KUBA – Chejeva zgodba

• Mislim da je bila moja izkušnja z Oskarjem na Cubi popolna! Nimam se nad čem pritožit. TOP ŽUR IN TOP IZLET! … premalo dopusta.Kuba
  • Mi ne potrebujemo sovražnika, razmere nas bodo pokopale …
  • Jezdenje konjev, ogled mest, vožnja z oldtimerji, … nepozabno. Hvala Senadu za vso potrpežljivost.
  • Na Kubo sem prišel s srednjimi pričakovanji. Ta srednja pričakovanja so bila v glavnem tudi izpolnjena. Pohvalil bi rad namestitve, ker so bile nad pričakovanji.
  • Življenje je lepo!!!
  • Ne vem! Saj je bilo vse super delux.
  • Potovanje širi obzorja, krepi pogled vase, omogoča spoznanja, ki jih doma ni mogoče doseči. Včasih povzroča napetosti, krepi ali pa krha odnose. 🙂

Kolumbijski vrtiljak

KolumbijaKolumbija je sožitje narave in različnih kultur, ter narodov in pestrosti.

Sestavi mozaik na osnovi tistega,kar si videl, slišal, otipal. Pokaži mozaik svojim prijateljem in ostalim, ki gledajo na Kolumbijo samo skozi velikokrat kronične informacije na TV, časopisu ali v knjigarni s črno vsebino, s tem boš prispeval največ, da bo Kolumbija postala zaželena destinacija. To si Kolumbija tudi zasluži.

Hvala, ker ste nam omogočili spoznavanje te prelepe, nepozabne države!

Nas potovanjih dobiva potnik vedno nove izkušnje, tako je bilo tudi s Kolumbijo, deželo, ki ti seže v srce in te naredi še bolj izkušenega in zrelega.

Maroko, 3.8.2017

Ta članek naj bi imel namen, da bi se naši zvesti sopotniki in bralci naših strani, navdušili nad Marokom in potovali z nami jeseni v to lepo in presenetljivo deželo.
Ampak odločila sem se, da vam povem en dogodek, ki se je zgodil en teden nazaj in je v meni našel svoje mesto.
Saj sem vam že govorila o svetovljanski Casablanci,  kraljevskem Rabatu, čudovitem Rifu in belo – modrem Chefchauenu in o Fesu, kjer so vse starodavne obrti še žive … in še vam bom, seveda, ampak danes …

Maroko - DašaPovsem nepričakovano mi je bilo dovoljeno, da sem spoznala berberski dom, čisto na koncu jugo vzhodnega Maroka, v majhni vasici.

Imela sem rojstni dan in prav ta dan je bila tudi “hamlija”, vsakoletni festival črnske glasbe – gnawa.

Naslednji dan smo nameravali odpotovati na jug, na raziskovalno potovanje, (mimogrede … rojevajo se Dragulji južnega Maroka …), ostalo je nekaj hrane in nesli smo jo k Y. domov.

Najeti avto sem parkirala nedaleč proč, sedla sem na en nizek zidek, narejen iz blata, slame in drugih veziv, kar je tu daleč najbolje. Lepo sem želela počakati, veter me je prijetno hladil ,na levi so se rdečile sipine prelepega erga Chebbi.

Ravno se zasanjam, ko me Y. pokliče.

Tags:

Eksotični vrt Atlantika

Pozdravljeni!

MadeiraV soboto ponoči smo prispeli z enotedenskega potovanja na Madeiro, ki ga je organizirala vaša agencija. Želela sem se vam še enkrat zahvaliti za izredno izkušnjo, ki smo jo doživeli na Madeiri. Potovanje je bilo prečudovito! Pohvala za organizacijo, vse transferje, izbiro hotela, organizacijo ogledov, … skratka resnično ste poskrbeli, da so bili še največji paničarji na svetu (beri: jaz)  na potovanju popolnoma brez skrbi! Vodič Nejc Bratuša je s svojim vodenjem, razlagami in nasveti naše življenje na Madeiri resnično predstavil v vsem svojem sijaju. Da ne govorimo, da je razlage, izlete in vodenje vedno prilagodil tudi otrokoma, ki sta bila z nama, tako da nisem bila popolnoma nič v strahu za njuno varnost. Da niti ne omenjam, da ste se spomnili na moj rojstni dan in mi celo pripravili darilo! Resnično ste potrdili svoj sloves najboljše agencije!

Kot je nekoč zapisal Boris A. Novak: “Pesem je kraljevi apartma v hotelu besed.” V tem primeru ste nam pripravili celotno pesnitev, ne samo pesem!

Še enkrat hvala in lep pozdrav, upamo, da bomo še velikokrat potovali z vami.

Islandska sagaIslandska saga

• Ves čas smo živeli med pradavnino in sodobnostjo, med resničnostjo in domišljijo. Na Islandiji so tudi kamni živa bitja!
  • Islandija – zelena, paša ovc in konjev, peščene mavrice vulkanov in gejzirjev. Bilo je odlično!
  • Čudovito! Nepozabno doživetje.
  • Mitja je pokazal, kako ima rad Islandijo. To je bila dodana vrednost potovanja.

Gruzija in Armenija

• Potovanje zaključujem z čudovitimi vtisi, fascinirala me je pokrajina in na sploh drugačnost.
  • Potuj in spoznaš ljudi z tisočerimi navadami.
  • Dobra volja na poteh sveta je za potovanje smetana, je potovanje brez skrbi in ohrani slike za vedno.Gruzija in Armenija
  • Pogled v notranjost katedrale v Echmiadzinu me je presenetil in prevzel. Res sem videla in spoznala veliko novega. Obe deželi sta me presenetili tako z naravo, kot s svojo zgodovino in vpetostjo v našo kulturo.
  • Deželo spoznaš šele takrat, ko jo obiščeš. Hvala Nini, da sem končno razumela problematiko južne Osetije, Abhazije in gorskega Karabaha.
  • Lepo je potovati, še lepše pa je prelisičiti vreme.
  • Če greš na potovanje z dobro, pozitivno energijo, ti je tudi vreme naklonjeno.

Tags: , , , , , ,

Piše: vodnica Daša

Maroko-puščava kameleOsnovni krog po Maroku, ki ga agencije običajno nazivajo »Klasični Maroko«, traja osem dni. Mi, Oskarjevci, ga začnemo v Casablanci, nadaljujemo v Rabatu, Meknešu, skočimo v antični Volubiis in sveto mesto Moulay Idris, v Fesu pokukamo v srednji vek, potem pa čez Atlas odpotujemo na rob Sahare. Očara nas južni Maroko z rdečkastimi kasbami in ksarji ter rodovitnimi zelenimi palmeraji. Občudujemo Ait-ben-haddu in se čez Visoki Atlas vrnemo na atlantsko stran v vedno vroči in izzivalni Marakeš. Potovanje sklenemo v Casablanci, kjer po intenzivnem tednu urejamo spomine in si želimo, kako bi ostali še dan ali dva in …

No, tu pa vskoči naša BERBERSKA PRAVLJICA.

Tags:

Tanzanija-Kilimanjaro-sneženi vrhGora Kilimandžaro je speči vulkan, ki se nahaja v Tanzaniji. Dviga se do višine 5.985 m in je najvišji vrh v Afriki, znan tudi pod vzdevkom »Streha Afrike«.

Je najvišja samostoječa gora na svetu, saj ni del nobenega gorovja. Kilimandžaro je edinstven tudi po svoji lokaciji, saj se nahaja le 330 km od ekvatorja. Goro sestavljajo trije različni vulkanski stožci: Kibo (5.895 m), Shira (3.962 m) in Mawenzi (5.149 m), kjer je na Kibu najvišji vrh Uhuru. Medtem ko sta Mawenzi in Shira ugasla vulkana, je Kibo le speči in lahko ponovno izbruhne.

Vzpon na Kilimandžaro

V primerjavi z drugimi gorami je vzpon na Kilimandžaro relativno lahek. Da bi vzpon zmogli, ni potrebno biti profesionalen plezalec, je pa nujna dobra telesna pripravljenost.

Z asistenco naše profesionalne vodniške ekipe vas lahko popeljemo do samega vrha, kjer se vam odpre čudovit pogled na prostranstva Afrike.

Naši izkušeni gorski vodniki vam bodo zagotovili varen in čim lažji vzpon na »Streho Afrike«. Temeljito poznajo različne smeri vzpona in vremenske pogoje, tako da lahko zanesljivo predvidijo spremembe in tako preprečijo morebitne nesreče.

Tags: ,

Portal agencija-oskar.si uporablja piškotke, da lahko z analizo obiska izboljšujemo storitev, za namene oglaševanja ter raziskave rabe spleta. Prosimo vas, da nam prijazno dovolite, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen. V primeru, da boste nadaljevali z uporabo naše spletne strani, bomo to razumeli kot privolitev. Vašo odločitev lahko vedno spremenite tukaj.