07. okt, 2015   Agencija Oskar, Oskar piše  

 

11. september – prerojenje Agencije Oskar

Vračamo se k bistvu …

Piše: Oskar

Z veseljem se pripravljam na Indonezijski trojček, ki ga bom vodil konec oktobra. V petkovi noči sem tako kot v starih časih v mislih “prepotoval” potovanje, ki je pred nami. Prehajal sem skozi potovalni čas, se ustavljal pri podrobnostih in v mislih doživljal to, kar se nam bo dogajalo. Spet sem začutil veselje in žar, ki smo ju v kriznih letih od leta 2009 dalje v Agenciji Oskar precej izgubili.

Oskar pišeZadnja leta se mi je paralo srce, ko sem gledal, kako povpraševanje po odličnih potovanjih pada, hkrati pa potniki izbirate kratka in eksplozivna ter cenovno ugodna potovanja. Za poletje sem npr. pripravil 15-dnevno Turško pravljico, ki omogoča res kraljevsko doživetje in je potovalni “masterpiece”. Vendar po njej ni bilo dovolj povpraševanja. Hkrati pa smo celo poletje peljali kopico 12-dnevnih Turških nagajivščin, ki je sicer dobro, a hitro in oskubljeno potovanje za ugodno ceno.

To je bila le kaplja čez rob. Kam smo padli … Zadnja leta so nas usmerila v fizično sfero in preživetje, v tisto, kar plačamo. Cene so šle dol in potovanja so se skubila tiste žlahtne, človeku prijazne “kvalitete” posebnih vzdušij in množice drobnih doživetij, zaradi katerih potujemo. V naših potovanjih je vse več trdih in površinskih sestavin, vse manj pa je prostega časa za doživljanje in raziskovanje, za sopotnika samega. Tako danes narekuje trg – čim cenejše, ker ni denarja, in čim krajše, ker ni časa. To je gotovo del Agencije Oskar, ki je kvaliteten in bo ostal. Vendar – za to se nismo borili.

Ta petek pa sem spet začutil radost in poslanstvo, kajti potovanje, na katerega se odpravljam, je PRAVO potovanje v svoji kategoriji – Oskarjeve trojke. Ni najcenejše, za večjo moč pa smo dodali še eno vožnjo z letalom in skrajšali dan dolge vožnje z vlakom. Ni najkrajše, čeprav bi vedno lahko bilo tudi daljše. Preprosto je optimalno glede na DOŽIVETJE, ČLOVEŠKO PRIJAZNOST in VSEBINO. Hkrati nudi potrebno udobje, da “štrapac” ne moti potovalnega duha. Hkrati je globoko usmerjeno v indonezijsko resničnost ter stik z deželo, kar polni radovednega sopotnika. V Indonezijskem trojčku je dovolj stabilnosti in hkrati ogromno spontanosti in izziva. Hkrati pa, in to je meni pomembno, je v tem potovanju skrit potencial “civilizacijske modrosti” ozaveščanja, o katerem, če želite, lahko spregovorim v katerem izmed naslednjih člankov.

Zakaj VEM, da bo to potovanje dobra zgodba? Ker je potovanje ustvarjeno z ljubeznijo in poslanstvom in bo tudi vodeno tako. Na poti se v kratkem času zgodi celo življenje; na vsakem koraku so možni presežki; in na koncu ni več važno, v katero smer jih vrednotimo, temveč da jih s polnimi pljuči doživljamo! Pomemben pa je tudi vodnik, ki dojema potovalno globino in jo širi na sopotnike.

Treba je torej nekaj narediti! V Agenciji Oskar imamo množico odličnih potovanj stopenj 3 in 4, ki jih je treba ponovno ozavestiti. Treba je ponovno ozavestiti bistva, zakaj sploh potujemo. Kajti potovanja brez smisla so nesmiselna in torej najdražji nebodigatreba na tem svetu! Prav zato sem pred 20-imi leti ustanovil Agencijo Oskar, ker drugje nisem našel potovanj z bistvom in vsebino! Treba je komunicirati in širiti zavest, kako pomemben je naš prosti čas in njegova KVALITETA. S tem si govorimo, kako pomembni smo MI SAMI. Vsi vi, ki ste potovali na naših “pravih” potovanjih VESTE, o čem govorim.

To zdaj že počnemo. Ne gre čez noč. Stvar gre v več smereh. Ena pot gre skozi skrivnost nagradne igre e-časopisa številka 168. Druga pot gre skozi potovalno svetovalnico, kjer smo vam na voljo za vsa vaša vprašanja. Glavni poudarki pa gredo v smeri prenove vseh naših trojk in štiric na eni strani ter v smeri ozaveščanja sopotnikov na drugi strani.

Toliko za danes iz ateljeja najboljših potovanj.