Pozdravljeni,
Objavljeno, 27 maj 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 304
Objavljeno, 20 maj 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 303
Objavljeno, 13 maj 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 302
Objavljeno, 12. maj 2020
Življenje se prebuja. Številne dejavnosti se sproščajo. Vse več je spodbudnih novic.
Zaradi izrednih okoliščin še vedno ne moremo izpeljevati naših potovanj, zato zaenkrat prestavljamo vsa potovanja z odhodi do vključno 18. junija 2020. O vseh morebitnih spremembah vas bomo sproti obveščali.
HVALA za vaše dosedanje razumevanje in zaupanje. Iskreno upamo, da se čimprej srečamo tudi na kakšnem pravem potovanju.
Agencija Oskar
P. S. V nadaljevanju si lahko preberete odgovore na najpogostejša vprašanja, ki se nanašajo na skupinska potovanja ter na samostojne potovalne storitve (npr. letalska vozovnica, samo hotelska nastanitev itd.).
Za vsa dodatna pojasnila vam bomo še vedno na voljo tako na mail naslovu info@agencija-oskar.si kot na tel: 04/20-14-338.
Odgovori na najpogostejša vprašanja:
Imamo rezervirano potovanje z odhodom do 18. junija 2020. Kaj lahko pričakujemo?
Skladno s priporočili smo sprejeli odločitev, da potovanja v tem obdobju ne bodo izvedena. Ta odločitev je rezultat izrednih razmer, ki jih je sprejela vlada RS in predstavljajo objektivno nezmožnost realizacije potovanj. Poleg tega so bili podobni ukrepi sprejeti na skoraj vseh destinacijah. Pričeli smo z obveščanjem, pri čemer boste prioritetno obveščeni sopotniki z zgodnejšimi termini odhodov.
Kaj prestavitev pomeni glede našega plačila?
Vaše potovanje ne bo izvedeno zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin. V višini zneska, ki ste ga za potovanje vplačali, boste prejeli dobroimetje/vrednotnico, ki jo boste uporabili za kasnejši termin potovanja, vse do 30.6.2022. Vrednotnico lahko vnovčite v 24 mesecih od izdaje za potovanje v organizaciji Agencije Oskar. V kolikor po 24 mesecih ne boste izkoristili prejete vrednotnice, vam na vaš zahtevek povrnemo celotni znesek vrednotnice.
V kolikor ponujeno vrednotnico zavrnete, smo vam dolžni vrniti vplačani znesek v 12 mesecih po razglasitvi prenehanja izrednih razmer.
Ali je dobroimetje/vrednotnica zakonsko sprejeta?
Da. Dne 30.04. je bila potrjena dopolnitev interventnega zakona ZIUZEOP-A, ki v členu 101.a potrjuje izdajo vrednotnic. Glede na potrjeno zakonodajo smo tako pričeli z izdajo vrednotnic za prejeta vplačila. Ukrep izdaje vrednotnice velja za vsa paketna potovanja/počitnice, ki niso bila izpolnjena in izvedena zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin vse od njihovega nastanka, organizator pa je Agencija Oskar.
Imamo rezervirane potovanje z datumom odhoda v obdobju do 18. junija 2020, vendar nismo dobili vašega obvestila. Kaj lahko storimo?
Naša napaka, za katero se iskreno opravičujemo. Delamo v omejenem obsegu in se včasih pripeti tudi kaj takega. Za vsa vprašanja smo na voljo in info@agencija-oskar.si ali na tel: 04/20-14-338.
Naše potovanje imamo rezervirano z odhodom po 18. juniju 2020. Kaj lahko pričakujemo?
- svetujemo, da s svojo odločitvijo počakate, saj bomo vse razmere skrbno spremljali in vedno zagovarjali v prvi vrsti varna in kvalitetno izpeljana potovanja. Zaradi velikega obsega dela s preusmeritvami do 18. junija 2020, se bomo vašim vprašanjem lahko posvetili šele po 25. maju 2020, ko bomo tudi mi prejeli dodatne napotke in navodila. Vaše sporočilo, v kolikor ga boste poslali na info@agencija-oskar.si bo zabeleženo, vendar lahko odgovore pričakujete po 25. maju 2020.
- V kolikor želite svoje potovanje odpovedati že sedaj, bomo vašo odpoved obravnavali po odpovedni lestvici splošnih pogojev, pri čemer bomo zadržali odstotek po odpovedni lestvici. Za razliko vam bomo prav tako izdali dobroimetje/vrednotnico, ki jo boste lahko izkoristili do vključno 30.6.2022 za katerikoli aranžma iz naše ponudbe. V primeru, da bo vaše potovanje zaradi izrednih razmer po vaši odpovedi odpovedano, žal statusa vaše predhodne odpovedi zaradi naknadne odpovedi z naše strani ne bo možno spreminjati.
Če pa je vaša odločitev dokončna in želite svoje potovanje preusmeriti/odpovedati, nam to sporočite na info@agencija-oskar.si .
Kaj lahko naredimo, če imamo pri Agenciji Oskar vplačan aranžma, vendar odgovorni organizator ni Agencija Oskar (drugi organizatorji) ali imamo vplačano samo rezervacijo hotelske nastanitve ali drugo rezervacijo?
Za vse aranžmaje, kjer nastopamo kot posrednik ali pa je rezervirana samo hotelska, še vedno velja, da vas bomo sproti obveščali o statusu in usmeritvah, ki nam ga posreduje organizator potovanja oziroma ponudnik nastanitve. Večina organizatorjev v EU ter drugi ponudniki storitev v ali izven Slovenije bodo v prihodnjih dneh ravnali tako, kot so do sedaj ravnale letalske družbe, ladjarji in organizatorji turističnih storitev v Italiji, Nemčiji, na Nizozemskem ter v Švici, ki so izdali dobroimetja in tako zaščitili interes potnikov. Nekateri organizatorji potovanj so sprejeli tudi izredne ukrepe in do določenega datuma nudijo brezplačno prestavitev termina ali zamenjavo vašega aranžmaja, po pogojih posrednika oziroma ponudnika nastanitve. Ker se stanje nenehno spreminja, vas prosimo, da vaš zahtevek posredujete info@agencija-oskar.si , da ga lahko posredujemo odgovornemu organizatorju ali ponudniku nastanitve. O vsem vas bomo obveščali tudi sami, takoj ko dobimo ustrezna navodila s strani odgovornega organizatorja ali izvajalca storitve.
Kaj lahko naredimo s kupljeno letalsko vozovnico, ki je bila je bila izdana pred obdobjem epidemije in je sedaj preklicana, let odpovedan, potovanje onemogočeno?
Tako kot do sedaj, bomo tudi tokrat skrbno preverili stanje in možnosti glede zamenjave ali dobroimetja vaše kupljene vozovnice, v kolikor bo to prevoznik omogočil. Za vse podrobnosti in nadaljnje informacije nam pišite na avio@agencija-oskar.si .
Kaj lahko naredimo, če imamo rezervirano letalsko karto in let še ni odpovedan?
Skrbno dnevno preverjamo statuse letov posameznih letalskih družb, obseg pa je seveda izjemno velik in postopki komunikacije zelo oteženi. O vseh možnostih vas bomo obveščali, lahko pa nam pišete na avio@agencija-oskar.si .
Imam vplačano zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi strah pred potovanjem zaradi koronavirusa ali razglašeno epidemijo?
Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnost odpovedi aranžmaja s povračilom kupnine zaradi strahu pred Covid 19.
Ali sprejemate nove rezervacije za odhode po 18. juniju 2020, se lahko prijavimo?
Da. Veseli smo vsake prijave. Prijavo lahko uredite na spletni strani. Lahko pa nam tudi pišete na info@agencija-oskar.si ali pa nas pokličete.
Objavljeno, 6 maj 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 301
Objavljeno, 29 april 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 300
Objavljeno, 22 april 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 299
Objavljeno, 15 april 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 298
Objavljeno, 8 april 2020
Več kliknite tukaj – E – časopis št. 297
Objavljeno, 6. april 2020
Svet (in predvsem svet potovanj) se je v hipu ustavil. Kaj takega se še ni zgodilo. Vsi smo ostali brez besed in iščemo najboljšo rešitev, kako prebroditi to situacijo.
Sredi marca je obstala tudi Agencija Oskar. Zaradi začasne ustavitve našega poslovanja na eni strani ter zadržanja vplačil naših dobaviteljev (letalski prevozniki, hoteli, partnerji) na drugi strani (vse storitve so bile rezervirane, akontirane ali v celoti vplačane vnaprej), se je pojavilo zmanjšanje likvidnostnih sredstev.
Kot edina korektna rešitev v tem trenutku se izkazuje izdaja dobroimetja/vrednostnic, ki vam pomenijo jamstvo, da vaš denar ali preusmerite na nov termin, ali pa jo vnovčite za drugo potovanje v daljšem časovnem obdobju – za potovanja z odhodi do 31. decembra 2021.
V tem sestavku boste našli vse informacije in začasne rešitve, ki jih je naše podjetje sprejelo glede na priporočila in navodila vlade RS, MZZRS, NIJZ, WHO ter posledično dogovorov z Ministrstvom za gospodarstvo in razvoj, kjer smo v zaključni fazi usklajevanja potrditve in uveljavitve dobroimetja/ vrednostnic.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje in potrpljenje. Verjamemo, da se bo Svet začel kmalu spet vrteti, z njim pa tudi naša potovanja, neponovljive izkušnje in dragocena doživetja.
Za dodatna pojasnila smo vam na voljo na info@agencija-oskar.si ali po telefonu 04/2014-338 od ponedeljka do petka med 09.00 in 13.00 uro.
Ostanimo zdravi, ostanimo svetli.
Agencija Oskar
AKTUALNA VPRAŠANJA
Pri Agenciji Oskar imamo rezervirano potovanje do 10. maja 2020. Kaj lahko pričakujem?
Glede na vsa priporočila, bomo potovanja prestavili na kasnejše obdobje. To je rezultat izrednih razmer, ki jih je sprejela naša vlada in vlade gostujočih dežel, in predstavljajo objektivno nezmožnost realizacije potovanj.
Začeli bomo s prestavitvijo potovanj z odhodi od vključno 15.04.2020 naprej. O premestitvi vašega potovanja vas bomo obvestili. Za znesek, ki ste ga za potovanje vplačali boste prejeli dobroimetje/vrednostnico, ki jo boste lahko uporabili za kasnejši termin.
Za vas je trenutno najugodneje, da termin vašega izbranega potovanja določite že sedaj (ali najkasneje do 5 dni pred sedaj predvidenim odhodom). Pogoj je samo, da gre za identično potovanje. V tem primeru vam brezplačno prenesemo vsa vplačana sredstva vključno s stroški rezervacij, stroškom rizika odpovedi in vsemi popusti, ki ste jih dobili ob prijavi. V kolikor bo kasneje potovanje v že sedaj izbranem terminu cenejše, boste lahko razliko porabili za dodatno koriščenje produktov Agencije Oskar. V kolikor bo potovanje dražje, vam razlike ne bomo zaračunali.
V primeru pa, da se za vaše nadomestno potovanje odločite kasneje, vam dobroimetje/vrednostnica velja za vnovčenje do 31. decembra 2021 za potovanje v organizaciji Agencije Oskar. V tem primeru vam bomo prenesli celotno dobroimetje, razen rizika odpovedi, ki ga bo potrebno skleniti z zavarovalnico ponovno, ko boste izbrali svoj termin potovanja. Prav tako ni prenosljiv strošek prijavnine. Cena potovanja se obračuna po nakupnih pogojih na dan vaše nove prijave.
Ali je dobroimetje/vrednostnica zakonsko sprejeta?
Za zdaj ne. Na zakonsko ureditev še čakamo. V času normalnih razmer velja drugačna (veljavna) zakonodaja.
V izjemnih razmerah za cel svet pa lahko vaša sredstva in naše poslovanje zaščitimo le s spremembami, ki so nujne v zakonodaji in so v postopku sprejema. Glede na prakso, ki so jo že uvedli v številnih državah Evrope pričakujemo izjemno zakonsko rešitev s strani Ministrstva za gospodarstvo in vlade RS Slovenije.
Pri Agenciji Oskar imamo rezervirano potovanje do 10. maja 2020, vendar nismo dobili vašega obvestila. Kaj lahko storimo?
Se je kje kaj zataknilo? Se opravičujemo. Pišite nam na info@agencija-oskar.si ali nas pokličite na 04/20-14-338. Z veseljem uredimo vse potrebno.
Pri Agenciji Oskar imamo rezervirano potovanje z odhodom po 10. maju 2020. Kaj lahko pričakujemo?
Svetujemo, da z morebitno odpovedjo še počakate. Pošljite nam morebitna vprašanja. Tudi mi čakamo na dodatna napotila vlade, zato se bomo vašim vprašanjem posvetili predvidoma po 20. aprilu, ko bi morale biti stvari jasne. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
– V kolikor želite vaše potovanje odpovedati že sedaj, bomo vašo odpoved obravnavali po odpovedni lestvici naših splošnih pogojev, kar pomeni, da zadržimo odstotek po odpovedni lestvici, stroške prijavnine, strošek odpovedi zavarovanja, stroške vizumov in podobno.
Svetujemo, da z morebitno odpovedjo še počakate. V kolikor pa je vaša odločitev dokončna in želite svoje potovanje preusmeriti ali odpovedati, nam to sporočite na info@agencija-oskar.si.
Kaj lahko naredim s kupljeno letalsko vozovnico, ki je bila izdana za obdobje epidemije in je sedaj preklicana, let odpovedan, potovanje onemogočeno?
Tako kot do sedaj, bomo tudi tokrat skrbno preverili stanje in možnosti glede zamenjave ali dobroimetja vaše kupljene vozovnice, v kolikor bo to prevoznik omogočil. Za vse podrobnosti in nadaljnje informacije, nam pišite na avio@agencija-oskar.si.
Kaj lahko naredimo v kolikor imamo nabavljeno letalsko karto in let še ni odpovedan?
Dnevno preverjamo statuse letov posameznih letalskih družb. O vseh možnostih vas bomo obveščali, lahko pa nam tudi pišete na avio@agencija-oskar.si.
Imam vplačano zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi strah pred potovanjem zaradi virusa Covid 19?
Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnost odpovedi aranžmaja s povračilom kupnine, zaradi strahu pred Covid 19.
Ali sprejemate nove rezervacije za odhode po 10. maju 2020, se lahko prijavimo?
Seveda. Veseli smo vsake prijave. Prijavo lahko uredite na spletni strani. Lahko pa nam tudi pišete na info@agencija-oskar.si ali pa nas pokličete.
Objavljeno, 1. april 2020
Se še spomnite zadnjega uvodnika, tistega o otroku, ki dela peščeni grad na plaži? Kaj veliko se v Agenciji Oskar od takrat ni spremenilo.
Še vedno se ukvarjamo z razstavljanjem potovalnega gradu, ki smo ga mesece oblikovali za vas. Ozaveščamo delčke zgodb, da jih bomo naslednjič sestavili v še močnejše celote. V mirovanju se že čutijo iskrice novega, ki bodo vzniknile iz tega pepela.
In čakamo državne uredbe, s katerimi bo država predpisala urejanje odnosov z vsemi, ki ste vplačali potovanja. Tako kot je na preizkušnji naše potrpljenje, vas prosimo tudi za vaše potrpljenje. Mi pa smo torej lahko samo doma in verujemo, da se bo tudi ta zgodba enkrat končala.
Izkoristimo čas za razmislek. Razmislite, dragi sopotniki, o vaših potovanjih, o vseh prelestnih trenutkih, ki so se vam na njih zgodili. Razmislite, zakaj radi potujete in kaj je tisto, kar vas vedno znova vleče na pot. Kajti potovanja še zdaleč niso strošek, temveč naložba – in prav za čase, v katerih živimo.
Mi vam bomo pri tem pomagali. Že jutri nas Nejc virtualno odpelje v Oman – kliknite.
Kam bi šli pa naslednji teden? Ostanimo še naprej povezani in pripravil vam bomo še več zgodb, v katere se zlahka vživite.
Lepo vas pozdravljam iz kovnice najboljših potovanj. Ostanite zdravi in svetli. Ne pozabite sanjati. A pazite, sanje se vam lahko kmalu uresničijo. 😊
Oskar
Preberite tudi: Ustvarjajte dobro zgodbo, tudi doma!
Objavljeno, 25. marec 2020
Pozdravljeni sopotniki,
V Agenciji Oskar se počutimo kot otrok na plaži, ki z navdušenjem priteče k očku in mu reče: »Poglej očka, cel dan sem z žarom in navdušenjem gradil čudovit grad iz mivke. Potem pa je prišel en velik val in je grad odplaknil, da od njega ni ostalo ničesar. Vendar, ko sem ga gradil, sem dobil cel kup še boljših idej! Jutri začnem še z večjim veseljem graditi še lepši in večji grad.«
Dobro smo. Le drugače, obrnjeno navznoter, sublimativno in prečiščevalno. Če smo prej ustvarjali čudovito potovalno hišo, jo zdaj demontiramo, da bomo lahko ustvarili nekaj še boljšega 😊.
Kako pa ste vi? Kaj počnete? Ste zdravi in namenjate čas tistemu, za kar ga prej niste našli? Se tudi vam v bolj umirjenem stanju utrinjajo uvidi in spoznanja? Vsaka, tudi potovalna umirjenost, je priložnost za spoznanja, ki izboljšajo kvaliteto našega življenja.
Izredne domače razmere so za ljubitelje potovanj lahko zanimiva priložnost doživeti potovalna vzdušja kar doma. Z nekaj poigravanja z resničnostmi lahko izjemne domače razmere vidimo kot svojevrsten (potovalni) film. Potem pa uporabimo vse veščine, ki smo jih trenirali na naših potovanjih – prilagajanje potovalnim okoliščinam, sprejemanje drugačnosti in toleranco. Pri tem se odprimo doživljanju, spoznanju in nadgradnji.
Izkoristimo podarjeni čas. Napišite nam vaše misli, spoznanja in tokrat domače zgodbe. Ostanimo skupaj tudi v kriznih časih, da jih bomo potem s še večjim veseljem nadgrajevali v skupnih zgodbah po sceni imenovani Svet. Če si želite pogovor, nam pišite in skladno s časom vas z veseljem pokličemo.
Še naprej vas bomo tedensko obveščali o poteku dogodkov. Izredne razmere potrebujejo svoj čas, v katerem se izoblikujejo izredna pravila, po katerih bomo tudi mi lahko urejali naše odnose. Verjamem, da bo vsak teden več znanega. Potrpljenje se nam tu obrestuje.
Do takrat izkusimo omejitve, spoštujmo pravila in ostanimo zdravi. Ob vsem vam želim veliko sonca in – ostanimo svetli.
Oskar
Prvi (prejšnji) teden izolacije
Prvi (prejšnji) teden izolacije je bil precej kaotičen, saj smo bili vsi soočeni z izrednimi razmerami, ki so se dnevno dramatično stopnjevale. V turbolentnem vzdušju, ko so se informacije spreminjale iz ure v uro, smo v domovino, samostojno in brez državne pomoči, vendar v stalni navezi z MZZ, spravili vse naše sopotnike (skupine in individualne potnike), ki so jih izredne razmere našle v širnem svetu od Nove Zelandije okoli sveta vse do Japonske. Vsem sopotnikom se zahvaljujem za sodelovanje in pokončno držo pri reševanju. Čestitam izjemni ekipi sodelavcev Agencije Oskar za profesionalnost, srčnost in požrtvovalnost.
Drugi (ta) teden izolacije
Drugi (ta) teden izolacije smo že bolj usklajeni. S partnerji (letalskimi prevozniki, lokalnimi partnerji, hoteli, prevozniki …) se usklajujemo, kako prebroditi nastalo situacijo. Naša prva pozornost je usmerjena v zavarovanje vplačanih sredstev naših sopotnikov marčevskih in aprilskih potovanj, ki so že v rokah naših partnerjev. Prav tako čakamo navodila vlade, kako v izjemnih razmerah urediti odnose s sopotniki, ter kako naprej. Smo v stalnem stiku (in skrbi) z našimi vodniki, ki vas lepo pozdravljajo.
Pogled v tretji (naslednji) teden izolacije
Pomembno je, da ostajamo živahni in povezani. Načrtovano aprilsko izobraževanje vodnikov pripravljamo v e-obliki, k izobraževanju pa bomo povabili tudi vse sodelavce. V teh časih ekipni duh pomaga prebroditi izzive vsakega med nami.
Prav tako pripravljamo nekaj za vas, dragi sopotniki, da bomo tudi v vaš dom pripeljali potovalno vzdušje potovalnih vsebin iz naših dežel.
In kaj počnemo vedno in vsak dan? Sanjamo nova potovanja …
Sanjajte z nami! 😊
Objavljeno, 18. marec 2020
Pozdravljeni sopotniki,
Trenutno stanje je VSE NAS postavilo pred izziv, ki ga do zdaj še nismo izkusili.
V Agenciji Oskar delujemo preudarno, odgovorno in v skladu s situacijo:
- odpovedali smo vsa potovanja z odhodom do 15. aprila;
- v skladu z zakonodajo in dogovori se pripravljamo na ureditev aprilskih potovanj ter za naprej;
- v skladu z zakonodajo pripravljamo vse potrebno za ureditev naših odnosov (nihče, ki je vplačal potovanje, ni in ne bo nič izgubil).
Vsakemu potovanju in sopotniku se posvečamo individualno. Situacija se bliskovito spreminja – danes je tako in jutri je že drugače, a do sedaj smo naredili vse, kar je bilo v naših močeh in razrešili vse, kar je bilo potrebno. Mi in tudi vsi naši sogovorniki so zelo obremenjeni, zato vas v teh časih prosimo za nekaj razumevanja in potrpljenja.
Agencijo Oskar smo pripravili za čas mirovanja, da bo takoj, ko se težki časi sprostijo, spet poletela kot ptica čez domače horizonte.
Naša poslovalnica na Zasavski 45 D je do preklica skladno z uredbo zaprta.
Za vas smo dosegljivi na naših telefonih oz. na mailu info@agencija-oskar.si.
Zdaj je čas hibernacije in kontemplacije; bodimo zgledni in pozorni. Sanjajmo. Ostanimo čvrsti in mirni, živahni in zvedavi, čuječi in pozorni. Ko se oblaki razgrnejo, spet skupaj poletimo soncu naproti.
Želimo vam kar največ zdravja in lepih trenutkov – tudi v teh časih,
Oskarjevci
Aktualna vprašanja glede vplačanih aranžmajev z odhodi v času epidemije Covid 19 in kasneje:
- Kaj lahko naredim, če imam pri Agenciji Oskar d.o.o. vplačan aranžma s predvidenim odhodom do 15. 4. 2020?
Vsa potovanja so v tem obdobju odpovedana. Za vas bomo organizirali potovanja v bolj primernem času in takoj, ko se razmere umirijo. Vsi, ki ste imeli potovanje vplačano, boste prejeli dobroimetje/vrednostnico, ki jo lahko izkoristite do vključno 31.12. 2021.
- Kaj lahko naredim, če imam pri Agenciji Oskar d.o.o. vplačan aranžma s predvidenim odhodom po 15. 4. 2020?
– V kolikor želite svoje potovanje odpovedati že sedaj, razumemo tudi to. Vašo odpoved bomo obravnavali po odpovedni lestvici naših splošnih pogojev, kar pomeni, da zadržimo odstotek po odpovedni lestvici, stroške prijavnine, strošek odpovedi zavarovanja, stroške vizumov in podobno.
– Glede same odpovedi vašega potovanja, svetujemo, da s tem še počakate. Vsekakor zagotavljamo, da bomo pri organizaciji potovanj vedno poskrbeli najprej za vašo varnost. V kolikor pa je vaša odločitev dokončna in želite svoje potovanje preusmeriti ali odpovedati, nam to sporočite na info@agencija-oskar.si.
- Kaj lahko naredim s kupljeno letalsko vozovnico, ki je bila izdana za obdobje epidemije in je sedaj preklicana, let odpovedan, potovanje onemogočeno?
Tako kot do sedaj, bomo tudi tokrat skrbno preverili stanje in možnosti glede zamenjave ali dobroimetja vaše kupljene vozovnice, v kolikor bo to prevoznik omogočil. Za vse podrobnosti in nadaljnje informacije, nam pišite na avio@agencija-oskar.si.
- Imam vplačano zavarovanje rizika odpovedi. Ali riziko odpovedi krije tudi strah pred potovanjem zaradi virusa Covid 19?
Trenutno nobeno zavarovanje ne krije možnost odpovedi aranžmaja s povračilom kupnine, zaradi strahu pred Covid 19.