• V ceno vključene ladijske napitnine, voden ogled v mestu Honolulu, vsi potrebni prevozi, 2x nočitev v hotelu v Honoluluju ter povratni letalski prevoz.
  • Hrana in pijača – v ceno vključen razširjen polni penzion (zajtrk, kosilo, večerja ter prigrizki) ter voda, kava in čaj iz avtomata ter točeni sadni sokovi (v samopostrežni restavraciji).
  • Odhod in povratek iz pristanišča v Honoluluju (Oahu) ter postanki v mestu Kona (Havaji), Hilo (Havaji), Kahului (Maui) in Nawiliwili (Kauai).
  • Skupinski odhod – v spremstvu Oskarjevega vodnika. Vsak izlet nas popelje v novo zgodbo, polno čarobnih razgledov, pristnih doživetij in trenutkov, ki jih še dolgo nosimo v srcu.
  • Posebnost ladje – Pride of America je edina večja potniška ladja, ki pluje pod ameriško zastavo in omogoča edinstvena, celoletna križarjenja med havajskimi otoki. Na sedemdnevnem potovanju obiskuje Oahu, Maui, Big Island (Hilo in Kona) ter Kauai, pri čemer potniki preživijo več časa na otokih – ladja namreč ostane eno noč na Mauiju in eno na Kauaiju. Ladja, zasnovana v duhu ameriške zgodovine in havajskega “Aloha” vzdušja, navdušuje z elegantnim dizajnom, tematskimi restavracijami, havajsko kulinariko, lokalno glasbo in plesom hula. Prenovljena leta 2021 ponuja sodobno udobje, več kot 15 restavracij in barov, spa, bazene ter prostorne palube s čudovitimi razgledi. Pride of America združuje ameriški standard storitev z rajsko toplino Havajev in je popolna izbira za tiste, ki želijo doživeti več otokov v enem potovanju, brez skrbi in z veliko pristnega havajskega duha.

pregled

Odhodi

trenutno

Podatki odhoda

Naziv

Križarjenje po Havajih

Cena
od 3870
Čas trajanja
12 dni
Status
Prijavite se

po dnevih

Program

22.10.2026

Prevoz iz Ljubljane do bližnjega letališča in polet do mesta Honolulu na otoku Oahu. Po pristanku na letališču sledi ureditev obmejnih formalnosti, nato se odpeljemo do hotela. Nočitev v hotelu.

23.10.2026

Zajtrk. Po zajtrku sledi voden ogled mesta Honolulu. Doživimo srce Havajev, kjer se prepletata bogata zgodovina otočja in sproščeno tropsko vzdušje. Na panoramski vožnji po mestu spoznamo slavne znamenitosti, kot so državna rezidenca Iolani Palace – edina kraljeva palača na tleh ZDA, kip kralja Kamehamehe I., ki je združil havajske otoke, ter zgodovinsko sodišče Aliʻiolani Hale, prepoznano po številnih filmih. Pot nas vodi tudi mimo središča mesta in znamenite ulice Kalakaua Avenue, kjer se razprostirajo elegantne trgovine, restavracije in hoteli svetovnega slovesa. Obiščemo tudi Pearl Harbor Memorial, kraj, ki ohranja spomin na dogodke iz 2. svetovne vojne. Izlet se zaključi z obiskom legendarne plaže Waikiki, kjer začutimo pristni havajski utrip, opazujemo deskarje in uživamo v razgledih na veličastni krater Diamond Head. Sledi prosto pozno popoldne in nočitev v hotelu.

24.10.2026

Zajtrk. Po zajtrku sledi nekaj prostega časa, nato pa vožnja do pristanišča in vkrcanje na ladjo. Udobno se namestimo v svojih kabinah in pričnemo z raziskovanjem ladje. Ladja izpluje pozno popoldne.

25.10.2026

Ko se ladja zasidra ob obali Kone, nas pozdravi toplina sonca in sproščeno havajsko vzdušje. Do obale se je potrebno zapeljati s pomožnim čolnom. Nahajamo se na zahodni strani Velikega otoka (Big Island), ki slovi po svoji vulkanski pokrajini, kristalno čistem morju in svetovno znani kavi Kona. Po izkrcanju se sprehodimo skozi živahno obmorsko mestece Kailua-Kona, kjer nas ob poti spremljajo majhne trgovinice, kavarnice in prijazni domačini. Obiščemo lokalno plantažo kave, kjer izvemo, kako nastaja ena najbolj znanih kav na svetu in seveda jo tudi poskusimo. Na obali občudujemo razgled na Tihi ocean, kjer pogosto opazimo delfine, v zimskih mesecih pa celo kite. Popoldne si vzamemo čas za kopanje ali snorklanje v turkizni laguni, kjer so koralni grebeni polni pisanih rib in morskih želv. Dihamo s polnimi pljuči, čutimo mir in energijo tega čarobnega kraja – Kona nas napolni z resničnim havajskim duhom “Aloha”.

 

26.10.2026

Najprej se zapeljemo skozi mesto Hilo, ki s svojo sproščeno energijo in prijaznimi domačini takoj ustvari prijeten vtis. Na poti opazujemo starodavna drevesa banjan, majhne tržnice z lokalnim sadjem in cvetjem ter tipične havajske hiše. Naša prva postaja so Slapovi Rainbow Falls, kjer se voda mogočno spušča v bujno tropsko dolino. Ob sončnih dneh nad slapom pogosto uzremo mavrico, po kateri je kraj tudi dobil ime. Ustavimo se za fotografije in uživamo v svežem zraku, polnem vonja po tropskem cvetju. Nato nadaljujemo proti narodnemu parku Hawaii Volcanoes National Park, kjer se spoznamo z veličastno naravno močjo otoka. Sprehodimo se po robu kraterja Kilauea, občudujemo parne odprtine in se ustavimo pri muzeju Jaggar, od koder se odpira čudovit razgled na vulkansko pokrajino. Občutek, da stojimo na enem najbolj aktivnih vulkanov na svetu, je res nepozaben. Po ogledu si privoščimo kosilo v lokalni restavraciji, kjer poskusimo havajske specialitete, kot so poke, sveže tropsko sadje in sok iz ananasa. Na poti nazaj proti pristanišču se ustavimo še v vrtovih Liliuokalani Gardens, najlepšem japonskem vrtu zunaj Japonske. Tam se sprehodimo med ribniki, mostički in bonsaji ter uživamo v miru in lepoti narave.

 

27.10.2026

Ko plujemo proti pristanišču Kahului, nas očara pogled na bujno pokrajino otoka Maui, kjer se mogočne gore spuščajo v kristalno modro morje. Najprej se zapeljemo skozi mesto Kahului in naprej po slikoviti obalni cesti proti zgodovinskemu mestecu Paia, znanemu po sproščeni surferski atmosferi. Na poti občudujemo nasade sladkornega trsa in razglede na ocean, kjer pogosto opazimo deskarje, ki ujamejo popoln val. Naša prva postaja je razgledna točka Ho‘okipa Lookout, od koder se odpira čudovit pogled na ocean in deskarje. Tukaj začutimo pravi duh Mauija – svobodo, naravo in energijo otoka. Nato se odpravimo proti eni najlepših plaž na otoku, plaži Baldwin beach. Tam si vzamemo čas za sprostitev in kopanje v turkiznem morju. Sonce nas prijetno greje, nežni valovi nas vabijo v vodo, v ozadju pa se slišijo zvoki vetra in tropskih ptic. Kdor želi, se lahko sprehodi po dolgi peščeni obali ali pa preprosto uživa v senci palm. Po osvežujočem kopanju se odpravimo naprej do zgodovinskega mesteca Lahaina, nekdanjega kitolovskega pristanišča, ki danes očara z umetniškimi galerijami, lokalnimi trgovinicami in prijetnimi kavarnami. Sprehodimo se po znameniti Front Street in si ogledamo velikansko drevo banyan, pod katerim se pogosto zbirajo domačini in glasbeniki. Pred vrnitvijo na ladjo si privoščimo še kratek postanek pri razgledni točki, od koder občudujemo sončni zahod nad morjem. Polni vtisov se vrnemo na ladjo, sproščeni od sonca in morja, z občutkom, da smo doživeli pravi raj na zemlji. Prenočimo na ladji, katera ostane zasidrana v pristanišču preko noči. Imamo priložnost spoznati tudi nočni utrip otoka.

 

28.10.2026

Po zajtrku in panoramski vožnji iz pristanišča prispemo na eno najlepših plaž na otoku Maui, Kaanapali Beach, ki velja za pravi biser havajskih obal. Že ob prihodu nas očara pogled na široko peščeno obalo in kristalno modro morje, ki se lesketa v soncu. Z nogami stopimo v topel, droben pesek in takoj začutimo sproščeno, tropsko vzdušje. Plaža se razteza skoraj pet kilometrov ob zahodni obali otoka in ponuja popolno okolje za kopanje, snorklanje ali preprosto uživanje na soncu. Voda je mirna in bistra, zato lahko raziskujemo podvodni svet poln pisanih rib in koral. V začetku popoldneva se vrnemo nazaj na ladjo, ki v poznem popoldnevu izpluje novim dogodivščinam naproti. 

29.10.2026

Najprej se zapeljemo skozi mestece Līhue, glavno središče otoka, kjer spoznamo vsakdanje življenje domačinov in začutimo sproščen, prijazen duh otoka. Nato se odpravimo proti eni izmed najbolj znanih naravnih znamenitosti, kanjonu Waimea, ki ga pogosto imenujejo Veliki kanjon Pacifika. Na razgledni točki se ustavimo in občudujemo osupljivo pokrajino. Globoke rdeče stene, zelene doline in sledi mavrice, ki se lesketajo v jutranjem soncu. Po krajšem sprehodu in fotografiranju se odpravimo proti obali, kjer nas čaka sproščujoč del izleta. Kopanje na eni od čudovitih plaž južnega Kauaija. Obiščemo plažo Poipu Beach, znano po zlatem pesku, mirnem morju in pogosto tudi po tjulnjih, ki se sončijo na obali. Tam si vzamemo čas za plavanje, poležavanje ali sprehod po obali. Ob koncu dneva se vrnemo proti Nāwiliwiliju in na poti še enkrat občudujemo slikovito obalo, ob kateri se vijejo kokosove palme in tropsko cvetje. Zvečer se lahko sprehodimo do bližnjih lokalov in trgovinic, ki so le nekaj minut oddaljeni od pristanišča, in na ta način spoznamo tudi nočni utrip otoka. Ladja ostane tukaj zasidrana preko noči. 

30.10.2026

Po zajtrku se sprehodimo do le nekaj minut oddaljene plaže Kalapaki Beach. Tam preživimo čas do kosila, potem pa se vrnemo na ladjo, ki izpluje iz pristanišča v zgodnjih popoldanskih urah. Po nekaj urah plovbe priplujemo do obale imenovane Napali, ob pogledu na katero nas prevzame občutek, kot da smo vstopili v nov svet. Pred nami se dvigajo mogočne pečine, visoke tudi do 1.200 metrov, ki se strmo spuščajo v globoko modro morje. Razkrivajo se ozke doline, kot so Kalalau, Honopu in Hanakoa, kjer so nekoč živeli havajski staroselci. Z ladje vidimo ostanke terasastih polj in skrite peščene zalive, do katerih vodi le morje ali večdnevni pohod. Občasno nad nami krožijo morske ptice, v vodi pa se pokažejo delfini ali celo morske želve, ki nas spremljajo ob plovbi.

31.10.2026

Zjutraj bo ladja priplula nazaj v glavno mesto Honolulu. Po zajtrku se izkrcamo iz ladje in se z avtobusom odpeljemo do centra mesta, kjer preživimo prosti čas do odhoda na letališče. Zvečer sledi polet nazaj proti bližnjemu letališču.

01.11.2026

Preko vmesnega letimo proti bližnjemu letališču.

02.11.2026

Po pristanku na bližnjem letališču sledi prevoz do Ljubljane.

Seznam izletov v slovenščini in seznam vseh ostalih dodatnih storitev, kot so paketi pijač in interneta ter podobno, posredujemo vsem prijavljenim potnikom približno dva meseca pred odhodom. Takrat lahko vse izbrane storitve dodate svoji rezervaciji.

Cenik potovanja na osebo Redna cena Aktualna cena
Notranja kabina IA 3970 € 3870 €
Zunanja kabina z oknom - omejen pogled OK 4020 € 3920 €
Zunanja kabina z balkonom BB 4670 € 4570 €
Doplačila po želji
Odstopnina (5,02%) od vrednosti aranžmaja - paket A 5.02 %
Dovolilnica za vstop v ZDA - ESTA 55 €
Zdr. zav. Vzajemna Tujina do 15 dni kritje M - posamično 30.36 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: letalski prevoz iz bližnjega letališča, letališke in varnostne pristojbine, vse potrebne prevoze, 2x nočitev z zajtrkom v hotelu 3* v Honoluluju, namestitev v izbrani kabini na ladji 5*, ladijske napitnine, voden ogled v mestu Honolulu, križarjenje po programu, razširjen polni penzion v glavni hotelski jedilnici ter samopostrežni restavraciji (zajtrk, kosilo, večerja, dnevni in polnočni prigrizki ter voda, kava in čaj iz avtomata in točeni sadni sokovi (v samopostrežni restavraciji), animacija in zabava na ladji, uporaba fitnesa in bazenov, spremstvo slovenskega vodnika (pri najmanj 20 udeleženih), pristaniške pristojbine, stroški priprave in organizacije potovanja.

Doplačila po želji: fakultativni izleti, ki jih ponuja ladjar, izleti v slovenskem jeziku (ob minimalnem številu prijavljenih potnikov 20).

Otroci in odrasli na 3. ali 4. ležišču imajo popust. Doplačilo za enoposteljno kabino bo na voljo ob povpraševanju. Prosimo vas, da nas za cene kontaktirate.

V kolikor bi želeli svoje križarjenje nadgraditi, lahko dodate svoji rezervaciji all inclusive paket More at Sea . Gre za paket z že vključenim paketom pijač, Wi-fi ladijskim internetom in nekaterimi drugimi storitvami. Za podrobnejši opis, nas lahko kontaktirate.

VIZE: Slovenski državljani za vstop v ZDA ne potrebujemo vize (z nekaj izjemami, v kolikor ste v zadnjih letih potovali po določenih državah, več si lahko preberete tukaj). Potrebujemo biometrični potni list veljaven še vsaj 6 mesecev po končanem potovanju. Potrebno pa je izpolniti elektronski obrazec za vstop v ZDA (postopek imenovan ESTA), ki ga najdete na spletnem naslovu https://esta.cbp.dhs.gov/. Postopek registracije lahko opravite sami ali pa vam za doplačilo, to uredimo v agenciji. Brez tega dokumenta, vstop v ZDA ni mogoč.

ZDRAVJE: Potnice, ki bi na zadnji dan križarjenja vstopile v 24. teden nosečnosti, se na ladjo ne smejo vkrcati. Za nosečnost pred 24. tednom, je potrebno predložiti potrdilo v angleščini s strani zdravnika. Če imate kakršnekoli posebne zahteve glede alergij, diet, najave vnosa zdravil na ladji ali drugega posebnega zdravstvenega/fizičnega stanja, nas o tem prosimo obvestite, da le to lahko ustrezno najavimo na ladjo. obveznih cepljenj za to potovanje ni, ladjar nima nobenih Covid-19 omejitev. Podrobnejše informacije pred potovanjem lahko poiščete tudi na spletni strani Nacionalnega inštituta za javno zdravje: http://www.zdravinapot.si/http://www.zdravinapot.si/

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 21 EUR prijavnine.

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.
Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.
Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.
Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete, ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.
Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo. Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem. Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa. V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom. Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije. Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.
Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.
V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem. Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačiloza enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.
Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete: • odpoved do 45 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete: • odpoved do 30 dni pred odhodom, 10 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur), 100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.
Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.
Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.
Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.
Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.
Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu. Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:
- 20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
- 7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
- 2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.
V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.
Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.
Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar. Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.
Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.
Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti. V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.
V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.
Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.
Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.
V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.
Agencija Oskar si ob kakršni koli spremembi ali odpovedi povezani z letalsko vozovnico pridržuje pravico do povrnitve administrativnih stroškov v višini 15,00 EUR.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.
Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.
Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.
Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.
Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.
Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.
Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.
Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar d.o.o.

Kranj, 29. junij 2022

na voljo tudi

Tabela odhodov

Oktober 26 Dežela Št. dni Stopnja Predviden vodnik Status Velikost Skupine Opomba

Križarjenje po Havajih

3970 €
3870 €
Križarjenje 12
Oskarjevo turistično potovanje
≤ 30 vključene ladijske napitnine in 1x voden izlet mesta Honolulu