Osnovni podatki

- V ceno vključen voden ogled mesta Marseille in Malaga
 
- Odhod iz bližnjega pristanišča v Savoni (Italija) ter postanki v pristaniščih Malaga (Španija), na Kanarskih otokih (Fuertaventura, Las Palmas, Santa Cruz de la Palma), Funchal (Madeira), Gibraltar, Valencia (Španija), Barcelona (Španija) in Marseilles (Francija).
 
- Skupinski odhod – v spremstvu Oskarjevega vodnika
 
- Posebnost ladje - eleganca in nostalgija s sodobnim ...
- V ceno vključen voden ogled mesta Marseille in Malaga
 
- Odhod iz bližnjega pristanišča v Savoni (Italija) ter postanki v pristaniščih Malaga (Španija), na Kanarskih otokih (Fuertaventura, Las Palmas, Santa Cruz de la Palma), Funchal (Madeira), Gibraltar, Valencia (Španija), Barcelona (Španija) in Marseilles (Francija).
 
- Skupinski odhod – v spremstvu Oskarjevega vodnika
 
- Posebnost ladje - eleganca in nostalgija s sodobnim udobjem. Elegantna notranjost s številnimi zgodovinskimi detajli in fotografijami legendarnih italijanskih linijskih parnikov.
 

- Primerno za družine - otroški klubi za različne starostne skupine, zunanji in notranji bazeni, ogromno vsakodnevnih otroških aktivnosti, športnih tekmovanj in predstav, športni turnirji, plesni večeri, skratka vse kar omogoča dodatno zabavo za celotno družino.

- Primerno za pare - prepustite se razvajanju v elegantnem ambientu. Uživajte v spa tretmajih, intimnih večerjah, glasbi v živo in čudovitih sončnih zahodih na palubi. Na voljo so ekskluzivne restavracije, umirjena območja za sproščanje in številne priložnosti za raziskovanje sanjskih destinacij skupaj. Popolno za pare, ki iščejo sprostitev, romantiko in nova doživetja.

- Za seniorje - udobne kabine, dostopne poti na ladji in bogat dnevni program. Sprostite se v spa centru, uživajte v kulturnih dogodkih, plesnih večerih in organiziranih izletih. Idealna izbira za vse, ki iščejo kombinacijo udobja, varnosti in odkrivanja novih krajev, v odlični družbi.

 
- Hrana in pijača: v ceno vključen razširjen polni penzion ter voda, čaj in kava iz avtomata
Več

Odhodi

Cena

od 1350

Čas trajanja

15 dni

Status

Zagotovljeno

Prijavite se
Prenesi program v PDF

Program

Prihod v Savono in vkrcanje na ladjo v poznih dopoldanskih urah. Na voljo je tudi povratni skupinski prevoz iz Ljubljane do pristanišča. Ob 16:30 uri ladja izpluje iz pristanišča in pričnemo s plovbo proti mestu Malaga. (ZKV, PT)

Dan bomo preživeli med plovbo do naslednje destinacije, mesta Malaga. Imeli boste priložnost raziskati ladjo, ki bo vaš dom nadaljnjih 13 dni. Dnevi, ki so namenjeni celodnevni plovbi, so še posebej začinjeni z zabavo in animacijo, za katero poskrbi osebje na ladji. V kolikor pa bi si zaželeli cel dan razvajanja, se lahko odločite za kopanje v bazenu in počitek ali obisk fitnesa. Za doplačilo pa se lahko razvajate tudi v wellnessu, si privoščite kakšno masažo ali drugo posebno nego. (ZKV, PT)

Ladja pripluje v pristanišče ob 14:00 uri popoldan. Sledi prosti čas za raziskovanje mesta. Ladja izpluje ob 19:00 uri. Če želite, se lahko udeležite, katerega izmed izletov (za doplačilo). Spodaj si lahko ogledate ladjarjeve predloge. (ZKV, PT)

Malaga in andaluzijske tradicije: iz pristanišča se odpeljemo do Gibralfara, starodavne trdnjave, katera se nahaja na vrhu hriba. Od tu lahko uživamo v razgledu na Malagao in njene zalive. Nato se odpravimo v središče Malage, kjer si privoščimo prijeten sprehod do tipične andaluzijske taverne. Tukaj poskusimo kozarec dobrega vina in si ogledamo fascinantno predstavo flamenka. Sledi povratek na ladjo.

El Caminito del Rey: iz Malage se odpeljemo proti soteski Desfiladero de los Gaitanes, kjer se nahajata dva mogočna slapova. Tu je bila zgrajena 5 km dolga pešpot, široka le 1 meter in se dviga tudi do 100 metrov visoko nad reko spodaj. Pritrjena je na praktično navpične stene. In prav na tej potki, bomo preizkusili svoj pogum! Po stopinjah delavcev, ki so gradili to pot, med razgibano naravo, se vrnemo na začetno točko, medtem pa izvemo zanimiva lokalna dejstva in anektode pionirjev. Odpeljemo se do središča Malage, kjer sledi nekaj prostega časa in povratek na ladjo.

Dan bomo preživeli med plovbo do naslednje destinacije, otoka Fuerteventura.

Ladja pripluje v pristanišče ob 11:00 uri dopoldan. Sledi prosti čas za raziskovanje mesta. Ladja izpluje ob 21:00 uri. Če želite, se lahko udeležite, katerega izmed izletov (za doplačilo). Spodaj si lahko ogledate ladjarjeve predloge. (ZKV, PT)

Raziskovanje otoka s štirikolesnikom: iz pristanišča se s štirikolesnikom odpeljemo prot območju gore Tindaya. Ta gora je bila za staroselce sveta gora s čarobno močjo. Opazujemo mnoge sledi, ki so jih pustili za seboj na tem območju. Po kratkem območju so odpravimo proti severu, do plaže Playa del Aguila, znane kot Las Escaleras, zaradi strmih stopnic. Nato se odpravimo do lagune El Cotillo. Ta mirna ribiška vasica, se ponaša s čudovitimi plažami z belim peskom in mirnimi zalivi. To izkoristimo za kratek postanek in sprostitev na plaži. Pot se nadaljuje po vulkanski cesti, katera vodi do spektakularnih peščenih sipin, z zlatim peskom, obdanim s turkiznim morjem. Posnamemo nekaj fotografij, s čudovitim razgledom, ki nam jih nudi ta ''mini Sahara''. Sledi povratek v pristanišče.

Vsi čuti Fuerteventure: Ogledamo si barve solin Las Salinas del Carmen in v muzeju solin izvemo kako ''salinerosi'' proizvajajo sol najvišjega razreda kakovosti. Nato nas spremlja zvok timple canario, tradicionalnega otoškega glasbila, medtem ko odkrivamo uporabo gofie, starodavne vrste moke, ki so jo proizvajali na tem otoku. Sledi nekaj prostega časa na plaži Costa Calma, kjer nas valovi prijetno požegačkajo po stopalih. Nato se odpravimo na kosilo z lokalnimi izdelki. Poskusimo lokalni sir Majorero in sirovo torto iz kozjega mleka in gofio moke. Povratek na ladjo.

Ladja pripluje v pristanišče ob 08:00 uri zjutraj. Ladja izpluje ob 18:00 uri popoldan. Če želite, se lahko udeležite, katerega izmed izletov (za doplačilo). Spodaj si lahko ogledate ladjarjeve predloge. (ZKV, PT)

Ogled mesta Las Palmas: zapustimo pristanišče in se odpravimo v najstarejšo četrt, imenovano Vegueta, katera je izhodišče našega kulturnega ogleda mesta. Odpravimo se po ozkih tlakovanih ulicah, kjer na poti občudujemo tržnico, gledališče Pereza Galdosa in trg Santa Ana. Sledi nekaj prostega časa. Nato obiščemo lep in velik urbani  park Doramas. Le ta prikazuje lokalno floro Kanarskih otokov, kot so zmajeva drevesa, fikusi, palme in druge lokalne vrste. Njegovi kaskadni vodnjaki in obsežna vegtacija, so priljubljeni kotiček za sprehode in sprostitev. Obiščemo tudi avditorij Alfreda Krausa, razgledno točko za spektakularen  pogled na plažo Canteras. Sledi povratek v pristanišče.

Kanarske Benetke: Izlet se začne z razgledom na 17 kilometrov obale, sipin in plaž Maspalomasa, najstarejšega letovišča Gran Canarie, na jugu otoka. Sipine Maspalomasa, so razglašene za zaščiteno naravno območje, saj so dom številnim redkim rastlinskim vrstam in nekatere izmed njih najdemo samo na Kanarskih otokih. Vožnjo nadaljujemo do slikovite vasice Puerto de Mogan. Zaradi mreže razevjanih morskih kanalov in številnih mostov, ki povezujejo marino z ribiškim pristaniščem, je kraj dobil vzdevek ''male Benetke''. Imamo čas za ogled mesta, raziskovanje marine in tipičnih kanarskih jadrnic ter kosilo v lokalni restavraciji. Sledi povratek na ladjo.

Ladja pripluje v pristanišče ob 08:00 uri zjutraj. Sledi prosti čas za raziskovanje mesta. Ladja izpluje ob 17:00 uri. Če želite, se lahko udeležite, katerega izmed izletov (za doplačilo). Spodaj si lahko ogledate ladjarjeve predloge. (ZKV, PT)

Gozd Los Tilos in tovarna ruma: Obiščemo največji gozd na Kanarskih otokih, imenovan na Los Tilos in očarljivo vasico Los Sauces. Najprej se ustavimo na razgledni točki Miradorde La Galga, katera se nahaja tik ob robu, dveh globoko vrezanih sotesk. Od tu nadaljujemo proti severu do zimzelenega gozda Los Tilos, katerega je UNESCO razglasil za biosferni rezervat. Nato prispemo do čudovite majhne vasice San Andres in uživamo v tem slikovitem kotičku otoka. Sprehodimo se do sosednje vasi Charco Azul in njenih naravnih bazenov, obdanih z nasadi banan in obale. Po kratkem postanku, obiščemo tovarno ruma Ron Aldea in uživamo v degustaciji. Sledi povratek na ladjo.

Plaža Los Cacajos: Los Cacajos je letovišče, približno dva kilometra oddaljeno od mesta. Ta plaža je zaščiten zaliv z valobranom iz vulkanskih kamnin, kateri ponuja mirno vodo v vseh letnih časih. Izkoristite prosti čas za preživljanje na plaži in obisk lokalnih restavracij in brskanje po trgovinah s spominki.

Ladja pripluje v pristanišče ob 09:00 uri zjutraj. Sledi prosti čas za raziskovanje mesta. Ladja izpluje ob 18:00 uri. Če želite, se lahko udeležite, katerega izmed izletov (za doplačilo). Spodaj si lahko ogledate ladjarjeve predloge. (ZKV, PT)

Ogled otoka in kosilo: izlet pričnemo v kraju Eira do Serrado, s 1.026 metri nadmorske višine ter čudovitim razgledom na okoliške gore in vasi v dolini Nun's Valley. Nato se odpeljemo na Pico dos Barcelos in si ogledamo okoliške vasice, raztresene po zelenih pobočjih ter glavno mesto otoka, Funchal, v daljavi. Sledi Cabo Girao, najvišji obmorski klif v Evropi in drugi najvišji na svetu. Sledi kosilo v tradicionalni restavraciji. Po kosilu se odpravimo v Camara de Lobos, ribiško vasico. Ogledamo si nenevadne hiše z rdečimi strehami in živo obarvane čolničke, zasidrane v pristanišču. Izlet končamo z nekaj prostega časa v mestu Funchal in povratkom na ladjo.

Glavno mesto in Toboggan ride: iz pristanišča se zapeljemo do Pico dos Barcelos, od koder občudujemo dih jemajoče razglede na otok Madeira. Nadaljujemo do soseske Monte in si ogledamo cerkev Nossa Senora da Monte. Nato se prepustimo zabavni lokalni tradicionalni vožnji ''po toboganu'' oziroma spust z vozičkom med Montejem in Funchalom.




Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
Notranja kabina 1450 € 1350 €
Zunanja kabina z oknom 1690 € 1600 €
Obvezna doplačila
Napitnine za osebje na ladji - odrasli in otroci nad 14 let (plačilo na ladji) 154 €
Napitnine za osebje na ladji - otroci 4-14 let (plačilo na ladji) 77 €
Doplačila po želji
Odstopnina (5,02%) od vrednosti aranžmaja - paket A 5.02 %
Doplačilo za povratni prevoz Ljubljana - Savona - Ljubljana, odrasli 160 €
Doplačilo za povratni prevoz Ljubljana - Savona - Ljubljana, otroci do 18 let 110 €
Zdr. zav. Vzajemna Tujina do 15 dni kritje S - družinsko 46.24 €
Zdr. zav. Vzajemna Tujina do 15 dni kritje S - posamično 23.12 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %
Družinski popust 3.5 %

Cena za otroka do 18. leta 3./4. ležišče je 250 EUR. 

Cena za odraslo osebo na 3./4. ležišču je 400 EUR.

Otroci do 4. leta ne plačajo napitnin.

Cena (najmanj 30 udeležencev) vključuje: namestitev v izbrani kabini  na ladji 5*, križarjenje po programu, razširjen polni penzion v glavni hotelski jedilnici ter samopostrežni restavraciji (zajtrk, kosilo, večerja, dnevni in polnočni prigrizki), čaj, kava in voda v samopostrežni restavraciji, animacija in zabava na ladji, uporaba fitnesa in bazenov, spremstvo slovenskega vodnika/spremljevalca (pri najmanj 30 udeleženih), pristaniške pristojbine v višini (250 EUR), peš voden ogled mesta Marseilles in Malaga, stroške priprave in organizacije potovanja.

Doplačila po želji: prevoz do/iz pristanišča, paketi pijač in ostalih dodatnih storitev, fakultativni izleti, ki jih ponuja ladjar, izleti v slovenskem jeziku (ob minimalnem številu prijavljenih potnikov 30).

Doplačilo za enoposteljno kabino je 100%.

Gre za garantirane kabine, kar pomeni, da bo številka kabine znana naknadno in jo določi ladjar.
Seznam izletov v slovenščini in seznam vseh ostalih dodatnih storitev, kot so paketi pijač, interneta, povratni prevoz do pristanišča ali rezervacija parkirnega mesta v pristanišču, posredujemo vsem prijavljenim potnikom dva meseca pred odhodom. Takrat lahko vse izbrane storitve dodate svoji rezervaciji.

VIZE: vsaj 6 mesecev veljaven potni list ali osebna izkaznica po končanem potovanju. 

ZDRAVJE: ladjar nima nobenih Covid-19 omejitev. Podrobnejše informacije pred potovanjem lahko poiščete tudi na spletni strani Nacionalnega inštituta za javno zdravje: http://www.zdravinapot.si/

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 21 EUR prijavnine.

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.
Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.
Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.
Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete, ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.
Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo. Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem. Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa. V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom. Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije. Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.
Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.
V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem. Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačiloza enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.
Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete: • odpoved do 45 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete: • odpoved do 30 dni pred odhodom, 10 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur), 100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.
Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.
Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.
Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.
Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.
Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu. Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:
- 20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
- 7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
- 2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.
V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.
Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.
Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar. Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.
Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.
Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti. V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.
V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.
Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.
Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.
V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.
Agencija Oskar si ob kakršni koli spremembi ali odpovedi povezani z letalsko vozovnico pridržuje pravico do povrnitve administrativnih stroškov v višini 15,00 EUR.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.
Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.
Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.
Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.
Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.
Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.
Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.
Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar d.o.o.

Kranj, 29. junij 2022

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Velikost skupine Opomba
01. nov
01. nov 15. nov 15 od 1450 € 1450 €
od 1350 €
Zagotovljeno JAMNIK DAVID 45 - ≤48 Costa Fortuna 5*razširjen polni penzion Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)