Kam plove naša ladja?
Oskarjevci, pozdravljeni!
Žal na okroglo mizo oz. pogovor ne morem priti, ker na srečanje prihajam v soboto.
Kar pa se tiče strategije agencije Oskar v naprej bi poudarila, da naj ostane verodostojna kot do sedaj. Vodniki naj bodo več kot vodniki, s posluhom za več stvari hkrati; v potovanja naj vnašajo svoje detajle, da bodo drugačna od drugih.
Tu in tam pogledam tudi v vsebino potovanja drugih agencij. Vse bolj spoznavam, da je edino agencija Oskar tista, ki jo skrbi njen odnos do potnikov, njen razvoj, vlaga v vodiče in na potovanjih veliko več daje kot zapiše. Zato se večina nas vrača v agencijo Oskar, ker smo dejansko v njej doma.
Potovanja ne delajo samo vodniki, temveč tudi osebje na šalterju. Pomembna je korektnost in verodostojnost vseh sodelujočih v verigi, od pridobitve kandidata za potovanje do realizacije potovanja. Nisem sama, ki se na potovanja z agencijo Oskar vračam pogosto; poznam sopotnike, s katerimi se redno srečujemo na njenih potovanjih.
Bistveno v strategiji agencije je, da je poudarek na doživetjih in ne le na suhoparnem podajanju podatkov, od katerih itak v glavi ostane majhen procent. Le doživetja štejejo!
Agencija Oskar je prepoznavna, vodiči, katere poznam, so drugačni od drugih vodičev (izobraženi za delo z ljudmi) in imajo na potovanjih do vseh enak odnos. Najhujše je, če si na potovanju samo številka. Da se na dolgih potovanjih v busih ne poskrbi za dogajanje…(kaki vic, anekdoto, glasbo) tudi to je najhujše, če nisi animiran, skratka vsak čas od …. do ure mora biti zapolnjen.
Doslej (21 krat) sem bila priča, da je to uspevalo.
Pa oprostite, da sem se razpisala, napisala sem pač to, kar čutim. Lepo bodite in še naprej ustvarjajte agencijo, s tem, ko ste nas pozvali za okroglo mizo, vidimo, da vam je naše mnenje pomembno.
Cilka Vogrin