Skandinavske prestolnice

Osnovni podatki

Kopenhagen, Stockholm, Helsinki, Oslo so mestni biseri, ki si jih želimo spoznati. Sprehodimo se po njih in jih fotografiramo – kako fotogenična so!

Dinamično potovanje z obiskom vseh štirih skandinavskih prestolnic. Še danes smo v eni, jutri že v drugi. Raziskujemo peš, z avtobusom in ladjo.

Ko se premikamo med mesti, spoznavamo skandinavsko življenje, okrog nas čudovita jezera, gozdovi in vasice. Nočitve na ladji so zabavne, jutranji pogled s krova na obris mesta pa veličasten.

Več o skandinavskih programih si preberite tukaj.

Odhodi

Cena

od 888

Čas trajanja

6 dni

Status

Zagotovljeno

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – LUEBECK (1250 km). Zgodnji jutranji odhod (okrog polnoči) iz Ljubljane ter vožnja čez karavanški predor čez Avstrijo v Nemčijo. Vožnja s postanki na sever Nemčije v okolico mesta Luebeck. Nastanitev v hotelu, nočitev. (bus, H)

2. dan LUEBECK – KOPENHAGEN (ogled) – LANDSKRONA (300 km). Zajtrk in vožnja do nemškega pristanišča Puttgarden, od koder s trajektom odplujemo na Dansko. Tukaj smo in prva skandinavska prestolnica je že pred nami. Dan preživimo v Kopenhagnu, kjer si ogledamo vse glavne mestne znamenitosti – mestno hišo, palače in slovito mestno pristanišče Nyhavn. Prosto za samostojno raziskovanje mesta, sprehod in kosilo. Pozno popoldan jo mahnemo čez znani most Oresund, ki povezuje Dansko in Švedsko ter se nastanimo nekje na jugu Švedske, v okolici kraja Landskrona. (H, Z)

3. ...

1. dan LJUBLJANA – LUEBECK (1250 km). Zgodnji jutranji odhod (okrog polnoči) iz Ljubljane ter vožnja čez karavanški predor čez Avstrijo v Nemčijo. Vožnja s postanki na sever Nemčije v okolico mesta Luebeck. Nastanitev v hotelu, nočitev. (bus, H)

2. dan LUEBECK – KOPENHAGEN (ogled) – LANDSKRONA (300 km). Zajtrk in vožnja do nemškega pristanišča Puttgarden, od koder s trajektom odplujemo na Dansko. Tukaj smo in prva skandinavska prestolnica je že pred nami. Dan preživimo v Kopenhagnu, kjer si ogledamo vse glavne mestne znamenitosti – mestno hišo, palače in slovito mestno pristanišče Nyhavn. Prosto za samostojno raziskovanje mesta, sprehod in kosilo. Pozno popoldan jo mahnemo čez znani most Oresund, ki povezuje Dansko in Švedsko ter se nastanimo nekje na jugu Švedske, v okolici kraja Landskrona. (H, Z)

3. dan LANDSKRONA – STOCKHOLM – trajekt v HELSINKE (600 km). Zajtrk. Današnji potovalni dan nam razkrije, kakšna sta pokrajina in življenje na Švedskem. Vožnja mimo številnih jezer do mesta Jonkoping ob jezeru Vattern. Postanek za kosilo in krajši sprehod. Prepustimo se vožnji, počivamo in uživamo. Popoldanski prihod v Stockholm, a gremo direktno v pristanišče. Brez skrbi, sem se še vrnemo. Vkrcanje na nočni trajekt iz Stockholma v Helsinke. Plovba je lahko mirna ali pa še kako pestra, saj plovba iz enega pristanišča v drugo Skandinavcem pomeni zabavo in na ladji je živo pozno v noč. Nastanitev v kabinah. (trajekt, Z)

4. dan HELSINKI (ogled) – trajekt v STOCKHOLM. Zajtrk na ladji. Okrog 9. ure se pred nami izriše obala z otočki, že vidimo belo katedralo, ki bdi nad mestom. To so lahko le Helsinki. Finsko prestolnico raziščemo peš. S pristanišča se ob obali sprehodimo do središča mesta in ogledamo znamenitosti – senatni trg, cerkev in katedrala, opera in park Esplanadi ter z nekaj sreče še tržnica. Opazujemo Fince in Finke, poslušamo njihov zanimiv in drugačen jezik. Nekaj prostega časa, nato pa se spet zberemo in napotimo do ladje, s katero odplujemo nazaj proti Švedski. Še en zabava na ladji in nočitev v ladijskih kabinah. (trajekt, Z).

5. dan STOCKHOLM (ogled) – KARLSTAD (400 km). Zajtrk na ladji. Ja, pravzaprav je tudi pogled na Stockholm z ladje zelo fotogeničen. To je naša tretja skandinavska prestolnica na poti in mi se je že veselimo. Tu je kraljeva palača, parlament, mestna hiša, muzeji … Ko se naužijemo švedske prestolnice, je čas za premik. Vožnja proti zahodu v smeri Norveške. Nastanitev na poti v okolici kraja Karlstad. Nočitev v hotelu. (H, Z)

6. dan KARLSTAD – OSLO – LJUBLJANA. Zajtrk. Nekaj vožnje in že smo na Norveškem, pričakuje nas Oslo! Avtobusni ogled mesta s številnimi parki, muzeji in opero. Norveška je kraljevina in tudi tukaj ne spustimo pogleda na kraljevsko palačo. Nekaj prostega časa in slovo od norveške prestolnice. Pravzaprav slovo od Skandinavije, saj zvečer odletimo domov. Let v Slovenijo oz. eno od bližnjih letališč, od koder bo organiziran prevoz v Ljubljano. (Z, letalo)

Dokončen program potovanja se lahko razlikuje od gornjega opisa. Pridržujemo si pravico do sprememb in prilagoditev potovanja zaradi voznih redov letal in trajektov ter drugih okoliščin, ki jih ni bilo mogoče pričakovati ob pripravi programa.

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
Razpisni program 999 € 888 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 30 - 39 oseb 75 €
Doplačilo za skupino v velikosti 25 - 29 oseb 90 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja** 4.56 %
Doplačilo za enoposteljno sobo (v hotelih) 120 €
Kabina (notranja dvoposteljna) na trajektih na osebo 150 €
Kabina (notranja enoposteljna) na trajektu na osebo 290 €
Doplačilo za večerje (5x) 160 €
Popusti
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 10 %
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 5 %

Cena (najmanj 40 udeležencev) vključuje: letalski prevoz po programu, letališke in varnostne pristojbine, prevoz s turističnim avtobusom po programu, cestnine, mostnine, tunelnine in parkirnine, trajektne prevoze po programu, 3 nočitve z zajtrkom v hotelih 3* v dvoposteljni sobi, 2x nočitev z zajtrkom v ¼ notranjih kabinah na ladji, slovensko vodenje, stroške priprave in organizacije potovanja.

Večerje: niso vključene in jih je možno ob prijavi doplačati v naprej. Paket 5 večerij je sestavljen iz treh večerij v hotelu ali restavraciji ter dveh večerji na ladji.

V ceno potovanja so vključeni zunanji ogledi. Vstopnine v ceno potovanja niso vštete in jih potnik po želji poravna na kraju samem.

OBVEZNI DOKUMENTI: Slovenski državljani lahko v vse skandinavske države (Norveška, Švedska, Finska, Danska) vstopamo z veljavno osebno izkaznico oz. potnim listom. Priporočamo, da ločeno shranite fotokopijo dokumenta.

ZDRAVJE: obveznih cepljenj za to potovanje ni.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

OBVEZNI DOKUMENTI: Slovenski državljani lahko v vse države članice EU vstopamo z veljavno osebno izkaznico ali seveda z veljavnim potnim listom. Priporočamo, da ločeno shranite fotokopijo dokumenta.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni.

VREME: Ob obali prevladuje zmerno podnebje, kar je predvsem posledica severnoatlantskega toka. Le-ta je odgovoren tudi za obilico dežja, ki poskrbi za zelena norveška poletja, ki so manj hladna, kot bi pričakovali. Zime so hude, a znosne. Notranjost Norveške je precej bolj hladna, prav tako poletja. Padavine so na Norveškem pogoste čez celo leto.

Zaradi geografske lege so močna sezonska odstopanja v dnevni svetlobi; pozimi je dan zelo kratek, medtem ko je poleti lahko dolg tudi 20 ur. Na severnem delu (pokrajina Finnmark), ki je znotraj arktičnega pasu, pa je poleti stalen dan ter pozimi stalen mrak, ki ga magično razsvetljuje polarni sij.

Več informacij na http://www.wunderground.com/.

HRANA IN PIJAČA: Tradicionalna norveška kuhinja temelji na surovih sestavinah, ki so takoj uporabne in večina norveških specialitet je nastala zaradi potrebe po podaljševanju obstojnosti živil brez uporabe hladilnika. Večina Norvežanov je tri obroke dnevno; dan začnejo s hladnim zajtrkom, nadaljujejo ga s hladnim kosilom, zaključijo pa ga v domačem družinskem okolju s toplo večerjo.

Riba – surova, soljena in dimljena – je nacionalno živilo; dimljeni losos je mednarodno poznan in ena glavnih izvoznih surovin, poleg polenovke. Tradicionalna jed iz sušene bele ribe pa je lutefisk, (bakalar).

Norvežani konzumirajo relativno malo mesa v primerjavi z drugimi deželami. Ovčje in jagnječje meso zaradi izredno kvalitetne paše spada med najboljše na svetu; nedvomno velja poskusiti fårikål, kuhano jagnjetina z zeljem in poprom.

Norvežani so eden največjih porabnikov mleka in mlečnih izdelkov in iz norveškega mleka nastajajo vrhunski proizvodi kot so kislo mleko, maslo, smetana, siri, … znan sir iz kravjega mleka je gammelost (»stari sir«), katerega posebnost je, da lahko ostane nespremenjen dolgo časa brez pomoči hladilnika.

Znane norveške sladice so gomme, najstarejši norveški desert iz mleka, jajc in sladkorja, rømmegrøt, kaša iz kisle smetane, moke in mleka, lefse, vrsta palačink iz krompirja ter izvrstne torte kot je bløtkake (torta z gozdnimi sadeži).

Norvežani obožujejo kavo, ki je obvezen jutranji napitek pa tudi dobro družabno »lepilo«. Dežela ima tudi dolgo tradicijo varjenja alkohola – od piva do žganih pijač; priljubljena žgana pijača je akevitt, destiliran iz krompirja, tipično aromo pa mu dajo začimbe in zelišča.

VARNOST: Varna dežela. Oslo ima problem z žeparji. Pozorni moramo biti na osebno lastnino. Dragocene predmete (denar, kreditne kartice, potni list in druge vrednosti) imejte vedno pri sebi ali jih shranite v hotelski sef. Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

OBLEKA: Ni posebnosti pri oblačilih. Ne glede na letni čas je vreme zelo spremenljivo, zato je najboljše, da ste oblečeni v plasteh. Tudi poleti je vreme lahko hladno, zato dodaten kos toplih oblačil nikdar bo odveč. Dežuje skozi celo leto, zato je dobro imeti s seboj tudi vodoodporno vetrovko in dežnik za morebitne plohe. Pri obutvi vam priporočamo udobne čevlje, v katerih lahko dobro hodite.

LOKALNA VALUTA: krona (=100 øre)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: Uporaba kreditnih kartic je na Norveškem zelo razširjena; z običajnimi karticami (npr. MasterCard in Visa) je moč plačevati v številnih hotelih, restavracijah, trgovinah ter na skoraj vseh bencinskih črpalkah. V številnih trgovinah in storitvenih obratih lahko plačujete tudi s plačilno kartico Maestro in kodo za bankomat. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (glede na kartico). V vsakem primeru vam priporočamo nekaj gotovine za vsak slučaj!

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 25 do 35 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Norveške v Slovenijo je 00 386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Klicna številka iz Slovenije na Norveško je +47 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Pokritje vašega mobilnega omrežja preverite pri vašem operaterju. Telefoni in internet so na voljo povsod.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Napetost je 230 V; uporabljajo takšne vtičnice kot v Sloveniji.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 385.178 km2
Prebivalstvo: cca. 5,1 milijonov
Glavno mesto: Oslo
Jezik: norveški
Vera: protestanti 77 %, katoliki 2,5 %, muslimani 2,5 %, ostalo 5 %, neopredeljeni 13 %
Ureditev: ustavna monarhija s parlamentarnim sistemom vladanja, razdeljena na 19 administrativnih regij; kralj: Harald V
Lokalni čas: GMT +1
Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Agencija Oskar ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Za razpisno potovanje v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali katerikoli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Agencija Oskar za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved potovanja in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Agencija Oskar v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru manjšega števila potnikov”). Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz gornjega naslova, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VI. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.

VII. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča.

Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Agencija Oskar v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Agencija Oskar pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Agencija Oskar vrne potniku.

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Agencija Oskar zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

  • odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
  • odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
  • odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
  • odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
  • odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Agencija Oskar. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal.

Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.

Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.

XI. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Agencija Oskar po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Agencija Oskar ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XIV. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Agencije Oskar ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Agencija Oskar potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

                                                                                                                                                                                    Agencija Oskar, d.o.o.

                                                                                                                                                                             Kranj, 01. september 2015

 

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
22. jun 27. jun 6 od 999 € od 888 € Zagotovljeno STRUGA BRANKO dolgi dnevi Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)