Osnovni podatki

A(tra)ktivna Etiopija je potovanje, ki zadosti željam potnika po gibanju, raziskovanju ter soočanju z drugačnostjo dežele v vseh njenih razsežnostih HKRATI.

Vstop v višinsko Etiopijo. Daleč stran od ponorelega sveta v objemu čudovite narave se od blizu srečamo z dželadami, pavijani “krvavečega srca”, raziskujemo endemične rastline ter spoznavamo samosvoje življenje lokalnih prebivalcev.

Potovanje nas vodi tudi ...

A(tra)ktivna Etiopija je potovanje, ki zadosti željam potnika po gibanju, raziskovanju ter soočanju z drugačnostjo dežele v vseh njenih razsežnostih HKRATI.

Vstop v višinsko Etiopijo. Daleč stran od ponorelega sveta v objemu čudovite narave se od blizu srečamo z dželadami, pavijani “krvavečega srca”, raziskujemo endemične rastline ter spoznavamo samosvoje življenje lokalnih prebivalcev.

Potovanje nas vodi tudi skozi slavne ostanke preteklosti, od mističnih gradov Gondarja vse do Aksuma, kjer hranijo originalno skrinjo zaveze. Jo res?

Monolitne cerkve Lalibele. “Nebeški Jeruzalem”, osmi čudež sveta, afriška Petra! Kralj Lalibela je proti koncu 12. stol. v živo skalo vklesal 11 monolitnih cerkva in “zamrznil” zgodovino. Prepletanje zgodovine s sedanjostjo.

TREKING na kratko: hodimo 3 dni po 6-7 ur na dan. Trasa poteka na visoki nadmorski višini med 3000 in 4000 metri. Gre za pohod, kjer je v ospredju opazovanje bogatega živalskega in rastlinskega sveta ter srečevanje domačinov. Doline, klifi, razgledi, pavijani in postanki za pravo etiopsko kavo. Vključena je vsa hrana, lokalno vodenje, najem mul, ki prevažajo našo prtljago … Mi pa se nadihamo in sprostimo v čudovitem okolju. Potrebujemo: pohodne čevlje, pohodna oblačila za toplo in hladno, spalna vreča, pohodne palice.

VIDEO

Več

Odhodi

Cena

od 2499

Čas trajanja

10 dni

Status

Prijavite se

Prijavite se

Program

Zbor v Ljubljani in vožnja do enega od okoliških letališč. Nočni polet v Addis Abebo in po prestopu nadaljevanje v Gondar. Počitek na letalu. (letalo)

Dopoldanski pristanek v Gondarju. O, kar naenkrat smo se znašli na severu Etiopije, noro. Starodavna etiopska prestolnica je znana kot mesto gradov in cerkva. Ustavimo se pred odlično ohranjenim gradom cesarja Fasiladisa iz 17. stoletja. Izkoristimo potovalno vzdušje in se še ta dan odpeljemo naprej do Debarka (2-3 h vožnje), ki je izhodišče vseh pohodnikov za Simien. Smo že na 3.000 m.n.v.! Nastanitev v hotelčku, zadnje informacije pred podvigi naslednjega dne ter zaslužen počitek. (H)

Zgodnji zajtrk v Debarku, obujemo gojzerje in akcija! Najprej vožnja do kampa v Sankaberju, kjer srknemo tisto močno jutranjo črno kavo, naprej pa peš. Prijetna trasa nas vodi čez greben v dolino in nazaj gor. Odpirajo se čudoviti razgledi na pokrajino. In slap, ki pade kar 500 metrov globoko v sotesko, uau! Nekje na pol poti se ustavimo ob reki na kosilu. Čisti užitek. Da dosežemo idilično vasico Geech, se vzpnemo čez polja ječmena, kjer kraljujejo domačini – rdečeprsni pavijani z dolgo dlako oz. dželada pavijani. Dosežemo kamp v Geechu, kjer se nastanimo v šotorih. Gotovo pa si želimo še kratkega večernega vzpona na Kedadit (3760 m), od koder spremljamo sončni zahod. Okusna večerja v kampu. Veseli zatisnemo oči. (O, ZKV)

Zajtrk v kampu in nov pohod pred nami. Začnemo z vzponom čez travnike (2 uri) na 300 metrov višji Imet Gogo. Postanemo na vrhu in se čudimo pokrajini pod nami. Ravnica, s katere se dvigajo ogromne špičaste skale. Sledi spust v dolino reke Jinbar, s katere se vzpnemo na vrh Inatye na 4070 metrih (2 uri). Če to ni spektakularna lokacija za današnje kosilo … Spust za kar 500 metrov po strmi poti vse do Chenneka, kjer se nastanimo v kampu in preostanek dneva namenimo opazovanju orlov nad nami ter zaščitenih etiopskih kozorogov po sosednjih pobočjih. Večerja in nočitev. (O, ZKV)

Zajtrk. Sedaj smo že aklimatizirani na višino in sovpademo se z drugim najvišjim vrhom v Etiopiji, to je Buhawit. Med hojo smo še naprej pozorni na etiopske kozoroge (walia ibex), z nekaj sreče pa se srečamo s še enim endemičnim etiopskim sesalcem, simiensko lisico. Dosežemo vrh Buhawit, čestitke vsem. Od tod se razprostira pogled daleč naokrog, na vzhodu vse do najvišjega etiopskega vrha, Ras-Dejena, ki je višji zgolj za 100 metrov. Na nebu kraljujejo beloglavi jastrebi. Spust nazaj v kamp Chennek, kosilo in popoldanski počitek ter druženje s sopotniki. Večerja in nočitev v šotorih. (O, ZKV)

Zajtrk. Jutro v čudoviti naravi. Zapuščamo Simien in že se peljemo novim dogodivščinam naproti. Danes nas čaka dolga vožnja, toda po slikoviti pokrajini severne Etiopije. Najprej do Debarka, nato pa že zavijemo na eno najlepših in najbolj vratolomnih etiopskih cest. V samo 40-tih kilometrih se z višine 3.100 m spustimo na 1.400 m n. v. Ko se ozremo nazaj, ugledamo celotno Simiensko gorovje. Čudoviti razgledi in mnogi postanki, krajši sprehodi in vsrkavanje prelepe okolice … Po vožnji skozi sotesko Tekeze prispemo v Aksum, mesto polno zgodb in zgodovine, ugibanj in trdnih virov. Tukaj je nekoč živela kraljica iz Sabe in tukaj naj bi se danes skrivala originalna skrinja zaveze! Kaj pa, če je vse res?? Večer v prijetnem mestu in raziskovanje mestnih uličic … Nočitev v preprostem hotelu. (H, Z)

Zajtrk. Polet v Lalibelo, “Nebeški Jeruzalem”, osmi čudež sveta, afriško Petro! Kralj Lalibela je proti koncu 12. stol. v živo skalo vklesal 11 monolitnih cerkva in “zamrznil” zgodovino, ki se je ohranila vse do danes. Začnemo z raziskovanjem cerkva – vsaka je zgodba zase in simbolično povezana s sveto deželo. Celotni kompleks cerkva zato nosi biblična imena. Najdemo Betlehem, “pekarno” hostij, reko Jordan z označenim krajem Jezusovega krsta. Tukaj sta tudi Adamov grob in Marijina cerkev. Sam kralj Lalibela je pokopan v cerkvi Golgota. Najbolj znana med cerkvami je tista, posvečena Svetemu Juriju. Izklesana je v obliki grškega križa in simbolizira vesoljni potop. Nas očara nadčloveška ustvarjalnost ali svetost kraja, kjer še vedno redno opravljajo verske obrede? Tišina in pritajeni koraki duhovnikov, ki prihajajo opravljat svoj brezčasen poklic. Nešteti skriti kotički, ki kar vabijo k raziskovanju … Prihod v lodge in nočitev. (P*, Z, letalo)

Zajtrk. Res je čarobno, tukaj v Lalibeli. Verjemite, da marsikdo označi obisk Lalibele za vrhunec potovanja po Etiopiji. Raziskujemo okolico. Zapeljemo se visoko do samostana Asheten Marian, nad 3000 m.n.v. Sprehodimo se po dramatični pokrajini, morda celo zajahamo osla, vse do mirnega podeželskega zaselka. Lepo je. (P*, Z)




Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
2598 € 2499 €
Obvezna doplačila
Vizum za Etiopijo 60 €
Doplačilo za skupino v velikosti 6 - 9 oseb 150 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja** 4.56 %
Doplačilo za enoposteljno sobo 150 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 60 €

Cena (najmanj 10 udeležencev) vključuje: letalski prevoz po programu (mednarodni in 3 notranje lete), letališke in varnostne pristojbine (263 EUR), prevoz od-/do odhodnega letališča, 2x nočitev z zajtrkom v hotelih 3*, 2x nočitev z zajtrkom v penzionu/lodgu, 3x nočitev s polnim penzionom v kampu, prevoze in oglede z lokalnim minibusom, vse vstopnine po programu, vse dovolilnice in pristojbine za vstop v park, vso kamp opremo (razen spalne vreče), najem lokalne ekipe tekom trekinga: vodnik, kuhar, šerpe, mule; slovensko vodenje in lokalne vodnike, pripravo in organizacijo potovanja.

VIZUM: Slovenci za obisk Etiopije potrebujemo vizum. Lahko si ga uredite sami na sledeči povezavi: https://www.evisa.gov.et/#/home, ali vam ga proti doplačilu uredimo mi. Natančna navodila glede urejanja vam bomo posredovali mesec pred odhodom. Potrebovali bomo vašo kopijo potnega lista in barvno fotografijo na belem ozadju.

ZDRAVJE: pred potovanjem v Etiopijo je obvezno cepljenje proti rumeni mrzlici. Za cepljenje se naročite vsaj tri tedne pred potovanjem na Zavodu za zdravstveno varstvo v Ljubljani, Zaloška 29, www.zdravinapot.net. Priporočljivo je tudi jemanje antimalarikov.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Oskar d.o.o. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Oskar d.o.o. Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja ali po dogovoru se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom. Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

Etiopija-domačiniVIZUM: Slovenci za obisk Etiopije potrebujemo vizum. Lahko si ga uredite sami na sledeči povezavi: https://www.evisa.gov.et/#/home, ali vam ga proti doplačilu uredimo mi. Natančna navodila glede urejanja vam bomo posredovali mesec pred odhodom. Potrebovali bomo vašo kopijo potnega lista in barvno fotografijo na belem ozadju.

ZDRAVJE: pred potovanjem v Etiopijo je obvezno cepljenje proti rumeni mrzlici. Za cepljenje se naročite vsaj tri tedne pred potovanjem na Zavodu za zdravstveno varstvo v Ljubljani, Zaloška 29, www.zdravinapot.net. Priporočljivo je tudi jemanje antimalarikov.

VREME: Etiopija je velika dežela in ima zato zelo raznoliko podnebje. Večina dežele je višinske z nadmorskimi višinami nad 1500 m in vse do 4000 m in več. To območje ima blago gorsko podnebje, ostala nižinska območja so znana po puščavskem in pol puščavskem podnebju z mnogimi temperaturnimi ekstremi. Za večino Etiopije velja, da največ padavin pade med marcem in oktobrom, medtem ko so junij, julij in avgust najbolj deževni meseci. Zato se kot idealen potovalni čas priporoča obdobje med drugo polovico oktobra in marcem.

Etiopija-Danakilska depresija1. Višinska območja Etiopije (Addis Abeba, Bahir Dar, Gondar, Debark, Lalibela, Axum, Awasa) imajo najbolj značilno milo gorsko podnebje. Zime (oktober – marec) so tukaj zelo suhe in zanje so značilni topli, včasih celo vroči dnevi s temperaturami od 18 – 28°C in hladne noči s temperaturami, ki padejo tudi do 5°C ali še nižje, odvisno od nadmorske višine. Poletja (april – september) so hladnejša in bolj vlažna zaradi obilice padavin.

2. Nižinska območja južne Etiopije (dolina reke Omo, Jinka, Turmi) imajo veliko bolj vroče, skoraj pol puščavsko podnebje. Zime (oktober – marec) so suhe in takrat so dnevi izjemno vroči z dnevnimi temperaturami od 25 – 30°C, včasih se lahko vzpnejo celo do 40°C. Nočne temperature so občutno nižje, med 15 in 25°C, včasih tudi manj. Poletja (april – september) so vroča in vlažna, takrat pade večina padavin.

3. Danakilska depresija je območje Etiopije, ki ga podnebno velja posebej omeniti. To je območje z najbolj neizprosnim podnebjem, saj se nahaja kar nekaj metrov pod morsko gladino. Ima izjemno vroče, puščavsko podnebje s kar nekaj temperaturnimi ekstremi. Zime (oktober – marec) so popolnoma suhe z dnevnimi temperaturami med 30 in 40°C, pogosto sežejo tudi pošteno nad 40°C in se približajo 50°C. Poletja (april – september) so prav tako zelo suha, padavin je izjemno malo. Temperature so podobne zimskim. Nočne temperature so v vseh obdobjih lahko kar precej nižje od dnevnih.

Več informacij na http://www.wunderground.com/.

HRANA IN PIJAČA: Etiopska kulinarika se vedno vrti okrog svetovno znane etiopske injere. Gre za nekakšno »fermentirano palačinko«, ki je vedno osnova vsem ostalim etiopskim jedem. Vse jedi pridejo v mnogo različnih oblikah, od omak do na žaru pečenega mesa, ki jih vedno položijo na injero. Injera je hkrati »krožnik« in »žlica«, uživanje injere pa eno od nepozabnih doživetij Etiopije. Etiopci so zelo spretni kuharji in vsem jedem dodajajo mnogo začim in tako pričarajo izvrstne okuse. Dovolj bo zelenjavnih jedi in tudi mesnih, so pa v skoraj vsaki restavraciji na voljo tudi italijanski špageti, zapuščina kratke italijanske okupacije Etiopije. Izvrstne so tudi jezerske ribe in številne lokalne specialitete.

Etiopija-hranaV Etiopiji je vedno dovolj sadja in še bolj slastnih, edinstvenih svežih sadnih sokov. Vse od avokadovega do papajinega. Seveda je tukaj tudi slavna etiopska kava, slastna in aromatična, na voljo v še tako majhnem lokalu. Med alkoholnimi pijačami ima Etiopija vse, od lokalnega piva in vina do bolj močnih pijač.

Na potovanju se prehranjujemo v preverjenih restavracijah z raznoliko ponudbo. Včasih v lokalnih, drugič v bolj turističnih, povsod pa bo dovolj možnosti za preizkušanje etiopskih specialitet!

Priporočamo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Etiopija je v nasprotju z mnogimi Afriškimi državami zelo varna. Kriminala je malo, vendar pa moramo biti v gneči tržnic in turističnih krajih pozorni na žeparje, ki jim diši vaša lastnina. Ves čas potovanja bodite pozorni na osebno lastnino. Dragocene predmete, denar, kreditne kartice in dokument imejte vedno pri sebi. Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo. Za kakršnakoli vprašanja vam bo na voljo vaš vodnik.

OBLEKA: V Etiopiji se glede obleke ni potrebno posebej prilagajati in smo lahko oblečeni po evropski modi. So pa Etiopijci precej konzervativni glede oblačenja, zato je lepo da so ramena, kolena in dekolte zakriti. Pripravite se za bolj vroče dneve in hladnejše noči. Kakšen dodaten kos toplih oblačil bo prišel zelo prav. Pripravljeni moramo biti na temperature med 0 in 40°C. Ne pozabite na dobro zaščito proti močnemu soncu. Pri obutvi vam priporočamo udobne odprte čevlje z dobrim podplatom, ki so primerni tudi za kakšen daljši pohod in udobne zaprte čevlje za hladnejše večere in noči.

LOKALNA VALUTA: Etiopski birr; 1 birr (=100 santimov)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v večjih mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD). Včasih dvigovanje na bankomatih ali plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj.

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba prbl. 10 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Etiopije v Slovenijo je 00 386 + območna št. (brez 0) + klicana številka. Klicna številka iz Slovenije v Etiopijo je 00 251 + območna št. (brez 0) + klicana številka. Od slovenskih operaterjev mobilnih telefonov v Etiopiji delujejo telefoni operaterja Mobitel/Telekom, ne glede na tip aparata. Internet je na voljo v večjih mestih in nekaterih hotelih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 220 V, uporabljajo enake vtičnice kot pri nas.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 1.104.300 km2
Prebivalstvo: cca. 91 milijonov
Glavno mesto: Addis Ababa
Jezik: amharski, arabski in angleški jezik (uradni jeziki) ter množica regionalnih
Vera: ortodoksna etiopska cerkev 43,5%, islam 33,9%, protestantska cerkev 18,6%, tradicionalna verstva 2,6%, katoliška cerkev 0,7%, ostala verstva 0,7%;
Ureditev: zvezna republika, 9 etnično opredeljenih držav in 2 samoupravni enoti, predsednik države: Girma Woldegiorgis
Lokalni čas: GMT + 3
Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

SPLOŠNI  POGOJI  POSLOVANJA Oskar d.o.o.

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Oskar Plus, d.o.o. (v nadaljevanju Oskar Plus) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Oskar Plus. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.oskarplus.net oziroma prodajalca www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Oskar plus kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Oskar Plus nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA        

Na turistični paket v organizaciji Oskar Plus se potnik lahko prijavi v Oskar Plus, d.o.o. ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Oskar Plus (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.       

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete, ki jih organizira Oskar Plus za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.

Oskar Plus je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Oskar Plus ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Oskar Plus za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo. Oskar Plus lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Oskar Plus lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Oskar Plus. Pri prodaji letalskih kart nastopa Oskar Plus zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Oskar Plus ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Oskar Plus je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Oskar Plus, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Oskar Plus je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Oskar Plus ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Oskar Plus prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Oskar Plus, Oskar Plus pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Oskar Plus lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Oskar Plus ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Oskar Plus to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Oskar Plus o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Oskar Plus potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Oskar Plus v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Oskar Plus v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Oskar Plus potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi. 

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Oskar Plus so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.

VIII. ARANŽMAJI, KJER OSKAR PLUS NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Oskar Plus ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Oskar Plus prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Oskar Plus pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.        

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

 Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Oskar Plus pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Oskar Plus lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.

Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Oskar Plus pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Oskar Plus zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:

 •  odpoved do 45 dni pred odhodom, 20% cene aranžmaja,
•  odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
•  odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
•  odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
•  odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:

  •  odpoved do 30 dni pred odhodom, 10% cene aranžmaja,
•  odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom, 20% cene aranžmaja,
•  odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
•  odpoved 14 do 8 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
•  odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
•  odpoved na dan odhoda (manj kot 24 ur), 100% cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Oskar Plus narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji. 

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Oskar Plus. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal. 
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Oskar Plus, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.     

Oskar Plus oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Oskar Plus ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Oskar Plus bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.          

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA    

Oskar Plus si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Oskar Plus potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:

•   20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
•   7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
•   2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Oskar Plus izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov. Oskar Plus si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe. Oskar Plus lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Oskar Plus.

Oskar Plus si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Oskar Plus ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu. Odgovornost Oskar Plus je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Oskar Plus ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.     

Oskar Plus ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Oskar Plus odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Oskar Plus potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Oskar Plus namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.      

 XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART 

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo. Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.

Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.     

Oskar Plus si ob kakršni koli spremembi ali odpovedi povezani z letalsko vozovnico pridržuje pravico do povrnitve administrativnih stroškov v višini 15,00 EUR.nbsp;    

 XIV. POTNI DOKUMENTI 

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Oskar Plus za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.   
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Oskar Plus ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Oskar Plus, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Oskar Plus potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.       

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.     

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Oskar Plus ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Oskar Plus ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.      

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.      

 XVIII. PRTLJAGA 

Oskar Plus ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.      

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE       

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Oskar Plus na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Oskar Plus le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Oskar Plus je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Oskar Plus dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Oskar Plus dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Oskar Plus ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Oskar Plus pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Oskar Plus ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Oskar Plus vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Oskar Plus vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.         

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Oskar d.o.o.

Kranj, 7. april 2020

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
23. okt 01. nov 10 od 2598 € od 2499 € Prijavite se GROŠELJ BOJAN treking, majhne skupine Program Prijava
26. nov 05. dec 10 od 2598 € od 2499 € Prijavite se GROŠELJ BOJAN treking, majhne skupine Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)