Sulawesi – otok moči ter čutenja

Osnovni podatki

Po uvodnih taktih vstopimo v pravljično Torajo, ki slovi po riževih poljih in tongkonanih ter eni najbolj zanimivih plemenskih kultur. Dovolj sprehodov in aktivnosti. Naslednje 3 dni prepotujemo v srce otoka, na poti pa spoznavamo minimalistično preprosto življenje in sebe v stiku z njim. Potem 5 dni preživimo v stiku z morjem in na čudovitih pravljičnih otokih. Ob vrnitvi domov spoznamo, kaj se nam je na potovanju vse zgodilo. 

Sulawesi je otok moči in čutenja, ki živi svoje življenje – potovanje v njegovo dušo pa je tankočutno doživljanje prvinske odmaknjenosti in sebe v sožitju z njo. Dan za dnem se nas dotika bujna tropska narava, tople očke prijaznih domačinov in preprostost samobitnega življenja. Vsak ...

Po uvodnih taktih vstopimo v pravljično Torajo, ki slovi po riževih poljih in tongkonanih ter eni najbolj zanimivih plemenskih kultur. Dovolj sprehodov in aktivnosti. Naslednje 3 dni prepotujemo v srce otoka, na poti pa spoznavamo minimalistično preprosto življenje in sebe v stiku z njim. Potem 5 dni preživimo v stiku z morjem in na čudovitih pravljičnih otokih. Ob vrnitvi domov spoznamo, kaj se nam je na potovanju vse zgodilo. 

Sulawesi je otok moči in čutenja, ki živi svoje življenje – potovanje v njegovo dušo pa je tankočutno doživljanje prvinske odmaknjenosti in sebe v sožitju z njo. Dan za dnem se nas dotika bujna tropska narava, tople očke prijaznih domačinov in preprostost samobitnega življenja. Vsak dan se bolj sproščamo od »sebe, kakršni se poznamo doma«, sestopamo v čarobni svet sulaweške drugačnosti, kjer obstajata le »tukaj in zdaj« in je svet velik toliko, kolikor ga lahko objamemo z očmi. Presenečeni se spoznavamo, kakršne se še ne poznamo …

Sulawesi nima svetovnih znamenitosti in turistične animacije, zato pa se vas lahko toliko bolj dotakne vsak trenutek in vaš spontani odziv nanj. Tu se za vaš denar ne da nič kupiti skoraj nič, a lahko s seboj odnesete izkušenj in spoznanj, kolikor jih lahko nosite. Sulawesi nima zahodnega turističnega udobja, a nam to daje možnost, da sestopimo iz cone udobja v preprostost življenja njegovih domačinov, da v času potovanja z otokom zaživimo. S tem vsrkamo bogastvo svetovnih popotnikov, ki potopisov ne želijo brati, saj jih živijo.

Za nekatere je bilo potovanje vanj vredno enega življenja. Gotovo Sulawesi nikogar ne pusti neprizadetega. Se mu prepustite tudi vi!?

Srečno!

Več

Odhodi

Cena

od 2199

Čas trajanja

17 dni

Status

Kmalu zagotovljeno

Prijavite se

Program

1. in 2. dan LJUBLJANA – JAKARTA. Zbor v Ljubljani in vožnja do letališča v Zagrebu. Polet preko vmesnega letališča do Jakarte v Indoneziji. Pristanek v Jakarti predvidoma v poznopopoldanskih urah naslednjega dne. “Selamat datang” – dobrodošli v Indoneziji. Vožnja do hotela. Namestitev in nočitev. (H, letalo)

3. dan JAKARTA – polet na SULAWESI – PARE PARE. Zajtrk. Prosto do odhoda na letališče in polet na Sulawesi. Vožnja do Pare Pare. Na poti je veliko zanimivih postankov. Morda zvečer raziščemo tradicionalno muslimansko mesto in njegov večerni utrip? Večerja in nočitev. (P*, ZV, letalo)

4. dan PARE PARE – TANA TORAJA. Zajtrk. Vožnja v deželo višinskih Gorenjcev z zanimivimi postanki. V slikovitem vzponu mimo Erotične gore se zavihtimo v Tana Torajo. Pred nami se odprejo dih jemajoča višinska riževa polja in tongkonani, med katerimi se ...

1. in 2. dan LJUBLJANA – JAKARTA. Zbor v Ljubljani in vožnja do letališča v Zagrebu. Polet preko vmesnega letališča do Jakarte v Indoneziji. Pristanek v Jakarti predvidoma v poznopopoldanskih urah naslednjega dne. “Selamat datang” – dobrodošli v Indoneziji. Vožnja do hotela. Namestitev in nočitev. (H, letalo)

3. dan JAKARTA – polet na SULAWESI – PARE PARE. Zajtrk. Prosto do odhoda na letališče in polet na Sulawesi. Vožnja do Pare Pare. Na poti je veliko zanimivih postankov. Morda zvečer raziščemo tradicionalno muslimansko mesto in njegov večerni utrip? Večerja in nočitev. (P*, ZV, letalo)

4. dan PARE PARE – TANA TORAJA. Zajtrk. Vožnja v deželo višinskih Gorenjcev z zanimivimi postanki. V slikovitem vzponu mimo Erotične gore se zavihtimo v Tana Torajo. Pred nami se odprejo dih jemajoča višinska riževa polja in tongkonani, med katerimi se popoldne sprehodimo. Prihod v Rantepao, prosto popoldne za raziskovanje mesteca in počitek. (P, Z)

5. in 6. dan TANA TORAJA – POHOD – SPANJE PRI DOMAČINIH – (RAFTING). Zajtrk. Celodnevni sprehod po odmaknjeni deželi; med bambusi in palmami … po ozkih stezicah … daleč izven uhojenih poti … med riževimi polji in odmaknjenimi vasicami … vse do tiste naše. V samobitni vasici, ki živi svoje usojeno življenje, nas sprejmejo domačini, pogostijo in prenočijo v skromnih domovih. Naslednji dan sestopimo med vasicami in tradicionalnim življenjem v dolino. Po želji (za doplačilo in v skladu z možnostmi) nas čaka novo doživetje – med tropskim zelenjem se prebijemo globoko v dolino džungelske reke in doživimo rafting po reki Saadan! Topla reka je prijetna za kopanje, perejo nas slikoviti slapovi in pozdravljajo iguane ob rečnem bregu … Popoldne vstopimo v civilizacijo lokalnega središča Rantepaa. Večerja in pravi hotel … (P, ZV)  (H, ZV)

7. dan TORAJA. Zajtrk. Obiščemo lokalno tržnico in opravimo nakupe za domov: črn, rdeč in bel riž, raznovrstne začimbe, sarongi, majice, umetelno izrezljane mačete za okras ali tiste bolj preproste za delo … Utonemo v čudoviti naravi in tradiciji pravljične dežele. Dan je namenjen spoznavanju enkratne kombinacije krščanstva in tradicionalnega verovanja aluk-to-dolo, ki največji pomen daje čaščenju prednikov. Vera vsebuje številne elemente kultov, mitov in ritualov. Tu ljudje živijo zato, da bi umrli. Prevzamejo nas skalne “vasi brez dima” ter lutke Tau Tau v Lemu, jamske grobnice v Londi in čudovita vasica Kete Kesu. Z nekaj sreče si bomo pogledali tudi ritual pogrebne slovesnosti, ki je ena svetovnih znamenitosti! Večerja in nočitev. (H, ZV)

8. dan TORAJA – MASAMBA/PENDOLO. Zajtrk. Vratolomni spust iz višinske dežele v obmorsko nižino in vožnja v drobovje osrednjega Sulawesija. Mimo nas bežijo prizori tradicionalnega muslimanskega življenja, kjer se že dolgo ni nič posebnega zgodilo. Obiščemo farmo krokodilov in noč preživimo v preprostem penzionu ob poti. (P*, ZV)

9. dan MASAMBA/PENDOLO – TENTENA. Zajtrk. Po ozki Trans Sulawesi Highway se vzpnemo v višavje jezera Poso. Vožnja ob višinskem jezeru Poso je prelestno doživetje. Postanek v zapuščenem vrtu orhidej in kopanje. Morda uzremo Possie? Prihod v Tenteno, kjer nas spet pričakajo krščanske cerkve. V osrčju Sulawesija najdemo balijsko vasico, pred vsako hišo stoji hišni tempelj. Obiščemo lokalni tempelj. Sprehodimo se do niza bazenčkov in previsov veličastnega slapu sredi nedotaknjenega deževnega pragozda … Kot otroci čofotamo po njegovih tolmunih in brzicah. Enkratno! Vrnitev v Tenteno. Le kaj bo danes dobrega za večerjo? Nočitev. (P*, ZV)

10. dan TENTENA – AMPANA. Zajtrk. Spust iz osrednjega višavja na obalo Tominskega zaliva. Vožnja ob zalivu v zaspano Ampano. Popoldne se namestimo v prijetnem hotelčku ob morju in uživamo v toplem morju in morda najlepšem sončnem zahodu na poti. Vožnje čez Sulawesi je konec, jutri se začenja morska avantura. Večerja in nočitev. (H, ZV)

11. dan AMPANA – TOGIANI. Zajtrk. Ropoče stara barkača, gladino morja preletavajo leteče ribe, bližamo se izgubljenim otočkom sredi Tominskega zaliva; kopanje v koralnem morju in občudovanje živobarvnih bogastev. Vožnja mimo odmaknjenih vasic in bivališča sulaweških ciganov, vse do našega otočka sredi ničesar, skoraj čisto na ekvatorju. Preprosto bivališče kot nalašč za civilizacijski odklop in izhodišče za raziskovanje zanimivosti otočja in koralnih bogastev. Večerja in nočitev. (P, ZKV)

12. – 14. dan TOGIANI. Zajtrk. Tri dni preživimo v našem tropskem raju; dva dni na celodnevnih izletih z najeto ladjico, tretji pa je prost na našem otočku. Ladjico izkoristimo za raziskovanje odmaknjenega otočja, kjer se je nekoč ustavil čas. Obiščemo atole in druge oblike koralnih rajev, kjer se lahko naužijemo prizorov živopisnih ribjih jat na še bolj barviti koralni podlagi. Uživamo v brezčasju na “najlepši koralni plaži na svetu”, ki ga zaokrožimo s sprehodom čez otok med koliščarje. Spoznamo sulaweške cigane iz plemena Bajau. Povsod nas zvedavo opazujejo s širokimi nasmehi na obrazih. Z nekaj sreče se nam na poti nazaj pridružijo delfini … In potem se tretji dan ustavi čas … Večerja in nočitev. (ladjica, P*, ZKV)

15. dan TOGIANI – PAGIMANA – LUWUK. Zajtrk. Zgodnji odhod in celodnevna vožnja z raziskovalnimi postanki in kopanji na koralnih grebenih na poti v Pagimano. Po pristanku se odpeljemo v Luwuk. Namestitev v hotelu in zadnji večer v mehkobi samobitne Indonezije. Nočitev. (H, Z)

16. in 17. dan LUWUK – JAKARTA – LJUBLJANA. Zgodnji odhod in polet preko vmesnega letališča proti Jakarti. Sledi še polet preko vmesnega letališča proti letališču v Zagrebu in prevoz do Ljubljane. (Z, čoln, letalo)

Sulawesi ni predvidljiv. Vsak potovalni trenutek je vrhunska priložnost, da se začne odvijati po svoje. Pridržujemo si pravico do spremembe potovanja v skladu s spremembami voznih redov. Potovanje lahko poteka tudi v obratni smeri. Potovanje lahko po želji nadaljujete …

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
Razpisni program 2259 € 2199 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 10 - 14 oseb 150 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 50 €
Doplačilo za Goopti prevoz do Murske Sobote pri najmanj 2 potnikih 29 €
Doplačilo za enoposteljno sobo 243 €
Doplačilo za Goopti prevoz do Maribora 25 €
Doplačilo za Goopti prevoz do Celja 22 €
Doplačilo za Goopti priključni prevoz iz Novega Mesta 22 €
Zdr. zav. Mondial, do 22 dni, svet, posamično, osnovno kritje - S* 25.09 €
Zdr. zav. Coris, do 21 dni, posamično * 23.5 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 39 €

Cena (najmanj 15 udeležencev) vključuje: prevoz Ljubljana – letališče Zagreb –Ljubljana, letalski prevoze do Indonezije in nazaj, letališke takse in varnostne pristojbine (55 EUR), notranje lete (Jakarta – Makassar, Luwuk – Jakarta), namestitve in prehrano po spodnjem opisu, vse prevoze z lokalnimi klimatiziranimi kombiji in drugimi prevoznimi sredstvi, vse izlete in vožnje z ladjico in čolni na otočju Togian, slovensko vodenje in lokalne vodnike, vstopnine, stroške priprave in organizacije potovanja.

Nočitve na poti: hoteli in penzioni so, kakršni so. Hoteli imajo v glavnem primeren standard, drugje smo izbrali najboljše. Sulawesiju se je potrebno prilagoditi. Spimo: v lokalnih hotelih 2-3* z zajtrkom (Jakarta, Pare pare, Toraja, Masamba, Ampana, Luwuk), ostale nočitve v penzionih različnih kakovosti (Tentena, Togiani), 1 noč spimo na skupnih ležiščih pri domačinih (Torajanska vasica). Prehrana: je opisana pri vsakem dnevu posebej, jemo lokalno hrano.

Doplačila po želji (na osebo): – doplačilo za enoposteljno sobo (kjer je na voljo) 243 EUR.

VIZE: Slovenci vizuma za turistična potovanja do 30 dni ne potrebujemo. Potrebujemo potni list, ki je veljaven vsaj še 6 mesecev po zaključku potovanja.

FIZIČNA KONDICIJA je priporočljiva, večjih naporov ni, treking v Toraji je 5 ur lagodne hoje s postanki.

POSEBNA OPREMA: ni potrebna. Priporočamo rjuho ali sarong, ki ga pogrnete preko pograda, če menite, da rjuhe niso dovolj čiste. Tako se znebite neprijetnega občutka, ki bi vas morebiti spremljal čez noč.

POVPREČNA PORABA NA POTI: okoli 100 EUR za osebo.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Oskar d.o.o. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Oskar d.o.o. Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja ali po dogovoru se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom. Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenski državljani ne potrebujejo vizuma za turistična potovanja do 30 dni. Potrebujemo potni list, ki je veljaven vsaj še 6 mesecev od zaključka potovanja.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj za Indonezijo ni. Na nekaterih območjih obstaja možnost okužbe z malarijo. Nekaj splošnih napotkov o zdravju na potovanju si lahko preberete na spletni strani Nacionalnega inštituta za javno zdravje.

Indonezija, Flores, NP KomodoVREME: Zaobjemajoča ekvator ima Indonezija skozi celo leto podobno podnebje. Indonezija ne pozna štirih letnih časov, pač pa suho in mokro sezono, brez temperaturnih ekstremov in večjih nihanj. Večino otočja zajame mokra sezona med oktobrom in aprilom ter suha sezona med majem in septembrom. Mokra sezona pomeni več dežja, včasih v obliki hitre plohe enkrat dnevno, spet drugič s celodnevnim dežjem in tretjič lahko sploh ne dežuje cel dan ali celo več dni skupaj. Padavine se pojavljajo tudi v suhi sezoni in niso zelo predvidljive, je pa suha sezona rahlo toplejša in veliko bolj suha od mokre. Veliko je izjem, saj indonezijski arhipelag zajema ogromno območje. Vlaga v zraku je prisotna skozi celo leto.

Indonezija-deklicaTemperature po večini Indonezije so si skozi celo leto zelo podobne. Nižinska območja v bližini morja (do 500 m nadmorske višine) imajo dnevne temperature med 25 in 35°C, nočne med 18 in 25°C, redko nižje in redko višje. Višinska območja Indonezije (vse nad 500 m nadmorske višine) imajo rahlo nižje temperature, dnevne med 20 in 30°C, z naraščujočo nadmorsko višino temperatura lahko še kakšno stopinjo pade in nočne med 10 in 20°C, zelo redko nižje od 10°C. V suhi sezoni so temperature povprečno višje, kot v mokri, a velikih ekstremov in nihanj ni.

Katerikoli čas v letu je primeren za obisk Indonezije, saj so temperature skozi celo leto skoraj enake, padavine pa je zelo težko predvideti in tudi v najbolj »mokrih« obdobjih ni toliko dežja, da bi bilo potovanje zato močno oteženo. Kot najbolj primeren čas pa se omenja obdobje med aprilom in oktobrom za večino arhipelaga.

Več informacij na www.wunderground.com .

Indonezija-hranaHRANA IN PIJAČA: Indonezija ima zaradi svoje velikosti izjemno raznoliko kulinariko glede na območje, kjer se nahajamo. Vsem pa je skupna osnova, katero Indonezijci imenujejo nasi. To je seveda nepogrešljivi riž! Riž pride v Indoneziji na krožnik v mnogo oblikah, najpogostejša in najbolj priljubljena riževa jed pa je nasi goreng. Gre za riž, pražen z različnimi dodatki, ki se spreminjajo od kuharja do kuharja. Pogost je tudi riž z različnimi omakami in dodatki, ki se prav tako spreminjajo in imajo navadno veliko zelenjave in malo mesa. Seveda raznolika indonezijska kuhinja pozna tudi druge jedi in mnogo regionalnih specialitet. Ob morju so seveda na voljo tudi mnoge jedi z morsko hrano, katero v Indoneziji tudi pripravijo na čisto svoj način.

V Indoneziji je na voljo tudi veliko zanimivega tropskega sadja, ki je samo zase poslastica. Dovolj je tudi raznovrstnih slaščic, saj so Indonezijci sami veliki sladkosnedi. Veliko je tudi zanimivih in nenavadnih posebnosti v indonezijski kuhinji, ki so značilne samo za kraj, kjer jih pripravljajo.

Med pijačami prevladujejo brezalkoholne pijače, saj je Indonezija večinsko muslimanska država. Med njimi je veliko svežih sokov in različnih napitkov, sveže kokosove vode in ostalih bolj klasičnih »sladkih« pijač. Alkoholne pijače niso pogoste, a najbolj znano indonezijsko pivo Bintang se dobi skoraj povsod.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

Indonezija-Bromo, hoja po robu vulkanskih kraterjevVARNOST: Indonezija je varna dežela. Ljudje so prijazni in odprti, hitro boste začutili njihovo naklonjenost in prijetnost. Tujce sprejemajo z zanimanjem in odprtimi srci. Če boste spoštovali njihove običaje, jih lahko doživite še veliko močneje. V turističnih krajih, v gneči tržnic, se lahko gibljejo žeparji, ki jim zadiši vaša lastnina.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: Indonezija je večinoma muslimanska dežela. Predlagamo, da vaša garderoba vključuje obleko, ki zakriva ramena, dekolte in kolena (dolgi kratki rokavi, »kapri« polkratke hlače, zračna krila …). S spoštovanjem lokalne kulture si tudi sami pridobimo spoštovanje domačinov.

Indonezija-Bali, tempelj na jezeru BratanPripravite se na toplo tropsko vreme, ne pozabite pa vzeti s sabo nekaj kosov toplih oblačil, ki vedno lahko pridejo prav. Še posebej, če se odpravljate v kakšne višinske predele, topla oblačila ne bodo odveč. Zelo pomembna je dobra zaščita pred tropskim soncem.

Pri obutvi vam priporočamo odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom) za večji del potovanja in lahke pohodne čevlje, če potovanje vsebuje daljše pohode ali treking.

Ne pozabite na brisačo in kopalke, prav vam pride lahko tudi manjši dežnik, ki ščiti tako pred soncem, kot pred nepričakovano ploho!

LOKALNA VALUTA: Indonezijska Rupija;

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih in plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj! Priporočamo gotovino (če boste imeli USD, vzemite bankovce, ki niso poškodovani in niso starejši od letnika 2003).

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) poraba od 20 do 30 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Indonezije v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije v Indonezijo je 0062 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Slovenski mobiteli večinoma delujejo, internet je na voljo v večjih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 220 V. Uporabljajo enake vtičnice kot v Sloveniji.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 1.904.569 km2
Prebivalstvo: cca. 249 milijonov
Glavno mesto: Jakarta
Jezik: bahasa Indonesia (uradni jezik) + množica neuradnih lokalnih jezikov.
Vera: islam 86,1%, protestantizem 5,7%, rimo-katoliška 3%, hinduizem 1,8%, ostalo oz. neopredeljeni 3,4%
Ureditev: republika, 30 provinc in 2 specialni regiji, predsednik države: Susilo Bambang Yudhoyono
Lokalni čas: GMT + 6, +7, +8 (Indonezija je razdeljena na tri časovne prostore)
Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

SPLOŠNI  POGOJI  POSLOVANJA Oskar d.o.o.

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Oskar d.o.o. (v nadaljevanju Oskar Plus) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Oskar Plus. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.oskarplus.net oziroma prodajalca www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Oskar Plus kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Oskar Plus ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA        

Za razpisno potovanje v organizaciji Oskar Plus se potnik lahko prijavi v Oskar Plus, d.o.o. ali kateri drugi pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument pooblaščene agencije (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnega koli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.       

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Oskar Plus za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Oskar Plus ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Oskar Plus za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Oskar Plus lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Oskar Plus ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Oskar Plus prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja, v kolikor ni na programu potovanja drugače označeno. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Oskar Plus (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo prvega obroka pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved rezervacije in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Oskar Plus, Oskar Plus pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Oskar Plus lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Oskar Plus ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

>Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Oskar Plus to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Oskar Plus najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Oskar Plus potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Oskar Plus v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Oskar Plus lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb”). Ob prijavi Oskar Plus oziroma pooblaščena agencija potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova "manjše skupine", potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi. 

VI. ARANŽMAJI, KJER OSKAR PLUS NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Oskar Plus mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Oskar Plus prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.         

VII. POSEBNE STORITVE IN DOPLAČILA PO ŽELJI

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, letalska karta, druga doplačila po želji, …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Oskar Plus v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Oskar Plus, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

 Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča. Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Oskar Plus v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Oskar Plus pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Oskar Plus vrne potniku.         

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.        

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

 Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Oskar Plus pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Oskar Plus lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Oskar Plus zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Oskar Plus. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Oskar Plus pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Oskar Plus zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

 •  odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
•  odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
•  odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
•  odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
•  odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

 Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Oskar Plus narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Oskar Plus. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal. 
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Oskar Plus, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Oskar Plus zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.     

Oskar Plus oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Oskar Plus ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Oskar Plus bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.          

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA    

Oskar Plus si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Oskar Plus izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Oskar Plus si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Oskar Plus pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Oskar Plus lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Oskar Plus, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Oskar Plus.
Oskar Plus si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Oskar Plus ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.       

Odgovornost Oskar Plus je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Oskar Plus ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.     

Oskar Plus ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Oskar Plus odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Oskar Plus potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Oskar Plus ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Oskar Plus namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.      

 XI. POTNI DOKUMENTI 

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.   
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Oskar Plus po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Oskar Plus, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Oskar Plus potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Oskar Plus ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Oskar Plus že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.       

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.     

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM         
Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Oskar Plus ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Oskar Plus ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.      

 XIV. PRTLJAGA 

Oskar Plus ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.      

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE       

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Oskar Plus bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Oskar Plus na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Oskar Plus le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Oskar Plus je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Oskar Plus dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Oskar Plus dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Oskar Plus ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Oskar Plus ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Oskar Plus pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Oskar Plus potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Oskar Plus vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.         

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2015

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
22. dec 07. jan 17 od 2259 € od 2199 € Kmalu zagotovljeno SAVARIN OSKAR ML. let iz Zagreba Program Prijava
25. jan 10. feb 17 od 2229 € od 2136 € Prijavite se Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)