu radovednih domačinov, ki želijo ujeti trenutek zgodovine, ko skupina tujcev vstopi v njihov kraj. »Kje ste turisti; zadnji, ki so bili tukaj, so že davno mrtvi«, slišimo v portugalščini. Ne razumemo: narečje pač. 😊

Portugalska-zakarande v Estremozu

Za konec čarobnega dela »neznane« Portugalske nas preseneti lepa Evora, kjer se vsa zgodovina in sedanjost pomešajo v elegantno mesto znotraj obzidja. Tam je za vdihovat vzdušje in vonj po portugalskem jugu. S prostim večerom na lizbonskih ulicah zaključimo s Portugalsko, ki nas je najbolj presenetila prav tam, kjer smo najmanj pričakovali.

Portugalska-na španski meji

Lep pozdrav, Oskar

Zahvala New York

Spoštovani,

rada bi se vam najlepše zahvalila za res dobro pripravljen aranžma v New Yorku. Hotel je bil na odlični lokaciji (bližina podzemne, Central Parka in postajališča hop-on, hop-off avtobusa), zelo pa mi je bilo všeč tudi, da nisva imeli prav dolgega čakanje pri presedanju med avioni.

New York-panoramski pogled na mestoRes hvala in še naprej tako uspešno delo.
Justina

Ivana, še enkrat bi sem vam rada zahvalila za vse rezervacije.

Vse je bilo odlično, timing perfekten, lokacija hotela in hotel tudi odlično. Podzemna in avtobus hop on hop off sta na vogalu, zraven je odličen deli, pa 24 ur odprta trgovina … Priporočam vsem, ki bodo potovali v New York, ki je res izjemno mesto.

Najlepša hvala in zagotovo se kmalu spet kaj slišimo.
LP, Cilka

Zahvala Tanzanija

Živjo Ivana!

Tanzanija - safariJa, vsa pričakovanja so bila presežena! 😀 Imamo se zares odlično in spoznavamo povsem drug obraz Afrike. Razvajajo nas na vsakem koraku. Skratka navdušeni smo!

Danes smo s plemenom Hadzabe ujeli dik-dika! Kakšna sreča!

Topel, sončen pozdrav!
Anja

Zahvala Maldivi

Pozdravljena,

Maldivi-otoški rajsem že razmišljala, da pokličem.

Z eno besedo bilo je res super, pričakovanja izpolnjena v celoti, organizacija super. Sploh nisva imela občutka, da sva na drugem koncu sveta. Skratka vse je teklo gladko od transporta do letov, namestitve itd.

Hvala za vse čudoviti ste. Pozdrav od obeh.
Lp Vesna in Zdravko

Zahvala Sejšeli

Pozdravljena,

Mahe, Sejšeli - Intendance Beach 5bilo je super. S hotelom sva bila zadovoljna, prav tako s hrano.

Po otoku Mahe sva se vozila z avtobusom. Bila sva na vseh večjih plažah: Beaue Vallon, Indendance beach, Carana beach, Anse Major. Obiskala sva najmanjše glavno mesto na svetu – Victoria. Šla sva na izlet z gliserjem na otoka Praslin in La Digue.

Skoraj vsak dan je deževalo, vendar je bilo kljub temu zelo vroče.
Več vidno na spodnjih slikah.

Lep pozdrav, Anita & Aleš

Zahvala Portugalska

Ola,

Prvi teden je bil, ne glede na vedno težji ruzak 😉 , zanimiv ter pester, nekaj novega. Agencija A2Z je povsem zadovoljila pričakovanja.

Portugalska-PortoDrugi teden je bil prav tako, na drug način, pester. Obilo zanimivosti. Zadnji cel dan je bil po planu preobsežen. Dejansko bi bilo bolje, da bi se spalo v Castelo Branco in se zadnji dan odpeljalo direktno na letalo. Oz. še bolje, z vlakom na letališče.

Pohvalil bi izbiro hotela Rural Madre de Agua. Res super storitev. Medtem ko ima hotel Mondial predvsem dobro lokacijo. Pri ostalem pa  zaostaja za drugimi hoteli.

Program potovanja je bil OK, tako kot smo si zamislili in je izpolnil pričakovanja.

Hvala. Lep pozdrav,
Matevž

Portugalska-AlgarvePozdravljeni,
zahvaljujemo se za organizacijo potovanja, vse je potekalo gladko. Hotel je krasen.

Lep pozdrav,

Branka

Za več idej individualnih potovanj kliknite TUKAJ.

Tags:

Saj ne verjamete več v pravljice, dragi sopotniki, kajne, da ne?

CasablancaOh, pravljice, zgodbice, risanke … Ja, to je povprečno mnenje povprečnega odraslega … dokler ne obiščete Maroka in to ne kar tako, ampak na našem najdaljšem potovanju.

Ne le, da prihajate v deželo trdnega in priljubljenega kralja Mohameda VI. in kraljice Lalle Salme ter mladega kraljeviča Hasana III, ki v lokalnem klubu igra nogomet skupaj s svojimi vrstniki, princeska Lalla Khadija pa se rada igra z Barbikami kot naše deklice, ne le to, Maroko je preprosto pravljična dežela, ki jo morate spoznavati počasi z vsemi drobnimi detajli, to pa je mogoče le z našo berbersko pravljico …

Ko stopite na letališču Mohameda V. v Casablanci iz letališke zgradbe, vas prevzame svetloba in vonj. Preprosto diši, Maroko diši. Diši v belem Rabatu, v prestolnici, ki se nahaja nad divjim Atlantikom in kjer počiva kralj Mohamed V. v prelepi beli grobnici. Zadovoljen, ker je Maroko popeljal v svobodo, ki jo gradijo njegovi sinovi in vnuki.

Tags:

Na pot smo odšli v ponedeljek; 24 sopotnikov in ŠTIRJE!! vodniki. Kajti to potovanje smo izbrali tudi kot končno dejanje letošnje vodniške šole za tri novince v vodniških vrstah Agencije Oskar. Vsi trije »mladi« vodniki so za prvomajske praznike že uspešno vodili ter s tem preživeli ognjeni krst. Zdaj pa je pred novoletnimi vodenji na vrsti še nadgradnja – vpeljevanje v skrivnosti ustvarjanja zgodbe in potovalnih vzdušij ter piljenje vodniških spretnosti na živi skupini in živem potovanju; pod vodstvom tistega, ki je vse skupaj ustvaril.

Vodniški Portugalski kalejdoskopPravi izziv je bilo sestaviti scenarij, po katerem bomo štirje vodniki delovali enotno kot eden, saj smo vodniki precej individualistična bitja in ima običajno vsak izmed nas svoj izrazni stil. Izrazita drugačnost vsakega od nas bi verjetno razstrelila skupinsko vzdušje. Zato smo sprejeli izziv usklajevanja – da delujemo enotno, in prav težnja k enotnosti in usklajenosti je postala gonilna usklajevalna sila, ki ima izjemen izobraževalni potencial.

Potovanje Portugalski kalejdoskop 8 dni je idealno potovanje za tak podvig – je izjemno vsebinsko pestro, prav tako pa tehnično zelo zahtevno. V prvem delu od Lizbone do Porta je tehnika vodenja bolj turistična, saj potujemo pretežno po turističnih krajih. V drugem delu pa se potovanje nadgrajuje z bolj doživetim pristopom in doživlja vrhunec v portugalski samobitnosti; zato je že od začetka treba pripravljati skupino na »preseganje pričakovanj«. V tednu dni se zvrsti množica zgodb, in z dobrim vodenjem lahko tudi klasično turistično potovanje postane nepozabno doživetje!

Danes (drugi dan potovanja) smo v Lizboni in Sintri že ustvarili odličen dan. Vzpostavili smo sistem – trije gledamo, ko eden dela. Ob vsaki priložnosti hitro stopimo skupaj, analiziramo in ugotovimo, kako je šlo in kako bi lahko bilo še bolje. Učinek je takojšen – odpadajo mašila, izboljšuje se retorika in struktura predavanj, vse boljša je tehnika vodenja ter osmišljanje vsakega dejanja v ustvarjanju zgodbe celega potovanja. Taka vodniška vaja je za vsakogar neprecenljiva, saj običajno vodnik deluje sam in je za svoje pomanjkljivosti slep, s tem pa tudi zaprt za lasten razvoj.

Mi pa bomo na tem potovanju naredili svetlobni preskok in prepričan sem, da se bojo do konca potovanja vsi moji mlajši kolegi po kvaliteti vodenja in ustvarjanja vodniških nadgradenj lahko enačili s starejšimi kolegi. Prvi Mitja vas bo že to poletje vodil po Islandiji, drugi Mitja po Albaniji ter Portugalski z Madeiro, Monika pa bo z vami v Romuniji in Bolgariji. Menjava vodniške ekipe v Agenciji Oskar poteka gladko in z velikim potencialom, da bo prenovljena ekipa že letošnje poletje najboljša vodniška ekipa, kar jih je Agencija Oskar imela do zdaj.

Portugalska pa – ej, ta je v maju prav neverjetno najlepša! Lizbona je odeta v vijolične barve cvetočih žakarand, vreme je ravno prav toplo, da ni premrzlo in ne prevroče, dežela buhti od bujnega zelenja in rož na vsakem koraku, v zraku se čuti vitalnost in življenje, umirjeni prijazni domačini pa potovalnim trenutkom vdihujejo čutnost in vzdušje. Prav čudovito se je prepustiti tej mehki, čutni deželi, da je uresničevanje poslanstva z novimi vodniki pravi užitek.

Pošiljam vam nekaj prvih fotografij iz majske Lizbone. Da boste tudi vi užili nekaj tukajšnjih radosti. Mi pa potujemo dalje. Vsak dan bo ena zgodba, ki se bo nevidno tkala v Veliko potovalno zgodbo celega potovanja. Že danes so mi nekateri sopotniki povedali, da se jim že drugi dan zdi, kot da bi potovali že zelo dolgo in da je domača stvarnost nekje daleč nazaj. Veselica se bo začela 5. in 6. dan, ko bo skupina tako vpeta v potovalni »tukaj in zdaj«, da bodo že vsi pozabili, da smo sploh kdaj bili v Lizboni.

A bo to trajalo le do konca potovanja, da posnamemo prav vsak kader v najboljšem doživetju. Že ob vrnitvi domov se bodo obudila vsa doživetja, vsakdo med nami pa bo lahko ustvarjal svoj potovalni film. Na vodi čutim, kako lepo potovanje je pred nami …

Lep pozdrav v domovino,

Oskar

Piše: Gvido Pevec

Avstralija je ogromna dežela. Ljudje jo običajno povezujejo z staro kulturo Aboridžinov, neskončnimi razdaljami, velikim praznim prostorom,  ki ga prekrivajo številne puščave. Znana nam je velika skala Uluru, malo manj pa edinstvena flora, fauna in kultura.

Tekom našega potovanja obiščemo velik del Avstralije (pet zveznih držav izmed šestih) in obiščemo velik del glavnih zanimivosti te ogromne dežele.

Našo predstavitev začenjamo z glavnimi mesti Avstralije, s katerimi se srečamo na naši poti.

MELBURN

1. Eden izmed lepših pogledov na mesto Melbourne se odpira z vrha hriba , kjer stoji spomenik padlim vojakom

Eden izmed lepših pogledov na mesto Melbourne se odpira z vrha hriba, kjer stoji spomenik padlim vojakom.

2. Prestolnica države Viktorija se nahaja ob reki Yarra, ki teče skozi središče mesta

Prestolnica države Viktorija se nahaja ob reki Yarra, ki teče skozi središče mesta.

3. Flinders železniška postaja se nahaja v samem središču mesta in ima bogato zgodovino

Flinders železniška postaja se nahaja v samem središču mesta in ima bogato zgodovino.

4. Spomenik vsem padlim v različnih vojnah

Spomenik vsem padlim v različnih vojnah.

5. Melbourne je mesto parkov in številnih spomenikov.

Melbourne je mesto parkov in številnih spomenikov.

6. Moderna arhitektura v centru mesta. Ulice polne življenja in na njih se vseskozi nekaj dogaja.

7. Ponoči se odpirajo lepi pogledi na moderni del mesta ob reki Yarri.

Ponoči se odpirajo lepi pogledi na moderni del mesta ob reki Yarri.

SYDNEY

Lep pogled na mesto se ponuja iz razglednega stolpa.

2. Lepi pogledi iz druge perspektive se ponujajo med vožnjo z ladjo po Sydneyskem zalivu.

3. Opera, simbol mesta in ena izmed najbolj poznanih stavb na svetu je lepo vidna med vožnjo z ladjo po zalivu.

4. Še en lep pogled na mesto v bližini pristanišča

Še en lep pogled na mesto v bližini pristanišča.

5. Na ulicah več milijonskega se vedno nekaj dogaja

Na ulicah več milijonskega se vedno nekaj dogaja.

6. V Hyde parku med vsakoletnim božičnim koncertom

V Hyde parku med vsakoletnim božičnim koncertom.

7. Noro lepi pogledi na opero so zvečer

Noro lepi pogledi na opero so zvečer.

8. Glavna katedrala se nahaja v bližini Hyde parka

Glavna katedrala se nahaja v bližini Hyde parka.

9. Akvarij je eden največjih in najlepših na svetu

Akvarij je eden največjih in najlepših na svetu.

10. Detalj iz akvarija, kjer z lahkoto preživiš celo popoldne

Detalj iz akvarija, kjer z lahkoto preživiš celo popoldne.

Velika obalna cesta

Samo 243 km je dolga Velika Oceanska cesta ( Great Ocean Road ) pa vendar gre za eno izmed najbolj poznanih cest na svetu. Dokončno zgrajena leta 1932 je prinesla razvoj v jugovzhodni obalni predel države Viktorija. Že med samo gradnjo , saj so cesto  gradili vojaki, ki so se vrnili iz prve svetovne vojne domov in tako dobili zaposlitev. Ni čudno, da je cesta posvečena vsem umrlim vojakom tekom prve velike vojne in kot taka predstavlja velik spomenik in opomin na vojne grozote.

Zaradi svoje lege, cesta se namreč dobršen del vije ob jugovzhodni obali Viktorije , kjer je noro lepa pokrajina je hitro postala svetovno znana. Želja veliko ljudi je, da bi se enkrat  v življenju peljali po tej izjemni cesti.

Pridružite se nam v sliki, vabljeni pa tudi na Oskarjev naslednji obisk teh krajev v novembru 2017.

1. Lep pogled na mesto se ponuja iz razglednega stolpa.

Velik del ceste poteka tik ob izjemno lepi obali.

2. Pogled na enega izmed številnih zalivov na samem začetku poti. Raj za surferje

Pogled na enega izmed številnih zalivov na samem začetku poti. Raj za surferje.

3. Pogledi so neverjetni in te silijo v neprestane postanke

Pogledi so neverjetni in te silijo v neprestane postanke.

4. Pogledi , ki so ljubiteljem narave dobro znani

Pogledi, ki so ljubiteljem narave dobro znani.

5. Na poti k enemu izmed številnih slapov v narodnem parku Otway

Na poti k enemu izmed številnih slapov v narodnem parku Otway.

6. Pogled na park Otway, ki se nahaja vzdolž Velike obalne ceste

Pogled na park Otway, ki se nahaja vzdolž Velike obalne ceste.

7. Edinstvena narava

Edinstvena narava.

8. Osvežitev pod slapom se več kakor prileže

Osvežitev pod slapom se več kakor prileže.

9. Pogled na znamenitih 12 apostolov, od katerih pa danes na žalost nekateri že manjkajo pri zadnji večerji

Pogled na znamenitih 12 apostolov, od katerih pa danes na žalost nekateri že manjkajo pri zadnji večerji.

10. Na drugi strani slavnih apostolov je prav tako lepo

Na drugi strani slavnih apostolov je prav tako lepo.

11. Še en prizor za iskalce sanj

Še en prizor za iskalce sanj.

12. Znani Londonski most je pred leti popustil, a pogled ej še vedno izjemen

Znani Londonski most je pred leti popustil, a pogled je še vedno izjemen.

13. Še en pravljični pogled na poti proti jugu

Še en pravljični pogled na poti proti jugu.

Avtor fotografij: Gvido Pevec

Tags:

Portal agencija-oskar.si uporablja piškotke, da lahko z analizo obiska izboljšujemo storitev, za namene oglaševanja ter raziskave rabe spleta. Prosimo vas, da nam prijazno dovolite, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen. V primeru, da boste nadaljevali z uporabo naše spletne strani, bomo to razumeli kot privolitev. Vašo odločitev lahko vedno spremenite tukaj.