27. nov, 2019   Agencija Oskar, Oskar piše  

 

V svetovnem trendu

Trije sodelavci smo se v Londonu udeležili enega največjih svetovnih turističnih sejmov (WTM -World Travel Market), saj Agencija Oskar zdaj aktivno vstopa v dejavnost, s katero bomo tujce vodili po Sloveniji, okolici, kmalu pa tudi po celem svetu.

WTM v Londonu je stičišče svetovnega turizma, kjer se oblikujejo in spodbujajo nove priložnosti, prepletajo ideje in postavljajo smernice turizmu in potovanjem. Ponosni smo, da že 23 let delujemo v skladu z vrednotami, ki jih zdaj tudi »uradno« izpostavljajo v svetu. Že pred leti smo se hecali z mislijo:

Če se bo stopnja zavesti v Sloveniji dvigala 1 % letno,
se Agenciji Oskar v naslednjih 100 letih ni česa bati
😊.
(Oskarizem)

Smernice WTM in vrednote Agencije Oskar:

Experience based tourism: turizem, ki temelji na izkušnji. Temelj potovanj je doživetje in spletanje drugačnosti v osebnem izkušanju dežele. Na potovanjih ustvarjamo izkušnje, vredne enega življenja. Naš glavni stil: stopnja 3 – doživeta potovanja je najboljši primer, ki vleče.

Responsible & Sustainable tourism: odgovorni in trajnostni turizem. Ko potujemo, hkrati odgovorno skrbimo za naš planet, okolje in razvoj lokalnih skupnosti. Prispevamo k ohranjanju raznolikosti naravne in kulturne dediščine. Sprejemamo deželo táko, kot je in se nad njo navdušujemo. Sprašujemo se – zakaj je tako, kot je tukaj, zanje najbolj prav? Spoštujemo domačine in njihov red.  Raziskujemo, širimo obzorja in smo odgovorni.

Green & Active: aktivna potovanja v naravi. Raznolika okolja nas bogatijo, skozi aktivni pristop vključujemo spremembe. Na potovanjih spodbujamo zdrav življenjski slog, v potovalno dinamiko vpletamo veliko hoje in gibanja.

Authentic & Local: stik s tradicijo in lokalnim prebivalstvom. Na potovanjih se srečujemo z lokalnim prebivalstvom, pokukamo v njihove domove – s soočanjem z drugačnostjo gradimo mostove med civilizacijami in ustvarjamo temelje za rast in osebni razvoj. Presegamo predsodke in meje lastnih omejujočih prepričanj. Naša potovanja so priložnost za vseživljenjsko učenje.

Zdaj pa k nadgradnjam, ki bodo nekoč v prihodnosti prisotne tudi na WTM:

Potovanje brez smisla je nesmiselno!
(Oskarizem)

Ukvarjamo se s smislom potovanja za sopotnika in za sočloveka današnje resničnosti. Smisel potovanja je skrit v sopotniku (in ne v gostujoči deželi). Smisel potovanja je skrit v domačem življenju (in ne v potovanju samem). Potovanje omogoča veliko več in še več 😊 … in še več največ …

Sopotniki so naše največje potovalno bogastvo!
(Oskarizem)

Če je smisel potovanja skrit v sopotniku, je sopotnik naše največje potovalno bogastvo. Skupina nadgrajuje posameznika in mu daje priložnost za nadgradnjo osebnih izkušenj. Kaj lahko kot sopotnik prispevam k skupini in kaj mi skupina vrača? Tu smo že v Piagetovi peti ravni stopnje zavesti. Sky is not the limit.😊

Nihče ne potuje zaradi tistega, kar plača
in ne more plačati tistega, zaradi česar potuje.
(Oskarizem)

Zajeli smo svež veter v svoja jadra – tudi doma.

Zraven pa smo se srečali z množico tujih turističnih agencij in se pogovarjali o sodelovanju. Da bodo tudi tujci, ki bodo križarili po naši deželi, prežeti z vrednotami Agencije Oskar in da bo svet še lepši, kot je zdaj.

S spoštovanjem,

Vesna in Oskar

00 WTM 5 768x1024 - V svetovnem trendu