Raznolika Gana

Osnovni podatki

Gana je dežela bujnega deževnega gozda in zlate peščene plaže z gotovo najprijaznejšimi ljudmi na svetu. Ganski ljudje vedno priskočijo na pomoč, če jo potrebujete (in včasih tudi, če je ne). So gostoljubni, komunikativni, vendar ne vsiljivi.

Pokrajina ob subtropskem pasu, tipične afriške živali na vsakem koraku, številne etnične skupine, ki ponosno ohranjajo svojo identiteto in kulturo ter bogata zgodovina zagotavljajo nepozabno avanturo v eno bolj stabilnih in razvitih držav Zahodne Afrike. Gana je vse tisto, kar še niste doživeli!

Potovanje je začinjeno s ščepcem avanture. Potujemo po raznoliki deželi, menjavamo podnebne pasove, se ves čas prepuščamo spontanosti in nismo zahtevni. Gneča na lokalnih tržnicah, krajši in daljši sprehodi, viseči mostovi med krošnjami dreves ter kanuji nas ženejo v nepozabna afriška doživetja.

Odhodi

Cena

od 2649

Čas trajanja

15 dni

Status

Prijavite se

Vodnik

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – AKRA. Zbor v Ljubljani in polet preko vmesnega letališča proti Akri. V primeru, da odhod ni iz Ljubljane, bo organiziran prevoz na bližnje letališče. Večerni pristanek, mejne formalnosti in vožnja v hotel. Nočitev. (letalo, H)

2. dan AKRA – ogled mesta. Zajtrk. »Akwaaba!« Dobrodošli v Gani. Dan namenimo ogledu ganske prestolnice in privajanju na afriški vsakdan. Akra ima več kot 4 milijone ljudi in je gospodarsko središče države. Da bi bolje razumeli zgodovino dežele, obiščemo narodni muzej ter veličastni mavzolej prvega ganskega predsednika Kwameja Nkrumaha. Popoldan smo že pripravljeni za vstop na tržnico. Toda ne katero koli tržnico – to je vudu tržnica, saj ta magija izhaja prav iz obalnih delov zahodne Afrike. Ali si upate kupiti vudu lutko? Sledi večerja in nočitev v hotelu. (H, ...

1. dan LJUBLJANA – AKRA. Zbor v Ljubljani in polet preko vmesnega letališča proti Akri. V primeru, da odhod ni iz Ljubljane, bo organiziran prevoz na bližnje letališče. Večerni pristanek, mejne formalnosti in vožnja v hotel. Nočitev. (letalo, H)

2. dan AKRA – ogled mesta. Zajtrk. »Akwaaba!« Dobrodošli v Gani. Dan namenimo ogledu ganske prestolnice in privajanju na afriški vsakdan. Akra ima več kot 4 milijone ljudi in je gospodarsko središče države. Da bi bolje razumeli zgodovino dežele, obiščemo narodni muzej ter veličastni mavzolej prvega ganskega predsednika Kwameja Nkrumaha. Popoldan smo že pripravljeni za vstop na tržnico. Toda ne katero koli tržnico – to je vudu tržnica, saj ta magija izhaja prav iz obalnih delov zahodne Afrike. Ali si upate kupiti vudu lutko? Sledi večerja in nočitev v hotelu. (H, ZV)

3. dan AKRA – KUMASI. Zgodnji odhod in vožnja v notranjost dežele. Zajtrkujemo ob postanku na poti. Napoteni smo proti barvitemu Kumasiju, središču kulture Ašanti. Na poti do tja se peljemo mimo vasi Bonwire, od koder izvirajo izredno kvalitetna tradicionalna barvita oblačila, imenovana kente. Tukaj šivajo oblačila ročno celo za samega ašantskega kralja. Prihod v mesto Kumasi. Prav tukaj so se Ašantiji v 19. stoletju uprli britanskim kolonizatorjem. Tukaj se je rodil nekdanji predsednik OZN Kofi Annan. Ogledamo si kraljevo palačo, kulturni center in največjo tržnico v Zahodni Afriki. Večerja in nočitev. (H, ZV)

4. dan KUMASI – FIEMA – KITAMPO – MOLE. Zajtrk. Nadaljujemo proti severu.  V parku Boabeng-Fiema obiščemo svetišče opic. Tukaj namreč živita v sožitju dve vrsti opic, ki v Gani veljajo za svete. Pot nadaljujemo proti čudovitim slapovom Kintampo na rokavu reke Črne Volte. Slapovi so odmaknjeni z glavne ceste v naravno okolje gozda. Odmaknjeno okolje je dom različnim vrstam ptic, metuljev, avtohtonih rož in dreves. Pomalicamo sredi narave, potem pa naprej do narodnega parka Mole, kamor prispemo zvečer. Večerja in nočitev v parku. (P, ZV)

5. dan MOLE. Zajtrk. Čaka nas dan v afriški divjini, v narodnem parku Mole, ki se razteza na dobrih 4.500 km2. Odpravimo se na jutranji peš safari (2 uri), morda izsledimo opice, bivole, pavijane, antilope ali celo leve, ki so sicer v parku redki. Velika verjetnosti je, da srečamo mogočnega afriškega slona. Popoldan obiščemo eko-vas Mongore in mošejo Larabanga v značilni beli barvi blata s štrlečimi črnimi koli. Veljala naj bi za najstarejšo mošejo v Gani – prisluhnite zgodbi. Vrnemo se v park, tokrat z avtomobili ter poskušamo ujeti pogled na še katero žival, ki nam je popoldan ušla. Večerja in nočitev. (P, ZV)

6. dan MOLE – jezero BOSOMTWE. Poslovimo se od največjega narodnega parka Gane in napotimo nazaj proti jugu. Zajtrk na poti. Sedaj smo že dodobra spoznali posebnost ganskih cest in že počasi tudi mi postajamo vse bolj domači v doživljanju časa in prostora na za nas zahodnjake tako drugačen način. Pot nam mineva ob opazovanju termitnjakov, vasi, zaprašenih cest in domačinov z bisernimi nasmehi … Nekaj naključnih postankov ob poti vse do cilja, jezera Bosumtwe. Nastanitev v prijetnem lodgu tik ob jezeru. (P, ZV)

7. dan jezero BOSOMTWE. Jezero Bosumtwe je glavni zbiralnik sveže vode v Gani. Jezero je nastalo kot posledica padca meteorja. Povezano je z zgodbami in legendami. Dan je namenjen počitku in/ali številnim aktivnostim, ki jih ponuja okolica: pohod okrog jezera z obiskom številnih vasic, treking na bližnje vrhove kraterja, kanu, supanje … (P, ZV)

8. dan BOSOMTWE – CAPE COAST. Zajtrk. Vožnja do obale, v mesto Cape Coast. Veselimo se peščene plaže, hkrati pa obnemimo ob zgodbah trdnjav iz 15. stoletja, ki so postavljene vzdolž atlantske obale. Obiščemo utrdbo Elmina, ki je služila kot ječa za sužnje med njihovim čakanjem na prevoz v Novi svet. Večerja in nočitev. (H, ZV)

9. dan CAPE COAST – NP KAKUM – BEYIN. Zajtrk. Krajša vožnja v NP Kakum. Sprehajamo se po 350-metrov dolgi seriji visečih mostov, ki visoko nad tlemi povezuje krošnje gigantskih dreves sredi čudovitega deževnega gozda. Obdajajo nas metulji in glasovi ptic, ki gnezdijo v krošnjah starodavnih dreves. Sveže in zabavno. Popoldan se odpravimo v zahodni del dežele. Na poti tja postanek ob plantažah kavčukovca, s katerega proizvajajo lateks. Večerni prihod v Beyin, ribiško mesto ob morju blizu meje s Slonokoščeno obalo. (H, ZV)

10. dan BEYIN – NZULEZO. Po zajtrku nas čaka pravo doživetje. Tisto, zaradi česar smo zares prišli na ta konec Gane. Vkrcamo se v kanuje, s katerimi nas domačini popeljejo do vasice Nzulezo. Gre za zares nenavadno vasico – kolišče na jezeru sredi deževnega gozda. Spoznavamo življenje in domače obrti. Koče so izdelano iz rafije. Iz te rastline pridelujejo tudi šnops. Eno flašo podarimo vaškemu poglavarju, ki nam razodene skrivnostno zgodovino te edinstvene vasice. Druga flaša je lahko naša. Požirek pred spanjem pride prav, saj prenočimo v cerkvi … J (O, ZV)

11. dan NZULEZO – MANKESSIM – AKRA. Po zajtrku se poslovimo od posebnega Nzuleza in napotimo na daljšo pot do prestolnice. Na poti postanek ob svetišču Posuban v Mankessimu. Svetišče stoji na kraju, kjer avtohtona ljudstva častijo bogove, opravljajo daritve in prosijo za zdravje, polne njive ter ribe v morju. Pozen prihod v Akro, nastanitev v hotelu, večerja in nočitev. (H, ZV)

12. dan AKRA – AKOSOMBO – TAFI ATOME – slapovi WLI. Nov svež dan pred nami. Zadnje dni našega bivanja v tej čudoviti deželi, ki nam je dala že toliko, izkoristimo za raziskovanje regije Volta. Naš prvi postanek je v Akosombu, kjer zajtrkujemo s pogledom na jezero Volta. Jezero Volta je največje akumulacijsko jezero na svetu in zagotavlja elektriko za celotno Gano. Popoldne se igramo z opicami v Tafi Atomeju ter nadaljujemo do slapov Wli, kjer prenočimo v hotelčku. Sedaj smo že blizu meje s sosednjim Togom. (P, ZV)

13. dan slapovi WLI – AKRA. Zjutraj se peš odpravimo do slapov najvišjih in najlepših ganskih slapov Wli. Do tja vodi prijetna, ozka steza pod ogromnimi listavci, ki preprečujejo sončnim žarkom dostop do nas. Spremljajo nas metulji, z malo sreče opazimo netopirju podobno letečo lisico. Bolj kot se bližamo slapovom, bolj sveže in glasno postaja. Ob prihodu do slapa obvezno kopanje v tolmunu pod njim. Popoldan se vračamo v Akro, ki se v večernih urah spremeni v velemestni kaos, ki je vreden ogleda. (H, ZV)

14.-15. dan AKRA – LJUBLJANA. Zajtrk. Prosto v Akri za lastno raziskovanje in nakupovanje. Popoldanski odhod na letališče in polet preko vmesnega letališča v Ljubljano ali na bližnje letališče (v tem primeru sledi še vožnja do Ljubljane), kamor prispemo naslednji dan. (Z, letalo)

Potovanje lahko poteka tudi v nekoliko obrnjenem vrstnem redu ogledov.

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
2748 € 2649 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo za enoposteljno sobo 490 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 65 €
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, posamično, dvojno kritje - M* 30.73 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 39 €

Cena (najmanj 7 potnikov) vključuje: letalski prevoz iz Ljubljane ali bližnjega letališča do Akre in nazaj, (v primeru bližnjega letališča je vključen prevoz iz LJ in nazaj), letališke in varnostne pristojbine (384 EUR), 12 nočitev v hotelih ali lodgih lokalne kategorije 2-3* na osnovi polpenziona, 1 nočitev v cerkvi (Nzulezo), vse vstopnine za oglede po programu, prevoze in oglede z avtobusom in kanuji, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške organizacije in priprave potovanja.

Doplačilo za enoposteljno sobo ne velja za nočitev v Nzulezu (zelo preprosta skupna ležišča).

VIZE: Viza je potrebna.

Vizum za Gano urejamo na veleposlaništvu Gane v Rimu. Strošek vizuma in posredovanja znaša 90 EUR, en mesec pred odhodom bomo z vaše strani potrebovali potni list (veljavnost najmanj 6 mesecev po koncu potovanja in 2 prazni strani), izpolnjen obrazec, barvno fotografijo in kopijo potrdila o cepljenje za rumeno mrzlico.

Obrazce in točna navodila za pridobitev boste prejeli 4-6 tednov pred pričetkom potovanja.

ZDRAVJE:

Rumena mrzlica: cepljenje je obvezno. Ob vstopu v državo je potrebno pokazati rumeno knjižico.

Malarija: glede jemanja antimalarikov (tablet proti malariji) se je potrebno posvetovati na spodnjih naslovih.

Vse dodatne informacije o boleznih in predhodni zaščiti lahko dobite na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, telefon: (01) 586 39 00. Za več informacij obiščite: http://www.nijz.si.

Podrobnejše informacije so na voljo tudi na spletni strani Zdravi na pot in nazaj.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Oskar d.o.o. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Oskar d.o.o. Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja ali po dogovoru se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom. Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Viza je potrebna.

Vizum za Gano urejamo na veleposlaništvu Gane v Rimu. Strošek vizuma in posredovanja znaša 90 EUR, en mesec pred odhodom bomo z vaše strani potrebovali potni list (veljavnost najmanj 6 mesecev po koncu potovanja in 2 prazni strani), izpolnjen obrazec, barvno fotografijo in kopijo potrdila o cepljenje za rumeno mrzlico.

Obrazce in točna navodila za pridobitev boste prejeli 4-6 tednov pred pričetkom potovanja.

ZDRAVJE:

Rumena mrzlica: cepljenje je obvezno. Ob vstopu v državo je potrebno pokazati rumeno knjižico.

Malarija: glede jemanja antimalarikov (tablet proti malariji) se posvetujte na spodnjih naslovih.

Vse dodatne informacije o boleznih in predhodni zaščiti lahko dobite na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, telefon: (01) 586 39 00. Za več informacij obiščite: http://www.nijz.si.

Podrobnejše informacije so na voljo tudi na spletni strani Zdravi na pot in nazaj.

VREME: Gana ima tropsko ekvatorialno podnebje, kar pomeni visoke temperature skozi vse leto in sezonske padavine. Podnebje se delno razlikuje glede na območje, kjer se nahajamo.

1. Območja ob morju imajo mokro sezono med aprilom in junijem ter v septembru in oktobru. Čas med novembrom in marcem ter julij in avgust so meseci z najmanj padavin v tem območju. Temperature se skozi vse leto gibljejo okrog 30°C, le v času padavin se spustijo za nekaj stopinj. Vlažnost zraka je vse leto visoka.

2. Osrednja in severna območja Gane so znana po močnejših in daljših deževnih obdobjih. Skrajni sever države ima bolj suho podnebje in le eno deževno sezono med aprilom in oktobrom, temperature so skozi vse leto okrog 30°C in se dvignejo tudi za več stopinj. Tudi ostali osrednji predeli Gane imajo eno deževno sezono med aprilom in oktobrom in visoke temperature okrog 30°C.

Za najprimernejši čas potovanja po Gani velja obdobje med novembrom in marcem.

Več informacij na www.wunderground.com .

HRANA IN PIJAČA: Kulinarika Gane je zelo raznolika zaradi številnih etničnih skupin, ki tukaj živijo in imajo vsaka svoje prehranjevalne navade. Osnova prehrane je vedno tisto, kar sicer zahodni svet pozna kot prilogo. To je v Gani lahko riž, fufu (nekakšni veliki cmoki iz kuhanih v Gani rastočih različnih gomoljk), kasava (krompirju podobna gomoljka), banane za kuhanje, različne druge priloge, ki vse nastanejo s prekuhavanjem in fermentacijo različnih v Gani rastočih gomoljk, žitaric in drugih primernih poljščin. Tej osnovni prehrani v Gani dodajo navadno eno omako, ki vsebuje košček mesa, ribe, gob ali kakšne zelenjave. Te omake so precej tekoče in pripravljene s številnimi začimbami, zelenjavnimi dodatki. Veliko je na voljo tudi različnih prigrizkov, ki se prodajajo ob cesti in so navadno v obliki pečenih banan, koruze, mesa na paličkah, ocvrte zelenjave in testa.

V Gani je na voljo tudi veliko sezonskega tropskega sadja, ki z lahkoto nadomesti slaščice, čeprav tudi slednjih ne manjka. Med pijačami je na voljo veliko brezalkoholnih, med katerimi je tudi sveži sadni sok, kokosova voda in podobne tropske poslastice. Od alkoholnih je veliko lokalnih, od lahkih, fermentiranih pijač iz koruze, sladkornega trsa in podobnih rastlin do močnih žganih, prav tako doma zvarjenih.

Priporočamo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Gana je varna dežela. Kriminala je malo, vendar pa moramo biti v gneči tržnic in turističnih krajih pozorni na žeparje, ki izkoristijo priložnost.

Ves čas potovanja bodite pozorni na osebno lastnino. Dragocene predmete, denar, kreditne kartice in dokument imejte vedno pri sebi. Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo. Za kakršnakoli vprašanja vam bo na voljo vaš vodnik.

OBLEKA: V Gani se glede obleke ni potrebno posebej prilagajati in smo lahko oblečeni po evropski modi. Pripravite se za vroče podnebje. Priporočamo oblačila iz lahkih, zračnih materialov za večji del potovanja. Kakšen dodaten kos toplih oblačil bo prišel prav za morebitno hladnejše večere in noči. Ne pozabite na dobro zaščito proti močnemu soncu. Pri obutvi vam priporočamo udobne odprte čevlje z dobrim podplatom, ki so primerni tudi za kakšen daljši pohod. Ne pozabite tudi na kopalke in brisačo.

LOKALNA VALUTA: Ganski Cedi; 1 GHC (= 100 pesew)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v večjih mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD). Včasih dvigovanje na bankomatih ali plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj.

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba prbl. 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Gane v Slovenijo je 00 386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Klicna številka iz Slovenije v Gano je 00 233 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Mobilni telefoni delujejo, internet je na voljo v večjih mestih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 220 V – 240 V, uporabljajo vtičnice z dvema ali tremi luknjami, adapterji so priporočljivi.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 238 533 km2

Prebivalstvo: cca. 24,7 milijonov

Glavno mesto: Accra

Jezik: angleški (uradni) ter množica jezikov številnih etničnih skupin

Vera: krščanstvo 68,8%, islam 15,9%, tradicionalna verstva 8,5%, ostalo 0,7%, neopredeljeni 6,1%;

Ureditev: zvezna demokracija, 10 regij, predsednik države: John Dramani Mahama

Lokalni čas: GMT 0

Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

SPLOŠNI  POGOJI  POSLOVANJA Oskar d.o.o.

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Oskar d.o.o. (v nadaljevanju Oskar Plus) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Oskar Plus. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.oskarplus.net oziroma prodajalca www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Oskar Plus kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Oskar Plus ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA        

Za razpisno potovanje v organizaciji Oskar Plus se potnik lahko prijavi v Oskar Plus, d.o.o. ali kateri drugi pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument pooblaščene agencije (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnega koli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.       

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Oskar Plus za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Oskar Plus ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Oskar Plus za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Oskar Plus lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Oskar Plus ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Oskar Plus prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja, v kolikor ni na programu potovanja drugače označeno. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Oskar Plus (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo prvega obroka pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved rezervacije in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Oskar Plus, Oskar Plus pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Oskar Plus lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Oskar Plus ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

>Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Oskar Plus to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Oskar Plus najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Oskar Plus potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Oskar Plus v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Oskar Plus lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb”). Ob prijavi Oskar Plus oziroma pooblaščena agencija potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova "manjše skupine", potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi. 

VI. ARANŽMAJI, KJER OSKAR PLUS NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Oskar Plus mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Oskar Plus prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.         

VII. POSEBNE STORITVE IN DOPLAČILA PO ŽELJI

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, letalska karta, druga doplačila po želji, …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Oskar Plus v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Oskar Plus, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

 Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča. Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Oskar Plus v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Oskar Plus pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Oskar Plus vrne potniku.         

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.        

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

 Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Oskar Plus pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Oskar Plus lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Oskar Plus zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Oskar Plus. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Oskar Plus pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Oskar Plus zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

 •  odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
•  odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
•  odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
•  odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
•  odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

 Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Oskar Plus narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Oskar Plus. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal. 
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Oskar Plus, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Oskar Plus zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.     

Oskar Plus oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Oskar Plus ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Oskar Plus bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.          

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA    

Oskar Plus si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Oskar Plus izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Oskar Plus si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Oskar Plus pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Oskar Plus lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Oskar Plus, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Oskar Plus.
Oskar Plus si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Oskar Plus ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.       

Odgovornost Oskar Plus je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Oskar Plus ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.     

Oskar Plus ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Oskar Plus odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Oskar Plus potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Oskar Plus ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Oskar Plus namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.      

 XI. POTNI DOKUMENTI 

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.   
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Oskar Plus po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Oskar Plus, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Oskar Plus potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Oskar Plus ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Oskar Plus že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.       

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.     

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM         
Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Oskar Plus ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Oskar Plus ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.      

 XIV. PRTLJAGA 

Oskar Plus ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.      

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE       

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Oskar Plus bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Oskar Plus na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Oskar Plus le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Oskar Plus je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Oskar Plus dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Oskar Plus dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Oskar Plus ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Oskar Plus ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Oskar Plus pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Oskar Plus potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Oskar Plus vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.         

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2015

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
02. mar 16. mar 15 od 2748 € od 2649 € Prijavite se največ 15 sopotnikov Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)