Klasična Kuba

Osnovni podatki

ŠTIRI kubanska potovanja za ŠTIRI okuse!

Lagodno turistično potovanje, ki vas popelje po vseh glavnih znamenitostih zahodne Kube. Potovanje odlikuje sproščenost, stalen stik s toplim tropskim morjem in naravo, udobne namestitve in dobra hrana, v vse to pa so umeščeni ogledi znamenitosti in tudi nekaj lepih doživetij. V skladu s časom pa gotovo pokukamo tudi v domove in življenje domačinov, se popeljemo v starih kubanskih avtomobilih po vzdušja polni Havani, se prepustimo spontanosti in vzdušju kubanskih mest in vse skupaj zaokrožimo s počitnicami v turističnem letovišču – ...

ŠTIRI kubanska potovanja za ŠTIRI okuse!

Lagodno turistično potovanje, ki vas popelje po vseh glavnih znamenitostih zahodne Kube. Potovanje odlikuje sproščenost, stalen stik s toplim tropskim morjem in naravo, udobne namestitve in dobra hrana, v vse to pa so umeščeni ogledi znamenitosti in tudi nekaj lepih doživetij. V skladu s časom pa gotovo pokukamo tudi v domove in življenje domačinov, se popeljemo v starih kubanskih avtomobilih po vzdušja polni Havani, se prepustimo spontanosti in vzdušju kubanskih mest in vse skupaj zaokrožimo s počitnicami v turističnem letovišču – Varaderu.

Za bolj doživeto in potovalno obarvano doživetje Kube si oglejte Kubansko doživetje 14 dni, za pravo doživljanje tropskega otoka v vseh njegovih razsežnostih pa je tu Chejeva zgodba 16 dni.

Več zanimivosti o Kubi si lahko preberite na našem blogu.
 

Več

Odhodi

Cena

od 1853

Čas trajanja

10 dni

Status

Kmalu zagotovljeno

Vodnik

IZTOK MERVIČ

Prijavite se

Program

Zemljevid

1. in 2. dan LJUBLJANA – HAVANA. Zbor na letališču Jožeta Pučnika v večernih urah in polet preko Istanbula v Havano. Po pristanku v Havani okoli osme ure zjutraj ureditev obmejnih formalnosti in prevoz do hotela. Kratka osvežitev in zajtrk. Celodnevno raziskovanje mesta iz nekega drugega časa. Najprej obiščemo stari del mesta – kjer stoji katedrala in kjer kaže Havana svojo pravo staro podobo in obiščemo tudi muzej ruma Havana Club. Po želji kosilo v kolonialnem središču ali prosto za lastna raziskovanja. Potem sedemo v slovite stare kubanske avtomobile in si v njih privoščimo ogled novega mestnega jedra – avenija Malecon, Trg revolucije, predsedniška palača, Centralni park, Kapitol, univerza, predel Miramar. Po želji si zvečer proti doplačilu ogledamo znamenito Tropicano. Večerja in nočitev. (H, Z)

3. dan HAVANA – SOROA – PINAR DEL RIO – ...

1. in 2. dan LJUBLJANA – HAVANA. Zbor na letališču Jožeta Pučnika v večernih urah in polet preko Istanbula v Havano. Po pristanku v Havani okoli osme ure zjutraj ureditev obmejnih formalnosti in prevoz do hotela. Kratka osvežitev in zajtrk. Celodnevno raziskovanje mesta iz nekega drugega časa. Najprej obiščemo stari del mesta – kjer stoji katedrala in kjer kaže Havana svojo pravo staro podobo in obiščemo tudi muzej ruma Havana Club. Po želji kosilo v kolonialnem središču ali prosto za lastna raziskovanja. Potem sedemo v slovite stare kubanske avtomobile in si v njih privoščimo ogled novega mestnega jedra – avenija Malecon, Trg revolucije, predsedniška palača, Centralni park, Kapitol, univerza, predel Miramar. Po želji si zvečer proti doplačilu ogledamo znamenito Tropicano. Večerja in nočitev. (H, Z)

3. dan HAVANA – SOROA – PINAR DEL RIO – VINALES. Po dnevu velemesta se izlet v naravo več kot prileže. Po zajtrku obiščemo vrt orhidej v Soroi, se sprehodimo po deževnem gozdu in si privoščimo krajše uživanje ob kavici. Nadaljujemo v “deželo borovcev ob reki” (Pinar del Rio), kjer je doma kubanski tobak proti  dolini Vinales, ki slovi kot najbolj slikovita kraška pokrajina na otoku. Kosilo v lokalni restavraciji. Sprehod po čudoviti pokrajini, namestitev v hotelu, večerja in… kaj pa zdaj? (H, ZKV)

4. dan  VINALES – GUAMA – CUEVA DE LOS PECES – PRAŠIČJI ZALIV – CIENFUEGOS. Zajtrk. Mimo citrusovih in sladkornih plantaž drvimo proti polotoku Zapata. Obiščemo krokodiljo farmo, kjer lahko vidimo redkega kubanskega krokodila in kjer vam z lahkoto prodajo krokodilje izdelke (od zrezka do torbice…). Pot nas vodi dalje do vasice La Boca de Guama, kjer si z ladjico ogledamo vasico prvotnih prebivalcev Tainos. Pot nadaljujemo proti Prašičjemu zalivu, kjer je potekala ena najpomembnejših bitk malega Davida (Fidela) z Goljatom (CIA). V skladu s časom si privoščimo skok v toplo morje pri jami LA CUEVA DE LOS PECES, 70 m globokem naravnem bazenu vzdolž prelomnice, ki je idealna za opazovanje koral in podmorskega bogastva… Vožnja do Cienfuegosa, kjer si privoščimo večerjo in počitek v prijetnem okolju. (H, ZV)

5. dan CIENFUEGOS – BOTANIČNI VRT – PLAYA ANCON/okolica TRINIDADA. Po zajtrku prosto dopoldne v čudovitem kotičku sredi bujne tropske narave in na plaži, kjer si lahko privoščimo kopanje in opazovanje koralnega bogastva ter uživamo v vzdušju “vse vključeno”. Po kosilu obiščemo Cienfuegos, rojstni kraj Benija Moreja. Sprehodimo se po mestni promenadi do glavnega trga ter si ogledamo nekdanji Batistov Casino. Sledi ogled največjega botaničnega vrta na otoku. Sledi vožnja do Trinidada in dalje na Plažo Ancon. Morda še nočni skok v toplo morje? Večerja in nočitev. (H*, ZKV)

6. dan PLAYA ANCON/okolica TRININDADA – izlet v VALEE DE LOS INGENIOS in TRINIDAD. Zajtrk. Vožnja v slikovito dolino Los Ingenios. Z višinske panoramske točke si ogledamo dolino ter obiščemo plantažo sladkornega trsa. Vstopimo v kubanski biser – staro prestolnico sladkornega trsa Trinidad (Unesco). Najprej se skupaj sprehodimo po mestu in si ogledamo Plaza Mayor, cerkev sv. Ane ter po želji katerega od muzejev: arheološki muzej, Museo Historico Municipal, Museo Romantico… Popoldne je prosto – lahko ga izkoristite za uživanje ob morju na Playa Ancon ali se izgubite v prijetnih kolonialnih ulicah Trinidada, ki je raj za fotografe in iskalce vzdušij! Po večerji v hotelu se vrnemo v Trinidad, kjer se prepustimo živahnemu vzdušju večernega mesta! Nočitev. (H, ZKV/vse vključeno)

7. dan PLAYA ANCON/okolica TRININDADA – SANTA CLARA – VARADERO. Po zajtrku in (po želji) jutranjem skoku v morje se peljemo v Santa Claro. Zdaj nas čaka še ena glavnih znamenitosti Kube – mavzolej Che Guevare. Tu so Chejevi revolucionarji zmagali v eni odločujočih bitk na poti h končni zmagi. Privoščimo si skupno raziskovanje mesteca, ki nas preseneti z mnogimi spontanimi doživetji. Kosilo. Danes nas čaka le še vožnja v Varadero, najbolj znano kubansko letovišče. Namestimo se v udobnem hotelu. Večerja in počitnice. (H*, ZKV)

8. dan VARADERO. Prosto za uživanje in počitniške radosti v tropskem letovišču. (H*, vse vključeno)

9. dan VARADERO – HAVANA – polet v Evropo. Jutranja vožnja na letališče in polet proti Evropi. (letalo)

10. dan EVROPA – LJUBLJANA. Pristanek v Istanbulu predvidoma ob devetih zjutraj. Devet urni postanek in možnost za samostojni ogled mesta. Polet do letališča Jožeta Pučnika, kjer predvidoma pristanemo ob 19:05 uri. Konec potovanja. (letalo)

Kuba je socialistična država in zaradi posebne državne ureditve se lahko zgodi, da brez opozorila zaprejo nekatere muzeje ali pa so ogledi dovoljeni izključno domačim kubanskim skupinam.

Več


Oglejte si KUBKK-Klasična Kuba-fin-0111 na večjem zemljevidu.

Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
1913 € 1853 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 15 - 19 oseb 90 €
Doplačila po želji
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 50 €
kabare Tropicana v Havani 110 €
Doplačilo za enoposteljno sobo 225 €
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Zdr. zav. Mondial, do 11 dni, svet, družinsko, osnovno kritje - S* 37.22 €
Zdr. zav. Mondial, do 135 dni, svet, posamično, osnovno kritje - S* 115.36 €
Zdr. zav. Mondial, do 11 dni, svet, posamično, dvojno kritje - M* 28.93 €
Popusti
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 15 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: letalski prevoz po programu, letališke pristojbine in varnostne takse (337 EUR), nočitve po spodnjem opisu, prehrana po opisu v programu, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, ogled Havane v starih kubanskih avtomobilih, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške pridobitve kubanske turistične kartice, vse vstopnine po programu, stroške priprave in organizacije potovanja.

Namestitve: HAVANA: hotel 3 – 4* z zajtrkom, VINALES: hotel 3* s polpenzionom, CIENFUEGOS: hotel 3* po sistemu “vse vključeno”/polni penzion, PLAYA ANCON/okolica TRINIDADA: hotel  3 – 4* po sistemu “vse vključeno”/polnega penziona, VARADERO: hotel  4* po sistemu “vse vključeno”.

Doplačilo po želji (na kraju samem): – kabare Tropicana v Havani 110 EUR. Cena vključuje prevoz, show in sedeže v sredini kabareja, welcome coctail, 1 steklenico ruma na mizo, 1 brezalkoholno pijačo in manjši prigrizek.

Doplačilo po želji: – zdravstveno zavarovanje z asistenco v tujini (potrebno za vstop v državo).

VIZE: Slovenci
potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list in kubansko vizo (turistični
kartonček), ki jo priskrbi Agencija Oskar. Ob prijavi (vsaj 17 dni pred
odhodom) je potrebno agenciji dostaviti čitljivo fotokopijo potnega lista.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj
za to potovanje ni. Za vstop v državo je obvezna sklenitev zdravstvenega
zavarovanja z asistenco v tujini. 

Splošni pogoji poslovanja Agencije Oskar so sestavni del programov in so kot posebna
tiskana priloga na voljo na vseh prodajnih mestih Agencije Oskar. Z vplačilom akontacije potnik potrdi, da jih
v celoti sprejema.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenci potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list ob vstopu v državo in kubansko vizo (turistični kartonček), ki ga priskrbi Agencija Oskar. Ob prijavi (vsaj 17 dni pred odhodom) je potrebno agenciji dostaviti čitljivo fotokopijo potnega lista.

Nasmejani Kubanec

ZAVAROVANJE: Za vstop v državo je obvezna sklenitev zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini. 

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.si.

VREME: Kuba ima tropsko klimo. Vse leto je primerno za kopanje in plavanje. Poleti se temperature gibljejo okrog 30°C, pozimi pa okoli 24 – 28 stopinj. Deževno obdobje je od maja do oktobra. Kratki nalivi so sicer možni skozi vse leto, vendar jih sonce hitro prepodi.

Več informacij na www.wunderground.com .

HRANA IN PIJAČA: Kubanska hrana je raznovrstna in pestra. Vrti se predvsem okoli priprave prašičjega in piščančjega mesa na več načinov. Priloge so ponavadi zelenjavna juha, riž, črni fižol in veliko sadja. Jastog je rezerviran za turiste (v turističnih restavracijah – drago), lahko pa se dobi jastogov rep (domača kuhinja – poceni). Kravjega in konjskega mesa načeloma ne strežejo. Ribe so na voljo v obmorskih mestih.

Kava in gazirane pijače so na voljo povsod. Poskusite lahko tudi sveže sokove. Najbolj razširjena alkoholna pijača je rum.

Kubansko kosiloSvetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Kuba je varna dežela. Kljub temu je pomembna previdnost, še posebej v krajih, kjer je veliko gneče, kot so tržnice.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: Na Kubi ni nobenih omejitev glede oblačenja. Kljub temu vam priporočamo nevpadljiva in seveda udobna oblačila.

Pripravite se na toplo vreme in na možnost padavin. Kuba je tropska dežela. Večinoma bomo lahko v lahkih poletnih oblačilih (kratki rokavi in hlače), kakšen topel kos obleke pa nikoli ni odveč. Priporočamo tudi vetrovko oz. dežni plašč. Za pretežni del potovanja vam priporočamo odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom), za trekinge/sprehode pa športne copate oz. lažje pohodne čevlje. Ne pozabite na kopalke in brisačo. Priporočamo tudi zaščito pred soncem (glava, ramena, noge).

LOKALNA VALUTA: Na Kubi uporabljajo dve valuti, in sicer Moneda Nacional (lokalna – za domačine) in Moneda Convertibil CUC.

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: Priporočamo gotovino v EUR (boljša menjava). Najbolje je menjati denar že na letališču, možno pa je tudi na poti v večjih mestih. USD imajo slabo menjavo; ob menjavi se zaračunava tudi dodatnih 10%. S kreditnimi karticami lahko plačujete v bolj turističnih trgovinah, v večjih krajih lahko denar dvignete tudi na bankah z 11 % provizije – če kartica ne prihaja iz Amerike (american express, maestro), uporabo kartic odsvetujemo. Sicer pa je na Kubi gotovina zakon.

Obmorska KubaPLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Kube v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije na Kubo je 0053 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Pokritje vašega mobilnega omrežja preverite pri vašem operaterju. Telefoni in internet so na voljo v večjih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Napetost je 110/220 V. Vsi hoteli nimajo enakih vtičnic kot jih uporabljamo doma, zato priporočamo, da s seboj vzamete poseben podaljšek (dva ravna ploščata vtiča; doma uporabljamo okrogle).

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 110 860 km2
  • Prebivalstvo: cca. 11 milijonov
  • Glavno mesto: Havana
  • Jezik: španski
  • Vera: rimskokatoliška 85%, protestantizem, jehove priče, judovstvo;
  • Ureditev: komunistična država, 15 provinc, predsednik države: Raul Castro Ruz
  • Lokalni čas: GMT -5
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Agencija Oskar ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Za razpisno potovanje v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali katerikoli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Agencija Oskar za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved potovanja in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Agencija Oskar v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru manjšega števila potnikov”). Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz gornjega naslova, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VI. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.

VII. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča.

Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Agencija Oskar v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Agencija Oskar pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Agencija Oskar vrne potniku.

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Agencija Oskar zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

  • odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
  • odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
  • odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
  • odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
  • odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Agencija Oskar. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal.

Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.

Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.

XI. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Agencija Oskar po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Agencija Oskar ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XIV. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Agencije Oskar ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Agencija Oskar potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

                                                                                                                                                                                    Agencija Oskar, d.o.o.

                                                                                                                                                                             Kranj, 01. september 2015

 

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
10. avg 19. avg 10 od 1913 € od 1853 € Kmalu zagotovljeno IZTOK MERVIČ let iz LJ; posebna ponudba Program Prijava
26. okt 04. nov 10 od 1913 € od 1853 € Zagotovljeno GVIDO PEVEC let iz LJ; posebna ponudba Program Prijava
30. nov 09. dec 10 od 1926 € od 1806 € Zagotovljeno ALJA MRAVLJAK let iz LJ; posebna ponudba Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)