Osnovni podatki

Udobno turistično, doživeto in vsebinsko polno potovanje vas v spontanem ritmu vpelje v vsa glavna vzdušja tropske dežele – Budine solzice v Indijskem oceanu.

V prvem delu potovanja obiščemo vse glavne znamenitosti in stare prestolnice otoka, spoznamo sinhalske in budistične korenine na otoku ter njihovo vpetost v današnje življenje. Vabita nas tropska narava in iskrive nasmejane oči domačinov. Povsod pa si lahko privoščite ajurvedsko masažo in jahate slone, gotovo pa je vrhunsko doživetje narodnega parka!

V drugem delu potovanja vstopimo v osrednji del otoka, kjer začutimo pristno ...

Udobno turistično, doživeto in vsebinsko polno potovanje vas v spontanem ritmu vpelje v vsa glavna vzdušja tropske dežele – Budine solzice v Indijskem oceanu.

V prvem delu potovanja obiščemo vse glavne znamenitosti in stare prestolnice otoka, spoznamo sinhalske in budistične korenine na otoku ter njihovo vpetost v današnje življenje. Vabita nas tropska narava in iskrive nasmejane oči domačinov. Povsod pa si lahko privoščite ajurvedsko masažo in jahate slone, gotovo pa je vrhunsko doživetje narodnega parka!

V drugem delu potovanja vstopimo v osrednji del otoka, kjer začutimo pristno Šrilanko in obiščemo čajne plantaže ter najlepše mestece Kandy s templjem Budinega zoba.

Zadnji del potovanja je namenjen počitnicam ob toplem Indijskem oceanu, kjer se z nekaj sreče lahko mečete v valove!

Prepustite se opisu potovanja. Oglejte si še ostala potovanja po Šrilanki - Klasična Šrilanka z Maldivi 12 dni, Oskarjeva Šrilanka 12 dni ter Doživeta Šrilanka 16 dni. Prijavite se dovolj zgodaj, da ujamete atraktivne cene!

Več

Odhodi

Cena

od 1650

Čas trajanja

10 dni

Status

Prijavite se

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – KOLOMBO – HABARANA/SIGIRIYA. Zbor v Ljubljani in prevoz na letališče v Zagreb. Polet preko Dohe v Kolombo. (letalo)

2. dan KOLOMBO – HABARANA/SIGIRIYA. Po pristanku vožnja v bližnji hotel in kratka nočitev. Po zajtrku se vkrcamo na avtobus in potujemo do Habarane/Sigiriye. Na poti obiščemo plantažo kokosov in vidimo, kako delajo Toddy. Ustavimo se na lokalni tržnici v Chilawu in si ogledamo ribjo ter zelenjavno tržnico. Po prihodu se namestimo v hotel. Večerja nočitev. (H) (H*, ZV)

3. dan HABARANA/SIGIRIYA – izlet v ANURADHAPURO in MIHINITALE. Zajtrk. Vožnja do Anuradhapure. Šrilanka se ponaša z eno najstarejših civilizacij JV Azije. Anuradhapura je bila prva prestolnica cesarstva in tudi danes je mesto alfa in omega šrilanške identitete. V svetem ...

1. dan LJUBLJANA – KOLOMBO – HABARANA/SIGIRIYA. Zbor v Ljubljani in prevoz na letališče v Zagreb. Polet preko Dohe v Kolombo. (letalo)

2. dan KOLOMBO – HABARANA/SIGIRIYA. Po pristanku vožnja v bližnji hotel in kratka nočitev. Po zajtrku se vkrcamo na avtobus in potujemo do Habarane/Sigiriye. Na poti obiščemo plantažo kokosov in vidimo, kako delajo Toddy. Ustavimo se na lokalni tržnici v Chilawu in si ogledamo ribjo ter zelenjavno tržnico. Po prihodu se namestimo v hotel. Večerja nočitev. (H) (H*, ZV)

3. dan HABARANA/SIGIRIYA – izlet v ANURADHAPURO in MIHINITALE. Zajtrk. Vožnja do Anuradhapure. Šrilanka se ponaša z eno najstarejših civilizacij JV Azije. Anuradhapura je bila prva prestolnica cesarstva in tudi danes je mesto alfa in omega šrilanške identitete. V svetem trikotniku se sprehodimo okoli stupe Ruvanvelisaya, potem pa kar bosi do najstarejšega dokumentiranega drevesa na svetu – bodhi tree. V stari Anuradhapuri obiščemo še največjo “skledo” na svetu, znameniti lunin kamen ter kamnite varuhe … Popoldne se povzpnemo na hrib Mihinitale, ki velja za zibelko otoškega budizma, saj je prav tu Ašokin sin, budistični menih Mahinda, srečal takratnega kralja Devanampiyo Tisso. Prevzame nas vzdušje na vrhu in pogled na dolino – eden lepših na otoku! Vrnitev v Anuradhapuro. Večerja in nočitev. (H*, ZV)

4. dan HABARANA/SIGIRIYA – izlet v NP MINNERIYO in POLLONARUWO. Zajtrk. Vožnja v Habarano, kjer po želji lahko jahamo slone. Potem se s terenskimi vozili odpeljemo na 2-urni safari v NP Minneriya, ki slovi po veliki količini divjih slonov – nepozabno doživetje! Pot nadaljujemo v Pollonaruwo. Tu se je je stara civilizacija razvila v labodji spev. Zaživimo v zlatih časih šrilanške civilizacije. Začnemo pri Parakramabahujevi palači, vstopimo v nekdanji parlament, skozi sveti štirikotnik in postanemo pri šivinem lingamu. Na poti proti Gal Vihari pa se sprehajamo med orjaškimi stupami, nekdanjimi samostani, bolnicami in budističnim sodiščem. Obiščemo lokalni muzej. Spoznamo tradicionalno obrt obdelave tropskega lesa. Vrnitev v hotel. Večerja in nočitev. (H*, ZV)

5. dan HABARANA/SIGIRIYA – izlet na SIGIRIYO, svila in Ayurveda. Zajtrk. Počitek na vožnji do Sigiriye in vzpon na kamniti osamelec, kjer je v 5. stoletju kraljevalo mogočno mesto izdajalskega Kasyape. Z višine 200 m se nam odpira veličasten pogled na okolico. Eden najlepših spomenikov JV Azije! Ogled trgovine s svilo. Po želji se prepustimo razvajanju z ajurvedsko masažo po kateri slovi otok. Prosto popoldne za počitek v prijetnem vzdušju, lahko pa se odpravite na samostojno raziskovanje mesta Dambulla. Večerja in nočitev. (H*, ZV)

6. dan HABARANA/SIGIRIYA – izlet v Zlati tempelj v DAMBULLIDIŠAVNI VRT – MATALE – KANDY. Zajtrk. Sledi vožnja v Dambullo, kjer obiščemo Zlati tempelj, ki je največji jamski budistični tempelj na otoku. V štirih jamah je zbranih večina kipov in slikarij, posvečenih Budi in njegovemu življenju. Zgodbe sledijo zgodbam. Na poti v Kandy se ustavimo v začimbnem vrtu, kjer spoznamo eksotične začimbe in dišave ter njihovo uporabo v ajurvedski medicini! Ogled trgovine z batikom. V Matalah od zunaj doživimo hindujski tempelj. Vožnja v tretjo otoško prestolnico Kandy, ki skrit v odmaknjenem višavju slovi kot najlepše otoško mesto. Zvečer nas navduši folklorna predstava kandijskih plesalcev in čarodejev, za vrhunec dneva pa ob zvokih bobnov obiščemo slavni tempelj Budinega zoba, v katerem hranijo največjo otoško dragocenost – Budin zob. Vožnja v hotel. Večerja in nočitev. (H*, ZV)

7. dan KANDY – izlet v PERADENIYO in na ČAJNE PLANTAŽE. Zajtrk. Najprej se podamo v “muzej” dragih kamnov, kjer izvemo vse o slavnih šrilanških safirjih. Sledi sproščen dan, v katerem zaživimo z otoško naravo in čajnimi plantažami. Obisk botaničnega vrta v Peradeniyi, kjer se nagledamo eksotičnih rastlin in dreves, med katerimi je zanimivo “drevo topovskih krogel”, pa “klobasasto drevo”, drevored kraljevskih palm in nasad dreves državnikov. Obiščemo plantažo in predelovalnico čaja ter spoznamo postopek predelave čaja. Vrnitev v Kandy. V skladu s časom se prepustimo prostemu času – tu sta tržnica in živahno mestno središče. Večerja in nočitev. (H*, ZV)

8. dan KANDY – PINNAWELLA – GALE (Unesco) – OBALA. Zajtrk. Vožnja v Pinnawelo, kjer doživimo eno od otoških glavnih znamenitosti – slonjo sirotišnico, ki je prerasla v središče z največ sloni na otoku. Zanimiv je prizor hranjenja mladičev, najbolj veličastno pa je opazovati, kako se cela slonja čreda zapodi v bližnjo reko. Vožnja v Galle, kjer skozi časovni stroj vstopimo v kolonialne čase v enem izmed najlepših kolonialnih mestec v indijskem oceanu. Zaživimo na sprehodu po starih ulicah, popijemo čaj in obujamo spomin na kolonialne čase. Vožnja do hotela. Večerja in nočitev. (H*, ZV)

9. in 10. dan OBALA – KOLOMBO – LJUBLJANA. Zajtrk. Prosto dopoldne za počitnice ob morju. Odjava iz sobe ob 12.00 uri. V popoldanskih urah vožnja proti Kolombu. V skladu s časom nočni ogled mesta. Vožnja na letališče in polet preko Dohe proti Zagrebu. Sledi še vožnja do Ljubljane. (Z) (letalo)

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
1698 € 1650 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 15 - 19 oseb 99 €
Doplačila po želji
Doplačilo za enoposteljno sobo 330 €
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 35 €
Doplačilo za izpolnitev obrazca ETA 10 €
Zdr. zav. Mondial, do 11 dni, svet, posamično, osnovno kritje - S* 18.61 €
Popusti
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 20 %
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: prevoz Ljubljana-Zagreb-Ljubljana, letalski prevoz po programu, letališke pristojbine in varnostne takse (106 EUR), 8 nočitev v hotelih 3-4* s polpenzionom, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, izlet s terenskimi vozili v nacionalni park Minneriya, vstopnine po programu in ogled tradicionalne plesne predstave v Kandyu, lokalne vodnike, slovensko vodenje, stroške priprave in organizacijo potovanja.

Doplačila po želji na kraju samem (na osebo): – jahanje slonov okoli 25 EUR, – ajurvedska masaža okoli 30 EUR.

VIZE: Potnik mora pred potovanjem na Šrilanko izpolniti elektronski obrazec “ETA”, ki je dostopen na spletnem naslovu http://www.eta.gov.lk/slvisa/. Obrazec lahko ob doplačilu in predložitvi kopije potnega lista izpolnimo tudi v Agenciji Oskar. Potni list mora biti veljaven vsaj še 6 mesecev.
ZDRAVJE: obveznih cepljenj ni.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Za vstop na Šrilanko je potreben vizum, ki ga lahko pridobite s spletno prijavo na www.eta.gov.lk (cena 30 USD), ali na letališču ob prihodu v Colombo (cena 35 USD, plačljivo samo v USD ali s kreditno kartico). Za pridobitev je potreben vsaj še 6 mesecev veljaven potni list.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni.

Šrilanka-BudaVREME: Šrilanka ima tipično tropsko podnebje z izrazitim suhim in mokrim obdobjem. Mokremu obdobju rečemo monsun in na Šrilanki je monsun v različnih obdobjih leta na različnih območjih. Monsun ne pomeni, da dežuje od jutra do večera, ampak vsaj ena ali dve krajši plohi na dan, včasih tudi več. Za Šrilanko so značilne zelo podobne si tropske temperature, ki se gibljejo v nižinskih in obalnih območjih med 25 in 35°C podnevi ter med 15 in 25°C ponoči. V višinskih območjih so temperature rahlo nižje in se podnevi ne dvignejo nad 30°C, ponoči pa padejo lahko tudi kakšno stopinj pod pod 10°C.

1. Poletni monsun (jugo – zahodni del Šrilanke) prinese deževje med majem in septembrom in se imenuje Yala monsun. Največ dežja je v juniju in juliju, v avgustu in septembru že manj. Obdobje z najmanj padavinami na tem delu otoka je med decembrom in marcem.

2. Zimski monsun (severo – vzhodni del Šrilanke) prinese deževje med oktobrom in januarjem in se imenuje Maha monsun. Največ dežja je v oktobru in novembru, decembra in januarja manj. Obdobje z najmanj padavinami na tem delu otoka je med majem in septembrom.

Najbolj primeren čas potovanja na Šrilanko je v katerimkoli letnem obdobju. Namreč, kadarkoli odpotujete na ta tropski otok, bo nekje lepo vreme, drugod morda kakšna ploha na dan. Temperature pa so si večino leta zelo podobne.

Več informacij na www.wunderground.com .

Šrilanška tržnicaHRANA IN PIJAČA: Šrilanka ima zelo značilno lastno kuhinjo, ki s svojo pestrostjo poskrbi za mnogo specialitet. Vse se pri glavnih obrokih vrti okrog riža in currya. Pri tem velja, da je riž vedno osnova obroka, curry pa omaka na več kot tisoč različnih načinov in je dodatek rižu. Teh omak je ob vsaki jedi kar nekaj, da se okusi lepo premešajo in ustvarijo tisti pravi šrilanški »rice and curry«. Ker je Šrilanka otok začimb in otok, kjer raste mnogo različnih vrst zelenjave in sadja, so vse te omake izjemno prefinjene in začinjene z najbolj pristnimi, domačimi začimbami. Pogosto so jedi pikantne, a se v določenih restavracijah da izogniti tudi temu. Poleg riža in currya pozna Šrilanka tudi mnogo ostalih različnih jedi, tako glavnih kot tudi množico hitrih prigrizkov in pravih domačih slaščic.

Šrilanka je otok, ki se ponaša z mnogo vrstami tropskega sadja, zato se je tudi tega mogoče privoščiti v izobilju, prav tako sadnih sokov. Med pijačami Šrilanka ponuja vse od sveže kokosove vode do domačega žganja, araka.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Šrilanka je varna dežela. Kljub pretežno prijaznim in poštenim ljudem pa se v gneči tržnic in turističnih krajev vedno gibljejo tudi žeparji, ki jim diši vaša lastnina. Priporočamo vam, da ste skozi ves čas potovanja pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov!

Agencija Oskar ne odgovarja za morebitno izgubo vaše osebne lastnine. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

Šrilanka-BudaOBLEKA: Dežela je pretežno budistična, izven turističnih krajev pa tradicionalna. V tradicionalnih okoljih pa je vedno priporočljivo spoštovati domačine z vsaj minimalno prilagoditvijo oblačil – pokrita ramena in dekolte, če se da, tudi pokrita kolena (capri hlače ali podobno). Taka obleka je tudi najboljša zaščita pred soncem! Pri vstopih v budistična svetišča se moramo ravnati po gornjem opisu (se sezuti in razkriti glavo!).

Pripravite se na toplo poletno vreme, kakšen dodaten kos toplih oblačil pa ne bo odveč v višinskih predelih Šrilanke. Priporočamo udobne odprte čevlje za večji del potovanja. Ne pozabite na dobro zaščito pred soncem, kopalke in brisačo. Zelo prav pride tudi lahek zložljiv dežnik, ki lahko služi kot zaščita pred dežjem ali soncem.

LOKALNA VALUTA: Šrilanška rupija; 1 rupija (= 100 centov)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih in plačilo s kreditno kartico ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine v EUR za vsak slučaj.

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Šrilanke v Slovenijo je 00 386 + območna št. (brez 0) + klicana številka. Klicna številka iz Slovenije v Šrilanko je 00 94 + območna št. (brez 0) + klicana številka. Internet je na voljo povsod, mobilni telefoni delujejo.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Napetost je 220 V, uporabljajo pa angleške vtičnice na tri luknje. Pretvornik(e) lahko vzamete s seboj, lahko pa jih dobimo v deželi (vprašajte vodnika).

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 65 610 km2
  • Prebivalstvo: cca. 21,5 milijonov
  • Glavno mesto: Colombo
  • Jezik: angleščina, sinhalščina, tamilščina
  • Vera: budizem 69,1%, islam 7,6%, hinduizem 7,1%, krščanstvo 6,2%, neopredeljeni 10%
  • Ureditev: republika, 9 provinc, predsednik Mahinda Percy Rajapaksa
  • Lokalni čas: GMT + 5,5
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. 

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete,  ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo.  Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.         

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.  

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.        

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.  

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

 

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.

Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:

• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom,     15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom,     30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom,         50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:

• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom,       7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom,     20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom,           50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur),             100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.         

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.  

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:

-       20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
-       7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
-       2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.
Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.   

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.          

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.  

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.

Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.

Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.      
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.     

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.    

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.        

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2019

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
25. okt 03. nov 10 od 1698 € od 1575 € Zagotovljeno SELAN VESNA Program Prijava
14. feb 23. feb 10 od 1698 € od 1650 € Prijavite se SELAN VESNA let iz Zagreba Program Prijava
21. feb 01. mar 10 od 1698 € od 1596 € Prijavite se MODIC SANDRA let iz Zagreba Program Prijava
25. apr 03. maj 9 od 1635 € od 1560 € Prijavite se zgodnje prijave Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)