Osnovni podatki

ŠTIRI kubanska potovanja za ŠTIRI okuse!

Lagodno turistično potovanje, ki vas popelje po vseh glavnih znamenitostih zahodne Kube. Potovanje odlikuje sproščenost, stalen stik s toplim tropskim morjem in naravo, udobne namestitve in dobra hrana, v vse to pa so umeščeni ogledi znamenitosti in tudi nekaj lepih doživetij. V skladu s časom pa gotovo pokukamo tudi v domove in življenje domačinov, se popeljemo v starih kubanskih avtomobilih po vzdušja polni Havani, se prepustimo spontanosti in vzdušju kubanskih mest in vse skupaj zaokrožimo s počitnicami v turističnem letovišču – ...

ŠTIRI kubanska potovanja za ŠTIRI okuse!

Lagodno turistično potovanje, ki vas popelje po vseh glavnih znamenitostih zahodne Kube. Potovanje odlikuje sproščenost, stalen stik s toplim tropskim morjem in naravo, udobne namestitve in dobra hrana, v vse to pa so umeščeni ogledi znamenitosti in tudi nekaj lepih doživetij. V skladu s časom pa gotovo pokukamo tudi v domove in življenje domačinov, se popeljemo v starih kubanskih avtomobilih po vzdušja polni Havani, se prepustimo spontanosti in vzdušju kubanskih mest in vse skupaj zaokrožimo s počitnicami v turističnem letovišču – Varaderu.

Za bolj doživeto in potovalno obarvano doživetje Kube si oglejte Kubansko doživetje 14 dni, za pravo doživljanje tropskega otoka v vseh njegovih razsežnostih pa je tu Chejeva zgodba 16 dni.

Več zanimivosti o Kubi si lahko preberite na našem blogu.
 

Več

Odhodi

Cena

od 2328

Čas trajanja

10 dni

Status

POLNO - čakalna vrsta

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – BENETKE –  HAVANA. Zgodnji jutranji prevoz na letališče v Benetkah, od koder prek vmesnega letališča poletimo v Havano. Pristanek v Havani v popoldanskih urah, prevoz v hotel. Namestitev in nočitev. (letalo, HV)

2. dan HAVANA. Zajtrk v hotelu in celodnevno raziskovanje mesta iz nekega drugega časa. Najprej obiščemo stari del mesta – kjer stoji katedrala in kjer kaže Havana svojo pravo staro podobo in obiščemo tudi muzej ruma Havana Club. Po želji kosilo v kolonialnem središču ali prosto za lastna raziskovanja. Potem sedemo v slovite stare kubanske avtomobile in si v njih privoščimo ogled novega mestnega jedra – avenija Malecon, Trg revolucije, predsedniška palača, Centralni park, Kapitol, univerza, predel Miramar. Po želji si zvečer proti doplačilu ogledamo znamenito Tropicano. Nočitev. ...

1. dan LJUBLJANA – BENETKE –  HAVANA. Zgodnji jutranji prevoz na letališče v Benetkah, od koder prek vmesnega letališča poletimo v Havano. Pristanek v Havani v popoldanskih urah, prevoz v hotel. Namestitev in nočitev. (letalo, HV)

2. dan HAVANA. Zajtrk v hotelu in celodnevno raziskovanje mesta iz nekega drugega časa. Najprej obiščemo stari del mesta – kjer stoji katedrala in kjer kaže Havana svojo pravo staro podobo in obiščemo tudi muzej ruma Havana Club. Po želji kosilo v kolonialnem središču ali prosto za lastna raziskovanja. Potem sedemo v slovite stare kubanske avtomobile in si v njih privoščimo ogled novega mestnega jedra – avenija Malecon, Trg revolucije, predsedniška palača, Centralni park, Kapitol, univerza, predel Miramar. Po želji si zvečer proti doplačilu ogledamo znamenito Tropicano. Nočitev. (letalo, H)

3. dan HAVANA – SOROA – PINAR DEL RIO – VINALES. Po dnevu velemesta se izlet v naravo več kot prileže. Po zajtrku obiščemo vrt orhidej v Soroi, se sprehodimo po deževnem gozdu in si privoščimo krajše uživanje ob kavici. Nadaljujemo v “deželo borovcev ob reki” (Pinar del Rio), kjer je doma kubanski tobak proti dolini Vinales, ki slovi kot najbolj slikovita kraška pokrajina na otoku. Kosilo v lokalni restavraciji. Sprehod po čudoviti pokrajini, namestitev v hotelu, večerja in… kaj pa zdaj? (H, ZKV)

4. dan  VINALES – GUAMA – CUEVA DE LOS PECES – PRAŠIČJI ZALIV – CIENFUEGOS. Zajtrk. Mimo citrusovih in sladkornih plantaž drvimo proti polotoku Zapata. Obiščemo krokodiljo farmo, kjer lahko vidimo redkega kubanskega krokodila in kjer vam z lahkoto prodajo krokodilje izdelke (od zrezka do torbice…). Pot nas vodi dalje do vasice La Boca de Guama, kjer si z ladjico ogledamo vasico prvotnih prebivalcev Tainos. Pot nadaljujemo proti Prašičjemu zalivu, kjer je potekala ena najpomembnejših bitk malega Davida (Fidela) z Goljatom (CIA). V skladu s časom si privoščimo skok v toplo morje pri jami La cueva de los peces, 70 m globokem naravnem bazenu vzdolž prelomnice, ki je idealna za opazovanje koral in podmorskega bogastva. Vožnja do Cienfuegosa. Večerja in počitek v prijetnem okolju. (H, ZV)

5. dan CIENFUEGOS – BOTANIČNI VRT – PLAYA ANCON/okolica TRINIDADA. Po zajtrku prosto dopoldne v čudovitem kotičku sredi bujne tropske narave in na plaži, kjer si lahko privoščimo kopanje in opazovanje koralnega bogastva ter uživamo v vzdušju “vse vključeno”. Po kosilu obiščemo Cienfuegos, rojstni kraj Benija Moreja. Sprehodimo se po mestni promenadi do glavnega trga ter si ogledamo nekdanji Batistov Casino. Sledi ogled največjega botaničnega vrta na otoku. Sledi vožnja do Trinidada in dalje na Plažo Ancon, kjer si privoščimo večerjo. Morda še nočni skok v toplo morje in nočitev. (H, ZV)

6. dan PLAYA ANCON/okolica TRININDADA – izlet v VALEE DE LOS INGENIOS in TRINIDAD. Zajtrk. Vožnja v slikovito dolino Los Ingenios. Z višinske panoramske točke si ogledamo dolino ter obiščemo plantažo sladkornega trsa. Vstopimo v kubanski biser – staro prestolnico sladkornega trsa Trinidad (Unesco). Najprej se skupaj sprehodimo po mestu in si ogledamo Plaza Mayor, cerkev sv. Ane ter po želji katerega od muzejev: arheološki muzej, Museo Historico Municipal, Museo Romantico… Popoldne je prosto – lahko ga izkoristite za uživanje ob morju na Playa Ancon ali se izgubite v prijetnih kolonialnih ulicah Trinidada, ki je raj za fotografe in iskalce vzdušij! Po večerji v hotelu se vrnemo v Trinidad, kjer se prepustimo živahnemu vzdušju večernega mesta! Vrnitev v Playa Ancon. Nočitev. (H, ZKV/vse vključeno)

7. dan PLAYA ANCON/okolica TRININDADA – SANTA CLARA – VARADERO. Po zajtrku in (po želji) jutranjem skoku v morje se peljemo v Santa Claro. V skladu s sezono obiščemo plantažo tobaka (decembra zaprto). Zdaj nas čaka še ena glavnih znamenitosti Kube – mavzolej Che Guevare. Tu so Chejevi revolucionarji zmagali v eni odločujočih bitk na poti h končni zmagi. Privoščimo si skupno raziskovanje mesteca, ki nas preseneti z mnogimi spontanimi doživetji. Danes nas čaka le še vožnja v Varadero, najbolj znano kubansko letovišče. Namestimo se v udobnem hotelu. Večerja in skok v Novo leto! (H*, ZKV)

8. dan VARADERO. Kaj lepšega, kot prosto za uživanje in počitniške radosti v tropskem letovišču. (H*, vse vključeno)

9. dan VARADERO – HAVANA – let v EVROPO. Zajtrk in prosto dopoldne. Po kosilu se odpeljemo proti Havani. Ustavimo se v prijetni ribiški vasici Cojimar, od koder je Hemingway hodil na ribolov. Obiščemo tudi Hemingwayev muzej. Ostane še nekaj časa za zadnje nakupe spominkov in večerni transfer na letališče. Polet proti Evropi. (letalo, Z)

10. dan BENETKE – LJUBLJANA. Popoldanski pristanek v Benetkah in prevoz do Ljubljane. (letalo)

Kuba je socialistična država in zaradi posebne državne ureditve se lahko zgodi, da brez opozorila zaprejo nekatere muzeje ali pa so ogledi dovoljeni izključno domačim kubanskim skupinam

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
2328 € 2328 €
Doplačila po želji
Doplačilo za enoposteljno sobo 198 €
Doplačilo na kraju samem - Kabare Tropicana v Havani 110 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 50 €
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Zdr. zav. Mondial, do 11 dni, svet, posamično, osnovno kritje - S* 18.61 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 15 %
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: letalski prevoz po programu, letališke pristojbine in varnostne takse (75 EUR), nočitve po spodnjem opisu, prehrana po opisu v programu, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, ogled Havane v starih kubanskih avtomobilih, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške pridobitve kubanske turistične kartice, vse vstopnine po programu, stroške priprave in organizacije potovanja.

Namestitve: HAVANA: hotel 3 – 4* z zajtrkom, VINALES: hotel 3* s polpenzionom, CIENFUEGOS: hotel 3* po sistemu “vse vključeno”/polni penzion, PLAYA ANCON/okolica TRINIDADA: hotel  3 – 4* po sistemu “vse vključeno”/polnega penziona, VARADERO: hotel  4* po sistemu “vse vključeno”.

VIZE: Slovenci potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list in kubansko vizo (turistični kartonček), ki jo priskrbi Agencija Oskar. Ob prijavi (vsaj 17 dni pred odhodom) je potrebno agenciji dostaviti čitljivo fotokopijo potnega lista.
ZDRAVJE: Obveznih cepljenj za to potovanje ni. Za vstop v državo je obvezna sklenitev zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini. 

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenci potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list ob vstopu v državo in kubansko vizo (turistični kartonček), ki ga priskrbi Agencija Oskar. Ob prijavi (vsaj 17 dni pred odhodom) je potrebno agenciji dostaviti čitljivo fotokopijo potnega lista.

Nasmejani Kubanec

ZAVAROVANJE: Za vstop v državo je obvezna sklenitev zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini. 

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.si.

VREME: Kuba ima tropsko klimo. Vse leto je primerno za kopanje in plavanje. Poleti se temperature gibljejo okrog 30°C, pozimi pa okoli 24 – 28 stopinj. Deževno obdobje je od maja do oktobra. Kratki nalivi so sicer možni skozi vse leto, vendar jih sonce hitro prepodi.

Več informacij na www.wunderground.com .

HRANA IN PIJAČA: Kubanska hrana je raznovrstna in pestra. Vrti se predvsem okoli priprave prašičjega in piščančjega mesa na več načinov. Priloge so ponavadi zelenjavna juha, riž, črni fižol in veliko sadja. Jastog je rezerviran za turiste (v turističnih restavracijah – drago), lahko pa se dobi jastogov rep (domača kuhinja – poceni). Kravjega in konjskega mesa načeloma ne strežejo. Ribe so na voljo v obmorskih mestih.

Kava in gazirane pijače so na voljo povsod. Poskusite lahko tudi sveže sokove. Najbolj razširjena alkoholna pijača je rum.

Kubansko kosiloSvetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Kuba je varna dežela. Kljub temu je pomembna previdnost, še posebej v krajih, kjer je veliko gneče, kot so tržnice.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: Na Kubi ni nobenih omejitev glede oblačenja. Kljub temu vam priporočamo nevpadljiva in seveda udobna oblačila.

Pripravite se na toplo vreme in na možnost padavin. Kuba je tropska dežela. Večinoma bomo lahko v lahkih poletnih oblačilih (kratki rokavi in hlače), kakšen topel kos obleke pa nikoli ni odveč. Priporočamo tudi vetrovko oz. dežni plašč. Za pretežni del potovanja vam priporočamo odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom), za trekinge/sprehode pa športne copate oz. lažje pohodne čevlje. Ne pozabite na kopalke in brisačo. Priporočamo tudi zaščito pred soncem (glava, ramena, noge).

LOKALNA VALUTA: Na Kubi uporabljajo dve valuti, in sicer Moneda Nacional (lokalna – za domačine) in Moneda Convertibil CUC.

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: Priporočamo gotovino v EUR (boljša menjava). Najbolje je menjati denar že na letališču, možno pa je tudi na poti v večjih mestih. USD imajo slabo menjavo; ob menjavi se zaračunava tudi dodatnih 10%. S kreditnimi karticami lahko plačujete v bolj turističnih trgovinah, v večjih krajih lahko denar dvignete tudi na bankah z 11 % provizije – če kartica ne prihaja iz Amerike (american express, maestro), uporabo kartic odsvetujemo. Sicer pa je na Kubi gotovina zakon.

Obmorska KubaPLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Kube v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije na Kubo je 0053 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Pokritje vašega mobilnega omrežja preverite pri vašem operaterju. Telefoni in internet so na voljo v večjih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Napetost je 110/220 V. Vsi hoteli nimajo enakih vtičnic kot jih uporabljamo doma, zato priporočamo, da s seboj vzamete poseben podaljšek (dva ravna ploščata vtiča; doma uporabljamo okrogle).

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 110 860 km2
  • Prebivalstvo: cca. 11 milijonov
  • Glavno mesto: Havana
  • Jezik: španski
  • Vera: rimskokatoliška 85%, protestantizem, jehove priče, judovstvo;
  • Ureditev: komunistična država, 15 provinc, predsednik države: Raul Castro Ruz
  • Lokalni čas: GMT -5
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. 

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete,  ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo.  Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.         

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.  

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.        

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.  

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

 

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.

Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:

• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom,     15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom,     30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom,         50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:

• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom,       7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom,     20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom,           50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur),             100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.         

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.  

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:

-       20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
-       7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
-       2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.
Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.   

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.          

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.  

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.

Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.

Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.      
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.     

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.    

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.        

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2019

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
25. okt 03. nov 10 od 1998 € od 1950 € Zagotovljeno BEŠLIN MAJ Program Prijava
01. nov 10. nov 10 od 2148 € od 2148 € Zagotovljeno BEŠLIN MAJ iščemo sopotnico Program Prijava
25. dec 03. jan 10 od 2328 € od 2328 € POLNO - čakalna vrsta MRAVLJAK ALJA Program Prijava
12. feb 21. feb 10 od 1998 € od 1890 € Kmalu zagotovljeno MRAVLJAK ALJA posebna ponudba Program Prijava
23. apr 02. maj 10 od 1998 € od 1950 € Zagotovljeno Program Prijava
07. avg 16. avg 10 od 1998 € od 1899 € Prijavite se Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)