Osnovni podatki

Vzhodna Afrika je eden izmed najbolj vabljivih delov našega planeta. Mikavna imena svetovno znanih krajev se menjajo eno za drugim in predstavljajo izjemen scenarij za to prvovrstno afriško igro. Nepregledne množice divjih živali in bogata kultura prvobitnih plemen na vedno drugačnem prizorišču kot iz najbolj izbranih slik. Tukaj si obiskovalec reče: “To je Afrika!”

Kenija je dežela safarijev. Svetovno znani narodni park Maasai Mara je od glavnega mesta Nairobija oddaljen le kratek čas vožnje. Možnosti za opazovanje divjih živali so tukaj naravnost izjemne! Slike se menjajo pred očmi popotnikov kot v najbolj nepredstavljivi dokumentarni oddaji. Levi, sloni, nosorogi, zebre, gazele, antilope, črede ...

Vzhodna Afrika je eden izmed najbolj vabljivih delov našega planeta. Mikavna imena svetovno znanih krajev se menjajo eno za drugim in predstavljajo izjemen scenarij za to prvovrstno afriško igro. Nepregledne množice divjih živali in bogata kultura prvobitnih plemen na vedno drugačnem prizorišču kot iz najbolj izbranih slik. Tukaj si obiskovalec reče: “To je Afrika!”

Kenija je dežela safarijev. Svetovno znani narodni park Maasai Mara je od glavnega mesta Nairobija oddaljen le kratek čas vožnje. Možnosti za opazovanje divjih živali so tukaj naravnost izjemne! Slike se menjajo pred očmi popotnikov kot v najbolj nepredstavljivi dokumentarni oddaji. Levi, sloni, nosorogi, zebre, gazele, antilope, črede bivolov … Opazovalne vožnje ob jutranjem vzhodu in zahodu vam bodo pričarale nepozabne prizore, ko se afriška pokrajina obarva v premnogih odtenkih rdeče.

Tropske plaže ob Indijskem oceanu so izjemne in pričarajo pravo počitniško vzdušje. Bel pesek ob zelenem morju – na las podobno plažam sicer bolj slovitih Zanzibarja ali Sejšelov.

Več

Odhodi

Cena

od 2298

Čas trajanja

10 dni

Status

Prijavite se

Vodnik

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – NAIROBI. Zbor v Ljubljani in polet preko vmesnega letališča proti Nairobiju. V primeru, da odhod ni iz Ljubljane, bo organiziran prevoz na bližnje letališče. Večerni ali nočni pristanek, mejne formalnosti in vožnja v hotel. Nočitev. (letalo, H)

2. dan NAIROBI. Dobro jutro, Kenija! Zajtrk. Danes si ogledamo kenijsko prestolnico. Začnemo v narodnem muzeju, kjer izvemo več o sami zgodovini in kulturi dežele, ki jo bomo raziskovali. Nadaljujemo v izredno zanimivem Centru žiraf. Zares lepo je poskrbljeno za njih. Nahranimo jih, se z njimi sprehodimo, morda prejmemo celo poljubček dolgonogega lepotca ali lepotice. Skupno kosilo, nekaj lokalnega in avtentičnega. Pester dan bomo zaključili z obiskom muzeja na prostem, ki predstavlja različne gradnje hiš in tipičnih bom kenijskih plemen. Uživamo v tradicionalnem plesu ...

1. dan LJUBLJANA – NAIROBI. Zbor v Ljubljani in polet preko vmesnega letališča proti Nairobiju. V primeru, da odhod ni iz Ljubljane, bo organiziran prevoz na bližnje letališče. Večerni ali nočni pristanek, mejne formalnosti in vožnja v hotel. Nočitev. (letalo, H)

2. dan NAIROBI. Dobro jutro, Kenija! Zajtrk. Danes si ogledamo kenijsko prestolnico. Začnemo v narodnem muzeju, kjer izvemo več o sami zgodovini in kulturi dežele, ki jo bomo raziskovali. Nadaljujemo v izredno zanimivem Centru žiraf. Zares lepo je poskrbljeno za njih. Nahranimo jih, se z njimi sprehodimo, morda prejmemo celo poljubček dolgonogega lepotca ali lepotice. Skupno kosilo, nekaj lokalnega in avtentičnega. Pester dan bomo zaključili z obiskom muzeja na prostem, ki predstavlja različne gradnje hiš in tipičnih bom kenijskih plemen. Uživamo v tradicionalnem plesu in glasbi. Vrnemo se v hotel. Prosto za večerjo in priprava na safari. (H, ZK)

3. dan NAIROBI – jezero NAIVASHA. Po zajtrku se iz Nairobija odpeljemo na rob tektonskega jarka in občudujemo razgled na dolino pod nami – to je Veliki tektonski jarek. Vozimo se po slikoviti pokrajini vse do obale jezera Naivasha. Presedemo se v čolne in odpeljemo po jezeru. Ob obali lahko opazimo skupine povodnih konjev. Sledi sprehod po otoku na jezeru, ki nudi varno zavetje žirafam, zebram in antilopam. Namestitev in nočitev v lodgu na obali jezera Naivasha, kjer bomo uživali ob sončnem zahodu. (P*, ZKV)

4. dan NAIVASHA – MAASAI MARA. Gotovo ne moremo govoriti o pravem kenijskem safariju, če se odpravimo do legendarnega parka Maasai Mara. Pot na jug, torej! Širno nebo, neskončne savane, vsakoletna migracija gnujev (poleti), gostota divjih živalskih vrst, raznolikost ptic, možnost vožnje z balonom na vroči zrak in interakcija z visokimi, v rdeče oblečenimi Masaji – ta zmagovalna kombinacija je tista, zaradi katere je rezervat Maasai Mara tako poseben in vedno navduši. Park je doživetje v vsakem letnem času, kadar koli lahko pričakujemo leve, leoparde, geparde, slone, nosoroge, zebre, gnuje, antilope in še mnoge druge živali afriške divjine. Nastanitev v prijetnem lodgu v naravi. (P*, ZKV)

5. dan MAASAI MARA. Zbudimo se pred zoro, srknemo jutranjo kavico in se napotimo v park. Izkoristimo enkratno življenjsko priložnost opazovanja vzhajajočega sonca nad Maasai Maro. Opazujemo igre barv, prelivanje ognjeno rdeče svetlobe, ki se razliva po savani. To je čas, ko velike mačke v jutranjem hladu iščejo dnevni obrok. Vrnitev v lodge na pozen zajtrk. v izbrani namestitvi vam za na pot pripravijo piknik kosilo, ki ga boste pojedli na posebej izbranem prostoru za piknike. Dan bo namenjen za raziskovanje parka in opazovanje živali. Kosilo imamo s seboj in ga užijemo v posebej za to izbranem mestu za piknike. Vrnitev v lodge. Večerja in nočitev. (P*, ZKV)

6. dan MAASAI MARA – NAIROBI. Po zajtrku zapustimo Maasai Maro, a gotovo ne bi imeli prave slike, če ne bi obiskali masajske vasi in spoznali masajskega načina življenja, plesa in tradicije. Polni novih doživetij se odpravimo  proti Nairobiju. Na poti se v mestu Narok ustavimo za preprosto kosilo. V Nairobi prispemo pozno popoldan. Nastanimo se v hotelu. Po želji (plačilo na kraju samem) se odpravimo na večerjo v eno najbolj znanih kenijskih restavracij za »mesojedce«, kjer pokušamo različne vrste mesa – tudi krokodila, noja in še kaj. Nočitev v hotelu. (H, ZK)

7. dan NAIROBI – MOMBASA – plaža DIANI. Danes zapuščamo notranjost dežele in se polni vtisov počasi že naravnamo na počitniško vzdušje. A ne še, nismo še tam! Zakaj bi proti obali leteli, če lahko potujemo z vlakom in doživimo več. Po približno štirih urah vožnje izstopimo na železniški postaji Mombasa, od tam pa do ene najlepših kenijskih plaž ob indijskem oceanu, plaže Diani. Nastanitev v rezortu. (H, ZV)

8.-9. dan plaža DIANI – počitnice. Prosti dnevi za uživanje na rajskih plažah indijskega oceana. Vse dni sta vključena zajtrk in večerja v hotelu. Prosti čas lahko izkoristimo za sproščanje ob bazenu in na peščeni plaži ob oceanu, hotel pa ponuja tudi druge aktivnosti. Kajak, kanu, potapljanje? (H, ZV)

10. dan plaža DIANI – MOMBASA – LJUBLJANA. Zgodaj zjutraj vožnja na letališče Mombasa in polet preko vmesnega letališča v Ljubljano ali na bližnje letališče (v tem primeru sledi še vožnja do Ljubljane), kamor prispemo v večernih urah. (letalo)

Dovoljujemo možnost, da se dnevi ali posamezne aktivnosti v programu zamenjajo, vsebinsko pa ostane program nespremenjen.

Iz države je strogo prepovedno odnašati živali, rastline, semena, minerale, arheološke najdbe, korale, izdelke narejene iz nosorogovih ali slonjih rogov.

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
2397 € 2298 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 15 - 19 oseb 100 €
Vizum za Kenijo - plačilo na kraju samem 50 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo za enoposteljno sobo 390 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 60 €
Zdr. zav. Coris, do 10 dni, posamično * 16.5 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 5 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 10 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: prevoz do bližnjega letališča (v primeru, da odhod ni z Brnika), letalski prevoz po programu, letališke in varnostne pristojbine (295 EUR), prevoze z avtobusom, prevoz z džipi na safariju, karto za vlak Nairobi-Mombasa, nočitve glede na spodnji opis, vse obroke po programu, obisk masajske vasice, vse vstopnine po programu, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške organizacije in priprave potovanja.

Nočitve in obroki: 3x nočitev z zajtrkom v hotelu 3* (Nairobi), 3x polni penzion v lodgu (safari), 3x polpenzion v hotelu 4* (plaža Diani). In še dve kosili (Nairobi, Narok).

VIZE: Vizum za Kenijo plačamo na mejnem prehodu. Potrebujemo najmanj še 6 mesecev veljaven potni list.

ZDRAVJE:

Rumena mrzlica: cepljenje je obvezno. Ob vstopu v državo je potrebno pokazati rumeno knjižico.

Malarija: glede jemanja antimalarikov (tablet proti malariji) se posvetujte na spodnjih naslovih.

Vse dodatne informacije o boleznih in predhodni zaščiti lahko dobite na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, telefon: (01) 586 39 00. Za več informacij obiščite: http://www.nijz.si. Podrobnejše informacije so na voljo tudi na spletni strani Zdravi na pot in nazaj.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenci potrebujemo vizo. Dobimo jo na letališču ob plačilu 50 USD. Potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list po koncu potovanja.

ZDRAVJE: Obvezno je cepljenje proti rumeni mrzlici. Cepiti se je mogoče na območnih zavodih za zdravstveno varstvo. Na pot morate nujno vzeti “rumeno knjižico” – Mednarodni certifikat o cepljenju, ki ga pokažete ob vstopu v državo. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.si

VREME: Kenija ima izjemno razgiban teren in posledično tudi izjemno raznoliko podnebje glede na lokacijo. V enakem obdobju je lahko nekje v Keniji zelo vroče, spet drugod ekstremno hladno. Kenijska obala ima tipično tropsko podnebje z visokimi povprečnimi temperaturami skozi celo leto (med 25 in 35°C) in tipičnimi deževnimi obdobji, a so padavine nepredvidljive v kateremkoli letnem času.

Celinska območja Kenije imajo podnebje različno glede na nadmorsko višino. Vsa območja med 800 in 2000 m imajo temperature med 10 in 25°C podnevi ter še nižje ponoči. Sezone v Keniji so ne glede na to, da leži še nad ekvatorjem, takšne, kot na južni polobli. To pomeni, da je zima med julijem in avgustom ter poletje med februarjem in marcem. Hudih razlik med poletnimi in zimskimi temperaturami ni. Padavine so nepredvidljive večino leta, a jih v osrednji Keniji na splošno ni veliko.

Za najbolj primerna obdobja potovanja v Kenijo velja čas med decembrom in marcem, ko je najmanj padavin in se živali v parkih zbirajo ob vodnih virih ter obdobje med julijem in zgodnjim septembrom, ko se odvijajo večje migracije živali.

Za več informacij lahko pogledate: www.wunderground.com.

HRANA IN PIJAČA: Kenija ne pozna ene skupne nacionalne jedi, saj ima vsaka etnična skupnost svojo različico. Hrana, ki je največkrat in vsesplošno v uporabi kot zelo priljubljena in dostopna, pa je znameniti ugali. Gre za nekakšne kuhane knedlje iz belega pšeničnega zdroba, katere vedno pospremi ena priloga iz zelenjave, ki se imenuje sukuma wiki ter ena mesna priloga, nyama choma. Meso je navadno ovčje ali kozje in pripravljeno na žaru ali v omaki. Sicer je v Keniji moč poizkusiti različne specialitete, vedno pa je na mizi obliko mesa, vedno več pa je tudi vplivov kuhinj drugih dežel, še posebej azijskih Indije in Kitajske. Ti se najbolj kažejo v prigrizkih, kot sta samosa ali čapati (indijski kruh).

Sezonsko je na voljo tudi sveže tropsko sadje. Med pijačami je na voljo pri brezalkoholnih pogosto mlečni čaj, kava, sveži sokovi in različne gazirane pijače. Od alkoholnih je najbolj pogosto pivo, na voljo pa so tudi močnejše pijače, zvarjene iz priložnostnih žit, sadja.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Kenija je pretežno varna dežela. Kljub pretežno prijaznim in poštenim ljudem pa se lahko najdejo tudi nepridipravi, ki jim diši vaša lastnina.

Priporočamo vam, da ste skozi ves čas potovanja pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za morebitno izgubo vaše osebne lastnine. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

OBLEKA: Podobno kot pri nas. V Keniji se glede obleke ni potrebno posebej prilagajati in smo lahko oblečeni po evropski modi. So pa lokalni prebivalci precej konzervativni glede oblačenja, zato je lepo da so ramena, kolena in dekolte zakriti. Kako se torej pripraviti?

• Na splošno so preko celega leta najbolj primerna udobna športna oblačila. Obleke naj bodo zračne, bolj ohlapne in iz naravnih materialov.

• Kakšno srajco z dolgimi rokavi, ki vas bo varovala pred soncem in vetrom na safariju.

• Paziti moramo na glavo in vrat – priporočamo kapo ali klobuk, lahko tudi naglavna ruta.

• Dodajte nekaj toplih kosov oblačil (velur ali volno in vetrovko, anorak), tudi dolge hlače. Pripravljeni moramo biti na temperature od 15 – 30 stopinj.

• Obutev. Kos zaprte obutve predvsem za večji del potovanja. Športne copate ali treking čevlji. Če ne zaupate gležnjem naj vaši čevlji oprimejo gleženj. Ne pozabite pa na dobre odprte sandale z nasekano gumo (da se lepo hodi v njih in nudijo čvrst korak) za toplejše dni.

• Ne pozabite na kopalke in brisačo.

• Brisača za umivanje v kampih.

LOKALNA VALUTA: Kenijski Šiling; 1 Šiling (= 100 centov)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO) v večjih mestih. Včasih dvigovanje na bankomatih in plačilo s kreditno kartico ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine v EUR za vsak slučaj.

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Kenije v Slovenijo je 00 386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Klicna številka iz Slovenije v Kenijo je 00 254 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Telefoni in internet so na voljo v večjih krajih, mobiteli delujejo povsod.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Napetost je 220 V in uporabljajo Angleške vtičnice. Priporočamo nakup adapterja.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 580 367 km2

Prebivalstvo: cca. 43 milijonov

Glavno mesto: Nairobi

Jezik: angleški in swahili (uradna) + jeziki številnih etničnih skupin

Vera: protestantizem 45%, rimo – katoliška 33%, islam 10%, animizem 10%, ostala verstva 2%;

Ureditev: republika, 7 provinc in eno mestno okrožje, predsednik države: Mwai Kibaki

Lokalni čas: GMT + 3

Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. 

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete,  ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo.  Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.         

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.  

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.        

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.  

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

 

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.

Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:

• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom,     15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom,     30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom,         50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:

• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom,       7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom,     20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom,         30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom,           50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur),             100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal.
Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.         

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.  

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:

-       20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
-       7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
-       2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.
Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.   

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.          

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.  

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije...) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.

Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.

Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.      
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni ...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.     

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.    

XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.        

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si.

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2019

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
17. jan 26. jan 10 od 2397 € od 2298 € Prijavite se top safari in počitnice Program Prijava
24. jul 02. avg 10 od 2397 € od 2298 € Prijavite se top safari in počitnice Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)