Med Azteki in Maji

Osnovni podatki

Mehika je prava hrana za dušo, močno prepojena z zgodovino in kulturo. Tu stojijo nekateri izmed svetovno največjih arheoloških spomenikov, od visokih piramid v Teotihuacanu do čudovito okrašenih majevskih templjev. Špansko kolonialno obdobje pa je za seboj pustilo prelepa mesta, polna sanjskih trgov in dovršenih kamnitih cerkva in dvorcev.

Moderno Mehiko je preplavil val velike umetnosti, predvsem po zaslugi Diega Rivere in Fride Khalo. Prvovrstni muzeji in galerije prikazujejo dolgo in fascinantno mehiško zgodovino, ter njen neskončen ustvarjalni zanos. Živahna pa je tudi popularna kultura, vse od plesnih klubov v Mexico Cityju ...

Mehika je prava hrana za dušo, močno prepojena z zgodovino in kulturo. Tu stojijo nekateri izmed svetovno največjih arheoloških spomenikov, od visokih piramid v Teotihuacanu do čudovito okrašenih majevskih templjev. Špansko kolonialno obdobje pa je za seboj pustilo prelepa mesta, polna sanjskih trgov in dovršenih kamnitih cerkva in dvorcev.

Moderno Mehiko je preplavil val velike umetnosti, predvsem po zaslugi Diega Rivere in Fride Khalo. Prvovrstni muzeji in galerije prikazujejo dolgo in fascinantno mehiško zgodovino, ter njen neskončen ustvarjalni zanos. Živahna pa je tudi popularna kultura, vse od plesnih klubov v Mexico Cityju pa do čustvenih pevskih nastopov tradicionalne glasbe, t.i. "ranchera".

V osrčju doživetja Mehike pa so njeni prebivalci Mehičani. Kljub njihovi raznolikosti je vsem skupna ljubezen do barv, pogostih zabav, filozofije in gostoljubnosti . So izjemno šarmantni in vedo, kako zadovoljiti svoje goste.
 

Več

Odhodi

Cena

od 2229

Čas trajanja

12 dni

Status

Kmalu zagotovljeno

Vodnik

PEVEC GVIDO

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – let proti CUIDAD DE MEXICO. Zbor potnikov v Ljubljani in prevoz do okoliškega letališča. Polet preko vmesnega letališča v Mehiko. Po pristanku ureditev obmejnih formalnosti in prevoz do hotela v Mexico City. (letalo, H) 

2. dan CUIDAD DE MEXICO – izlet v XOCHIMILCO. Zajtrk. Dan posvetimo prestolnici Mehike, velikanskemu Mexico Cityu. Dan pričnemo na glavnem trgu Zocalo, ki je srce mehiškega glavnega mesta. Tu stoji velika vladna palača s čudovitimi freskami mehiške zgodovine samega Diega Rivere. Drugo stran pa zapirata mestna katedrala in ostanki nekdanjega azteškega mesta Tenochitlan. Popoldne nas pot pelje v Xochimilco, spotoma pa morda pokukamo še v Modro hišo, nekdanji dom slavne Fride Kahlo. Na vodnih kanalih uživamo v vožnji s pisanimi čolni med plavajočimi vrtovi, kjer nam družbo delajo temperamentni ...

1. dan LJUBLJANA – let proti CUIDAD DE MEXICO. Zbor potnikov v Ljubljani in prevoz do okoliškega letališča. Polet preko vmesnega letališča v Mehiko. Po pristanku ureditev obmejnih formalnosti in prevoz do hotela v Mexico City. (letalo, H) 

2. dan CUIDAD DE MEXICO – izlet v XOCHIMILCO. Zajtrk. Dan posvetimo prestolnici Mehike, velikanskemu Mexico Cityu. Dan pričnemo na glavnem trgu Zocalo, ki je srce mehiškega glavnega mesta. Tu stoji velika vladna palača s čudovitimi freskami mehiške zgodovine samega Diega Rivere. Drugo stran pa zapirata mestna katedrala in ostanki nekdanjega azteškega mesta Tenochitlan. Popoldne nas pot pelje v Xochimilco, spotoma pa morda pokukamo še v Modro hišo, nekdanji dom slavne Fride Kahlo. Na vodnih kanalih uživamo v vožnji s pisanimi čolni med plavajočimi vrtovi, kjer nam družbo delajo temperamentni domačini. Zapojemo skupaj z mariači? Dan končamo z ogledom izjemnega antropološkega muzeja, ki nam dodobra razkrije nenavadno življenje predkolumbijskih civilizacij in kulturo Aztekov. Kaj pa nočno življenje mehiškega glavnega mesta? Nočitev. (H, Z, čolni)

3. dan CUIDAD DE MEXICO – izlet do Basilice Guadalupe in obisk mesta Teotichuacan. Zajtrk. Odpeljemo se do romarskega središča Guadalupe, kjer domuje temnopolta Marija, brez katere Mehika ne bi bila to, kar je. Zlijemo se z množico in vsrkavamo vzdušje tega svetega kraja. Nadaljujemo proti starodavnemu mestu Teotihuacan, morda nas ob poti čaka kakšno presenečenje? Kdo so bili prebivalci tega nekdaj mogočnega mesta, kakšna sta bila njihova kultura in način življenja, vse to ostaja skrivnost in buri duhove mnogih raziskovalcev ter strokovnjakov. Sončeva piramida, ki so jo zgradili, je s svojimi 75 m tretja največja piramida na svetu. V bližini  piramid se ustavimo pri domačinih, kjer na posestvu gojijo kaktuse nopal. Izvemo vse o zdravilnih učinkih kaktusa ter poizkusimo kaktusov liker in marmelado. Kaj pa kaktusova solata s tortiljo? Popoldne si ogledamo še Glavni trg treh kultur, ki ponazarja tri mehiška kulturna obdobja-predkolumbijsko, špansko kolonialno in neodvisno mestizo. Nočitev. (H, Z)

4. dan CUIDAD DE MEXICO – polet v Tuxtla Gutierrez – SAN CRISTOBAL. Po zajtrku zapustimo mehiško prestolnico in poletimo na JV v visoko razvito mesto Tuxtla Guiterrez. Spustimo se v samoto 1000 m globokega kanjona Sumidero, kjer uživamo v vožnji s hitrimi čolni. Na poti po reki med visokimi stenami srečujemo lenobne krokodile. Po doživetem stiku z neokrnjeno naravo pa se dvignemo nad 2000 m n. v. in popoldne prispemo v uporniško mestece San Cristobal de las Casas. Ostanek dneva izkoristimo za barantanje na majevski tržnici in sprehod po izjemno lepih ulicah. Je zaradi njih to mesto dobilo uradni naziv “pueblo magico” (»čarobno mesto«)? Že ime pomeni veliko in zvečer osvetljene hiške različnih pisanih barv zares pričarajo pravo čarobno vzdušje. Največ dogajanja je na glavnem trgu pred prekrasno pisano cerkvijo, kjer se lahko pridružimo domačinom, ki uživajo večer! Nočitev. (letalo, H, Z, čolni)

5. dan SAN CRISTOBAL – izlet v Chamulo in Zinacantan. Zajtrk. V hribih, kjer še vedno živijo Maji, obiščemo zanimivo vasico San Juan Chamula. Tukaj se starodavno majevsko verovanje prepleta s krščanstvom. Najbolj zanimivo je v cerkvi, ki na noben način ni podobna nam znanim cerkvam in je polna skrivnosti. Sprehodimo se po vaških cesticah in razkrijemo pomen tistih nenavadnih simbolov, občudujemo to drugačno, a tako zanimivo kulturo. Odpravimo se še v Zinacantan, kjer živijo potomci Majev. Morda naletimo na praznovanje enega izmed njihovih številnih praznikov? Vrnitev v San Cristobal in prosto popoldne. Nočitev. (H, Z)

6. dan SAN CRISTOBAL – PALENQUE. Po zajtrku sestopimo s hribovitega uporniškega Chiapasa v nižino, kjer se ustavimo pri veličastnih Modrih slapovih in se v skladu s časom osvežimo v turkizno modri vodi. Le streljaj nas loči od mesta Palenque, ki se nahaja v prijetnem okolju tropskega gozda. Nočitev. (H, Z)

7. dan PALENQUE – CAMPECHE. Po zajtrku se odpravimo na ogled starodavnega majevskega mesta. Okrog nas zaživijo podobe nekdanjega življenja in izvemo nešteto zgodbic iz zlatega obdobja mesta. Očara nas znanje, ki so si ga skozi stoletja pridobili Maji, njihova iznajdljivost, izjemno natančen koledar, presenetljiva arhitektura, polna skritih simbolov … A Palenque niso samo ruševine, ampak tudi neka posebna energija v prekrasnem okolju. Maji so že vedeli, zakaj mesto postaviti prav tu. Popoldne se prepustimo ravnicam Jukatana in si privoščimo počitek ob kakšnem chicleju, predhodniku žvečilnih gumijev in že smo v Campecheju, prijetnem in prijaznem obmorskem mestecu. Nočitev. (H, Z)

8. dan CAMPECHE – MERIDA. Zajtrk. Čaka nas jutranji sprehod skozi Campeche, ki je že od kolonialnih časov veljal za pomembno obmorsko pristanišče. Vstopimo v čas velikih galej, ki so plula po Karibskem morju, čas grmenja topov, ki so branili mesto pred mnogimi zloglasnimi pirati. Zaradi svojega očarljivega značaja ga je pred leti pod svoje okrilje vzel UNESCO. Nato pa se odpeljemo v bližnji Uxmal, ki je drugačen od ostalih majevskih mest. Posedimo pod Čarovnikovo piramido, morda pa si v skladu s časom ogledamo še bližnji Kabah, ki ga zaznamujeta Palača mask in veličasten slavolok. Kosilo si privoščimo v tipični majevski hiši, kjer nas prijazna potomka Majev nauči pripraviti prave tortilje. Prevoz do hotela v Meridi in nočitev. (H, ZK) 

9. dan MERIDA – PLAYA DEL CARMEN. Po zajtrku nas bo pot vodila proti počitniški Playa del Carmen. Preden pa si privoščimo pravi dopust obiščemo še višek arhitekture predkolumbijskih kultur – Chichen Itzo. Tukaj bomo dodali piko na i in naredili rezime naši majevski zgodbi. Prepričali se bomo, zakaj Chichen Itza spada med sedem čudes sodobnega sveta. Navduši nas izjemna domiselnost starodavnih arhitektov in mojstrovina, tista piramida z vseh fotografij, slavni El Castillo. Na koncu se odpravimo še v pravljično jamo Cenote Dzitnup, kjer se lahko tudi okopamo v toplem naravnem bazenu s konstantnimi 25 stopinjami Celzija. Vožnja do hotela. Nočitev. (H, Z)

10. dan PLAYA DEL CARMEN. Počitnice!!! Čas za zaslužen oddih in počitniške užitke na sanjskih plažah Playa del Carmen. Prav te dni Mehičani praznujejo praznik mrtvih. A ta je v Mehiki precej bolj barvit in zabaven, kot smo ga vajeni pri nas … Preverimo na bližnjem pokopališču? Za doplačilo si lahko privoščimo celodnevni izlet v park Sian Ka´an zaščiten s strani Unesca. Odpravimo se v ribiško vasico Punta Allen, kjer se naužijemo naravnih lepot, lagun in morja. Vkrcamo se na ladjo in uživamo v 3 urni plovbi po parku Sian Ka´an. Privoščimo si še snorklanje v ekskluzivnem koralnem predelu. Po vrnitvi v Punta Allen pojemo kosilo v najboljši restavraciji tega mesta. Slastno! Po počitku vrnitev v Playa del Carmen. (H, Z)

11. dan CANCUN – let v EVROPO. Zajtrk. Odhod v Cancun. V skladu s časom ogled mesta, nato pa vožnja na letališče in polet proti Evropi. (letalo, Z)

12. dan EVROPA – LJUBLJANA. Polet do enega izmed evropskih letališč in prevoz do Ljubljane. Konec potovanja. (letalo)

Ob potrditvi letov so možne manjše prerazporeditve v programu.

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
2295 € 2229 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 10 - 14 oseb 120 €
Doplačilo za skupino v velikosti 15 - 19 oseb 90 €
Vstopne in izstopne pristojbine (na kraju samem) 30 USD
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 45 €
Doplačilo za enoposteljno sobo 324 €
Celodnevni izlet v Sian Ka´an 110 USD
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, individualno, po osebi* 21.62 €
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, posamično, dvojno kritje - M* 30.73 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 20 %
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: avtobusni prevoz Ljubljana – bližnje letališče – Ljubljana, letalski prevoz po programu, letališke in varnostne pristojbine ( EUR),notranji let Ciudad de Mexico-Tuxtla Guttierez, nočitve glede na spodnji opis, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, kombiji in ostalimi prevoznimi sredstvi, vožnjo s čolni v Sumidera kanjonu, obisk plantaže nopal kaktusov, kosilo pri domačinih, vstopnine glede na spodnji opis, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške priprave in organizacije potovanja.

Namestitev: 10 nočitev z zajtrkom v hotelih 3 – 4*.Vključene vstopnine: Nacionalni antropološki muzej, arheološki park Teotihuacan, Chamula in Zinacantan, slapovi Agua Azul, ruševine Palenque, starodavno mesto majev Uxmal, Chitzen Itza, Misol-Ha, cenote Dzit Nup.

VIZE: Slovenci vize za Mehiko ne potrebujemo, potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list od konca potovanja.

ZDRAVJE: obveznih cepljenj za to potovanje ni.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Vize ne potrebujemo. Potrebujemo le po koncu potovanja še 6 mesecev veljaven potni list.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni. Na nekaterih območjih obstaja možnost okužbe z malarijo. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.si.

Mehika- El Castillo, Chichen ItzaVREME: Mehika ima raznoliko podnebje glede na območje, kjer se nahajamo. Vsem pa je skupno, da imajo izrazito mokro in suho sezono. V Mehiki ne poznamo štirih letnih časov, temperature se prav tako ne spreminjajo zelo tekom leta.

1. Mokra sezona (junij – oktober) je čas, ko v Mehiki pade največ padavin. Le – te so nepredvidljive in se včasih pojavijo v kratki dnevni plohi, lahko pa trajajo tudi več dni hkrati. Ta čas so dnevne temperature ob morju med 25 in 30°C, v višinskih območjih pa med 20 in 25°C.

2. Suha sezona (november – maj) je čas z najmanj padavinami z izjemo nepredvidljivih vremenskih pojavov. Dnevne temperature se gibljejo ob morju med 25 in 35°C (proti maju postaja vse bolj vroče) in v višinah med 20 in 25°C.

Idealen čas za obisk Mehike je obdobje suhe sezone, a tudi v mokri sezoni je vreme še vedno dovolj prijetno in ni večjih sprememb glede temperatur.

Več informacij na www.wunderground.com .

Mehika - San Juan-Chamula-cerkevHRANA IN PIJAČA: Mehiška kulinarika je znana po celem svetu in ni malo restavracij z mehiško hrano zunaj meja države njenega izvora. Mehiška kulinarika se je delno razvila kot posledica navad staroselcev in delno kot posledica vplivov kolonizatorjev. Mehika se ponaša tudi s kar dolgim seznamom živil, ki izvirajo prav od tu in so se od tu razširile preko celega sveta. V mehiški kuhinji ni obeda brez tortilj. Tortilje so zelo ploščati, okrogli »kruhki« zgolj iz moke in vode. Moka je lahko pšenična ali koruzna. Originalne so bile seveda koruzne, danes pa so pogosto v uporabi tudi pšenične tortilje. Tortilje v Mehiki pospremijo mnogo jedi. Že pri predjedeh so vedno za prilogo tortilje, postrežejo pa jih tudi zraven glavnih jedi.

Med glavnimi jedmi je v Mehiki veliko enolončnic, med njimi zelo znana mesna chili con carne, glavnih mesnih jedi, med njimi specialiteta mole poblano, piščanec v čokoladni omaki. Vsako jed pospremi ali krompir ali riž. Zelenjava je pogosta, mnogokrat v obliki solat. Med sestavinami jedi je kar nekaj eksotičnih, recimo kaktusovi listi ali avokado, vse jedi pa Mehičani radi pošteno začinijo s čilijem, ki prav tako izvira od tu. Vedno so na voljo tudi nepikantne različice. Mnogo je mesa z žara, ob morju pa so pogostejše ribe in ostala morska hrana.

Med pijačami je mnogo tradicionalnih napitkov ali iz koruze in čokolade, sadnih sokov iz sezonskega sadja in množice gaziranih in negaziranih brezalkoholnih pijač. Mehičani so pravi mojstri pri alkoholnih pijačah in se ponašajo s svetovno znano tequilo, mezcalom s črvom, domačim majevskim pulquejem (fermentiran agavin sok). Ob obali najdemo domači rum, ima pa Mehika tudi svoje vino. Najbolj priljubljeno je pivo mnogih različnih znamk, ki slovijo po vsem svetu.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Mehika je varna dežela. Kljub temu je pomembna previdnost, še posebej v krajih, kjer je veliko gneče, kot so tržnice.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

Mehika-Playa del CarmenOBLEKA: V tradiciji ni nobenih omejitev glede oblačenja. Kljub temu vam priporočamo nevpadljiva in seveda udobna oblačila.

Pripravite se na zelo raznolike vremenske razmere. Ne pozabite na dobro vetrovko in termo velur. Dobro se zaščitite pred soncem, saj je mnogo krajev na velikih nadmorskih višinah, kjer je sonce zelo močno. Priskrbite si zaščitno kremo z močnim zaščitnim faktorjem in ne pozabite na pokrivalo za glavo in vrat. Razen pohodne obutve (lahki treking čevlji) vam priporočamo tudi odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom) za večji del potovanja. Ne pozabite na kopalke in brisačo.

LOKALNA VALUTA: Mehiški Peso; 1 Peso (= 100 centavosov)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih in plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj! Priporočamo vam ameriške dolarje.

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Mehike v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije v Mehiko je 0052 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Telefoni so na voljo večino naše poti. Mobilni telefoni delujejo v vseh večjih mestih, na podeželju je pokritost slabša. Priporočamo, da se pred odhodom prepričate pri svojem mobilnem operaterju, če vaš tip aparata deluje na področju Mehike. Internet je na voljo v večjih krajih na naši poti, brezžični internet pa tudi na mnogih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 120V/60Hz. Potrebovali boste adapter, saj so v mehiki vtičnice z dvema ozkima, ploščatima odprtinama.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 1,972,550km2
  • Prebivalstvo: cca. 115 milijonov
  • Glavno mesto: Ciudad de Mexico
  • Jezik: španski in 68 staroselskih jezikov
  • Vera: rimskokatoliška 82,7%, ostale krščanske skupnosti 9,7%, ateisti 4,7%, druge vere 0,2%, neopredeljeni 2,7%
  • Ureditev: federativna predsedniška republika, 31 držav, predsednik države: Enrique Pena Nieto
  • Lokalni čas: ima več časovnih pasov od GMT -6 do GMT -8
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Agencija Oskar ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Za razpisno potovanje v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali katerikoli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Agencija Oskar za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved potovanja in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Agencija Oskar v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru manjšega števila potnikov”). Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz gornjega naslova, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VI. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.

VII. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča.

Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Agencija Oskar v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Agencija Oskar pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Agencija Oskar vrne potniku.

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Agencija Oskar zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

  • odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
  • odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
  • odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
  • odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
  • odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Agencija Oskar. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal.

Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.

Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.

XI. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Agencija Oskar po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Agencija Oskar ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XIV. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Agencije Oskar ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Agencija Oskar potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

                                                                                                                                                                                    Agencija Oskar, d.o.o.

                                                                                                                                                                             Kranj, 01. september 2015

 

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
20. mar 31. mar 12 od 2295 € od 2229 € Kmalu zagotovljeno PEVEC GVIDO več stika z domačini Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)