Osnovni podatki

ŠTIRI kubanska potovanja za ŠTIRI okuse!

Ko bi Che danes živel in bi vas želel vplesti v kubansko bistvo – bi za vas pripravil Chejevo zgodbo! Lagodno in čutno je zastavljena, potujoča po vseh vzdušjih dežele, prelivajoča se v ritmu in vsebinah … da vas zapelje v kubansko stvarnost, ki jo ne le spoznate, temveč začutite in doživite!

Chejeva zgodba vas gotovo popelje v vsa glavna mesta in znamenitosti – tu so očarljiva Havana in temperamentni Sanitago, čutni Trinidad, Chejeva Santa Clara, kavbojski Camaguey,… A to je ...

ŠTIRI kubanska potovanja za ŠTIRI okuse!

Ko bi Che danes živel in bi vas želel vplesti v kubansko bistvo – bi za vas pripravil Chejevo zgodbo! Lagodno in čutno je zastavljena, potujoča po vseh vzdušjih dežele, prelivajoča se v ritmu in vsebinah … da vas zapelje v kubansko stvarnost, ki jo ne le spoznate, temveč začutite in doživite!

Chejeva zgodba vas gotovo popelje v vsa glavna mesta in znamenitosti – tu so očarljiva Havana in temperamentni Sanitago, čutni Trinidad, Chejeva Santa Clara, kavbojski Camaguey,… A to je le osnova, na kateri gradimo potovalna bistva …

tu je tropska narava in sprehodi po raznolikih konturah dežele - od tropskega pragozda (Soroa) in kraške pokrajine na zahodu (Vinales), preko močvirnega območja Guama, do hribovij v osrednjem delu otoka (Escambray) in seveda najvišjega hribovja na jugu (Sierra Maestra) z enim od viškov – slavnim Comadaciom …

tu je tudi toplo tropsko morje – turkizno enkratno na Cayu Coco in Cueva de los Peces , pa bolj turistično počitniško z raznolikimi pridihi pri Trinidadu…

tu je še stik in preplet s prijaznimi in temperamentnimi domačini, spletamo se z njihovo sedanjostjo in zaživimo z njimi..  

V vse to zdaj umestimo glavni motiv – zgodbo o revoluciji in Cheju, zgodbo o plesu na ulicah in spremljajoči temperamentni glasbi, o sproščenem in spontanem življenju, ki se nezadržno seli v nas same …

To je, dragi sopotniki – Chejeva zgodba! Sprošča in zateguje, vznemirja in pomirja, zasanja in vzburja … Postavlja nas v vlogo glavnega igralca, ki bo Chejevo zgodbo lahko pripovedoval drugim!
 

Preberite si še:
Kuba – En dolar, en peso por favor
Che je mrtev. Naj živi naš Che!
Kuba- spomini in stari avtomobili
Kuba s svojo Havano – še vedno "in"
Kuba, glasba in ples

Več

Odhodi

Cena

od 2988

Čas trajanja

17 dni

Status

Zagotovljeno

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – BENETKE – HAVANA. Zbor v Ljubljani v jutranjih urah in organiziran prevoz do Benetk, od koder prek vmesnega letališča poletimo v Havano. Večerni pristanek v Havani. Po ureditvi mejnih formalnosti, transfer do hotela. Nočitev. (letalo, H)

2. dan HAVANA. Po zajtrku nas čaka raziskovanje mesta iz nekega drugega časa. Najprej obiščemo stari del mesta, kjer stoji katedrala in kjer Havana kaže svojo pravo staro podobo. Obiščemo tudi muzej ruma Havana Club ter si pogledamo, kako se pripravi pravi koktajl. Kratek počitek in čas za kosilo v kolonialnem središču. Potem sedemo v slovite stare kubanske avtomobile in si v njih privoščimo ogled novega mestnega jedra – avenija Malecon, Trg revolucije, predsedniška palača, Centralni park, Kapitol, univerza, predel Miramar.  Prevoz do hotela in nočitev. Po želji si za doplačilo ogledamo ...

1. dan LJUBLJANA – BENETKE – HAVANA. Zbor v Ljubljani v jutranjih urah in organiziran prevoz do Benetk, od koder prek vmesnega letališča poletimo v Havano. Večerni pristanek v Havani. Po ureditvi mejnih formalnosti, transfer do hotela. Nočitev. (letalo, H)

2. dan HAVANA. Po zajtrku nas čaka raziskovanje mesta iz nekega drugega časa. Najprej obiščemo stari del mesta, kjer stoji katedrala in kjer Havana kaže svojo pravo staro podobo. Obiščemo tudi muzej ruma Havana Club ter si pogledamo, kako se pripravi pravi koktajl. Kratek počitek in čas za kosilo v kolonialnem središču. Potem sedemo v slovite stare kubanske avtomobile in si v njih privoščimo ogled novega mestnega jedra – avenija Malecon, Trg revolucije, predsedniška palača, Centralni park, Kapitol, univerza, predel Miramar.  Prevoz do hotela in nočitev. Po želji si za doplačilo ogledamo znamenito Tropicano. (H, Z)

3. dan HAVANA – SANTA CLARA – TOPPES DE COLLANTES. Zajtrk. Nato nas čaka  vožnja proti Santa Clari. Popestrili jo bomo z zanimivimi zgodbami iz kubanske stvarnosti – s poudarkom na revoluciji seveda, saj nas čaka revolucionarna poslastica in ena največjih otoških znamenitosti – mavzolej Cheja Guevare, tvorca naše zgodbe! Vožnja v gorsko letovišče Toppes de Collantes (770m) – gorovje Esacambay, kjer nas preplavi svež, višinski zrak.  V skladu s časom obiščemo muzej kave in poskusimo več vrst te opojne pijače. Večerja in nočitev. (H, ZV)

4. dan TOPES DE COLLANTES – NP GUANAYARA – TRINIDAD. Zajtrk. Čaka nas doživet pohod v čudovitem okolju pogorja Escambray. V starem ruskem tovornjaku se odpeljemo do vstopa v narodni park Guanayara, kjer si privoščimo čudovit, nekaj kilometrov dolg sprehod po tropskem zelenju in pestrem ekosistemu nacionalnega parka do džungelskega slapu. Lahko se okopamo v naravnih bazenih in si privoščimo tuš pod slapom! Čaka nas tudi kosilo. Po vrnitvi s sprehoda se popoldne spustimo do kolonialnega mesta Trinidad. Namestitev, večerja in nočitev pri domačinih. (casa particular, ZKV)

5. dan TRINIDAD – izlet VALEE DE LOS INGENIOS. Zajtrk. Vstopimo v kubanski biser – staro prestolnico sladkornega trsa Trinidad (Unesco). Najprej se skupaj sprehodimo po mestu in si ogledamo Plaza Mayor, ter po želji katerega od muzejev: arheološki muzej, Museo Historico Municipal, Museo Romantico. Vožnja v slikovito dolino Los Ingenios. Z višinske panoramske točke si ogledamo dolino. Popoldne se po želji zapeljemo v Playa Ancon. Vrnitev v Trinidad. Večerja in nočitev. (casa particular, ZV)

6. dan TRINIDAD – CAYO COCO. Zajtrk. Pot nadaljujemo proti severu, do slovitega kubanskega letovišča Cayo Coco. Na poti se ustavimo še v mestecu Sancti Spiritus. Namestitev v hotelu po sistemu vse vključeno. Nočno kopanje – zakaj pa ne? Nočitev. (H, ZV)

7. dan CAYO COCO – počitnice!!! Zajtrk. Kočno smo na enih lepših kubanskih plaž, s fino belo mivko in turkiznim  morjem. Prepustimo se počitniškemu dnevu in uživamo v hotelu “all inclusive”.  (H, vse vključeno)

8. dan CAYO COCO – CAMAGUEY. Zajtrk in prosto dopoldne še za zadnji skok v morje. Po kosilu sledi vožnja čez 27 km dolgi nasip do celine in naprej po nižinski Kubi med polji sladkornega trsa in mogočnimi pašniki do Camagueya. V prestolnici kubanskih kavbojev se izgubimo v večernem labirintu. Namestitev v hotelu in nočitev. (H, ZK)

9. dan CAMAGUEY – BAYAMO/SANTO DOMINGO. Zajtrk. Dan začnemo aktivno, “bicikletarji” nas s kolesi  popeljejo na raziskovanje mestnih trgov, nekateri so nalašč za filmske kulise, drugi odražajo kolonialno ozadje, tretji duh revolucije. Po opcijskem kosilu ali kavi v mestni kolonialni kavarni se odpravimo do izhodišča za naslednji dan, v pogorje Sierra Maestre, kjer spomini na Castrovo revolucijo zaživijo. Namestitev v hotelu, večerja in nočitev. (H, ZV)

10. dan BAYAMO/SANTO DOMINGO – COMANDANCIA DE LA PLATA – SANTIAGO DE CUBA. Zajtrk. Zjutraj se odpravimo v slovito Comandancio de la Plata – hodimo po stopinjah Cheja Guevare, Castra in drugih revolucionarjev, ki so tu dve leti bojevali gverilsko vojno. “”Comandancio”” je eno izmed najbolj fascinantnih in avtentičnih kubanskih doživetij! Po terenski vožnji do izhodišča nam za dosego našega cilja ostane le še okoli 3 km hoje (in prav toliko nazaj!). Popoldne se odpeljemo proti Santiagu de Cuba. Namestimo pri domačinih, nato pa zaživimo s tistim, po kar smo sem prišli – temperamentnim vzdušjem glasbe in plesa, kot ga ne moremo najti nikjer drugje! (casa particular, Z)

11. dan SANTIAGO DE CUBA. Zajtrk. Santiago – zibelka kubanske glasbe in revolucije, je zgrajen na neštetih gričih, ter se ponaša s pisano karibsko tradicijo in kulturo. Ulice se v valovih dvigajo in spuščajo, krasijo jih raznobarvne kolonialne stavbe, v ozadju pa se kot kulisa nad mestom dviga gorovje Sierra Maestra. Se nam na raziskovanju utrne priložnost za ples na ulici? Obiščemo “plesišče” Casa de La Trovo in se naužijemo vzdušja v njej? Seveda! Ogledali pa si bomo tudi pokopališče Santa Ifigenia z mavzolejem Josea Martija, Trg Revolucije, hišo Diega Velazqueza, Muzej karnevala in trdnjavo del Morro in z ladjico zapluli po zalivu. Nočitev pri domačinih. (casa particular, Z)

12. dan SANTIAGO DE CUBA (HOLGUIN) – let v HAVANO – LAS TERRAZAS – VINALES. Po zajtrku vožnja na letališče v Santiago ali v Holguinu in polet do kubanske prestolnice. Že drvimo naprej proti hribovju Guaniguanico do Las Terrazas na prijetni nadmorski višini okoli 500 metrov, s čudovitimi priložnostmi za sprehode po pokrajini valovitih hribčkov, bogatih z raznovrstno floro in favno. Postanek za kosilo. Čaka nas še vožnja do Vinalesa.  Namestitev in nočitev pri domačinih. (casa particular, ZK)

13. dan VINALES. Zajtrk. Najlepše smo prihranili za konec! Vinales je ugnezden v Sierra de Los Organos in nudi neverjetne panorame ter najlepše barve na Kubi. Milijone let so reke glodale podzemne tunele v mehki apnenec in nastajale so mogočne jame. Nad njimi se je pokrajina sesedala in nastala je čudovita pokrajina mogotov. Privoščimo si sprehod po tem spektakularnem okolju do El Palmaita, uživamo v vzdušju mogotov nad nami in tobačnih ter kavnih polj okoli nas. Na poti spoznavamo prijazne domačine, ki nam z nekaj sreče zvijejo cigaro ali nam ponudijo domače vino. Pred ogledom jame Cueva de India se ustavimo za kosilo, v jami uživamo v čudovitih konturah podzemnega sveta, nato pa se iz nje s čolni odpeljemo na prostost. Obiščemo tudi prazgodovinski Mural. Vrnitev v Vinales, kjer se morda na dodatno raziskovanje odpravimo na konjskem hrbtu? Nočitev pri domačinih. (casa particular, ZK)

14. dan VINALES – izlet s katamaranom na Cayo Levisa. Po zajtrku se odpravimo na severno obalo. Kratka vožnja s trajektom nas popelje na koralni otoček v arhipelagu de Colorados. In kaj je lahko lepšega, kot da si proti koncu potovanja lahko privoščimo sproščen počitniški dan v tropskem raju – uživamo v sončenju in kopanju, gotovo pa nas najbolj navduši opazovanje podmorskega koralnega bogastva. Vključeno je tudi kosilo. Popoldne vrnitev v Vinales in še en romantičen večer pod slikovitimi mogoti. Nočitev pri domačinih. (casa particular, ZK)

15. dan VINALES – SOROA – COJIMAR – HAVANA. Zajtrk. Na poti proti Havani obiščemo vrt orhidej v Soroi. Odpravimo se do ribiške vasice Cojimar, od koder je Hemingway hodil na ribolov in obiščemo Hemingwayev muzej. Dan zaključimo v Havani. Pred nami je silvestrska noč. Večeja v hotelu, potem pa se morda odpravimo praznovat v mesto. (H, ZV)

16. dan HAVANA – let v EVROPO. Prost dan za lastno raziskovanje Havane ali zadnje nakupe. Transfer na letališče in večerni polet proti Evropi. (letalo, Z)

17. dan EVROPA – BENTEKE – LJUBLJANAPreko Pariza poletimo v Benetke, kamor prispemo v popoldanskih urah. Transfer do Ljubljane. (letalo)

Kuba je socialistična država in zaradi posebne državne ureditve se lahko zgodi, da brez opozorila zaprejo nekatere muzeje ali pa so ogledi dovoljeni izključno domačim kubanskim skupinam.

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
2988 € 2988 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 15 - 19 oseb 140 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo za enoposteljno sobo 420 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 60 €
Doplačilo na kraju samem - Kabare Tropicana v Havani 110 €
Zdr. zav. Mondial, do 22 dni, svet, posamično, osnovno kritje - S* 25.09 €
Popusti
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 20 %
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %
Akcijski popust 150 €

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: letalski prevoz po programu, letališke pristojbine in varnostne takse (92,11 EUR), prevoz do iz Ljubljane do letališča v Benetkah in nazaj, notranji let Santiago de Cuba – Havana, nočitve po spodnjem opisu, prehrano glede na oznake pri vsakem dnevu potovanja, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom in drugimi vozili, izlet s katamaranom in vključenim kosilom, obisk Havana Cluba, ogled Havane v starih kubanskih avtomobilih, ruski tovornjak za izlet v Toppes de Collantes, terenska vozila do izhodišča za pohod do Comandacio, vse vstopnine po programu, stroške pridobitve kubanske turistične kartice, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške priprave in organizacije potovanja.

Namestitve: HAVANA: hotel 3-4* z zajtrkom, TOPPES DE COLLANTES: hotel 3* s polpenzionom, TRINIDAD: nočitev s polpenzionom pri domačinih, CAYO COCO: hotel 3-4* po sistemu “vse vključeno”, CAMAGUEY: hotel 2-3* z zajtrkom, BAYAMO/VILLA SANTO DOMINGO: hotel 3* s polpenzionom, SANTIAGO DE CUBA: nočitev z zajtrkom pri domačinih, VINALES: nočitev z zajtrkom pri domačinih.

Nočitve pri domačinih (Casas particulares) – preprosta namestitev pri domačinih. Vsaka hiša lahko oddaja eno ali več sob. V sobi je običajno ena velika postelja za dve osebi ali dve ločeni postelji. Vsaka soba ima svojo kopalnico z WC-jem. Domačini poskrbijo za brisače, včasih tudi za osnovno toaleto kot so milo, šampon in wc papir. V ceno je vključen zajtrk, v Trinidadu tudi večerja. V Vinalesu je večerja za doplačilo (po želji). Izbirate lahko med več jedmi, cena pa je okoli 8-12 EUR (doplačilo na kraju samem).

Vstopnine: Havana Club, Hemingwayev muzej, tobačna tovarna, NP Guanayara, Cueva del Indio, sušilnica tobaka, botanični vrt, pokopališče Santa Ifigenija, trdnjava El Morro. 

Doplačilo po želji (na kraju samem):

– kabare Tropicana v Havani 110 €. Cena vključuje prevoz, show in sedeže v sredini kabareja, welcome cocktail, 1 steklenico ruma na mizo, 1 brezalkoholno pijačo in manjši prigrizek.

VIZE: Slovenci potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list in kubansko vizo (turistični kartonček), ki jo priskrbi Agencija Oskar. Ob prijavi (vsaj 17 dni pred odhodom) dostavite agenciji fotokopijo potnega lista.
ZDRAVJE: Obveznih cepljenj za to potovanje ni. Za vstop v državo je obvezna sklenitev zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini. 

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenci potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list ob vstopu v državo in kubansko vizo (turistični kartonček), ki ga priskrbi Agencija Oskar. Ob prijavi (vsaj 17 dni pred odhodom) je potrebno agenciji dostaviti čitljivo fotokopijo potnega lista.

Nasmejani Kubanec

ZAVAROVANJE: Za vstop v državo je obvezna sklenitev zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini. 

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.si.

VREME: Kuba ima tropsko klimo. Vse leto je primerno za kopanje in plavanje. Poleti se temperature gibljejo okrog 30°C, pozimi pa okoli 24 – 28 stopinj. Deževno obdobje je od maja do oktobra. Kratki nalivi so sicer možni skozi vse leto, vendar jih sonce hitro prepodi.

Več informacij na www.wunderground.com .

HRANA IN PIJAČA: Kubanska hrana je raznovrstna in pestra. Vrti se predvsem okoli priprave prašičjega in piščančjega mesa na več načinov. Priloge so ponavadi zelenjavna juha, riž, črni fižol in veliko sadja. Jastog je rezerviran za turiste (v turističnih restavracijah – drago), lahko pa se dobi jastogov rep (domača kuhinja – poceni). Kravjega in konjskega mesa načeloma ne strežejo. Ribe so na voljo v obmorskih mestih.

Kava in gazirane pijače so na voljo povsod. Poskusite lahko tudi sveže sokove. Najbolj razširjena alkoholna pijača je rum.

Kubansko kosiloSvetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Kuba je varna dežela. Kljub temu je pomembna previdnost, še posebej v krajih, kjer je veliko gneče, kot so tržnice.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: Na Kubi ni nobenih omejitev glede oblačenja. Kljub temu vam priporočamo nevpadljiva in seveda udobna oblačila.

Pripravite se na toplo vreme in na možnost padavin. Kuba je tropska dežela. Večinoma bomo lahko v lahkih poletnih oblačilih (kratki rokavi in hlače), kakšen topel kos obleke pa nikoli ni odveč. Priporočamo tudi vetrovko oz. dežni plašč. Za pretežni del potovanja vam priporočamo odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom), za trekinge/sprehode pa športne copate oz. lažje pohodne čevlje. Ne pozabite na kopalke in brisačo. Priporočamo tudi zaščito pred soncem (glava, ramena, noge).

LOKALNA VALUTA: Na Kubi uporabljajo dve valuti, in sicer Moneda Nacional (lokalna – za domačine) in Moneda Convertibil CUC.

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: Priporočamo gotovino v EUR (boljša menjava). Najbolje je menjati denar že na letališču, možno pa je tudi na poti v večjih mestih. USD imajo slabo menjavo; ob menjavi se zaračunava tudi dodatnih 10%. S kreditnimi karticami lahko plačujete v bolj turističnih trgovinah, v večjih krajih lahko denar dvignete tudi na bankah z 11 % provizije – če kartica ne prihaja iz Amerike (american express, maestro), uporabo kartic odsvetujemo. Sicer pa je na Kubi gotovina zakon.

Obmorska KubaPLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Kube v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije na Kubo je 0053 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Pokritje vašega mobilnega omrežja preverite pri vašem operaterju. Telefoni in internet so na voljo v večjih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Napetost je 110/220 V. Vsi hoteli nimajo enakih vtičnic kot jih uporabljamo doma, zato priporočamo, da s seboj vzamete poseben podaljšek (dva ravna ploščata vtiča; doma uporabljamo okrogle).

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 110 860 km2
  • Prebivalstvo: cca. 11 milijonov
  • Glavno mesto: Havana
  • Jezik: španski
  • Vera: rimskokatoliška 85%, protestantizem, jehove priče, judovstvo;
  • Ureditev: komunistična država, 15 provinc, predsednik države: Raul Castro Ruz
  • Lokalni čas: GMT -5
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. 

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete,  ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo.  Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.         

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.  

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.        

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.  

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

 

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.

Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:

• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom,     15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom,     30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom,         50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:

• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom,       7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom,     20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom,           50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur),             100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.         

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.  

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:

-       20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
-       7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
-       2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.
Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.   

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.          

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.  

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.

Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.

Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.      
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.     

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.    

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.        

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2019

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
17. dec 02. jan 17 od 2988 € od 2988 € Zagotovljeno MERVIČ IZTOK popust 150 EUR Program Prijava
24. jan 09. feb 17 od 2598 € od 2520 € Zagotovljeno MRAVLJAK ALJA Program Prijava
21. feb 08. mar 17 od 2598 € od 2490 € Zagotovljeno MRAVLJAK ALJA Program Prijava
25. mar 09. apr 16 od 2520 € od 2430 € Kmalu zagotovljeno MERVIČ IZTOK Program Prijava
24. jul 09. avg 17 od 2598 € od 2490 € Prijavite se Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)