Indonezijski dvojček in Giliji

Osnovni podatki

Prijetno doživeto potovanje s poudarjenim stikom z deželo in bujno tropsko naravo. Vstop v indonezijsko raznolikost – muslimansko, hindujsko in turistično – počitniško resničnost. Java, Bali in Lombok sledijo turistični logiki z udobjem, Sulawesi in Bromo (kjer je) pa sta doživeti nadgradnji.

V Yogyakarti, kulturnem središču Jave, se spustimo v vrtinec slavnih templjev in civilizacijski spektakel hindujsko-budistično-muslimansko-kolonialne mešanice … Tu sta največji budistični tempelj Borobudur, ki predstavlja univerzum v malem, in Prambanan z upodobitvijo hindujske kozmologije.

Bali doživimo kot vsestransko tropsko ...

Prijetno doživeto potovanje s poudarjenim stikom z deželo in bujno tropsko naravo. Vstop v indonezijsko raznolikost – muslimansko, hindujsko in turistično – počitniško resničnost. Java, Bali in Lombok sledijo turistični logiki z udobjem, Sulawesi in Bromo (kjer je) pa sta doživeti nadgradnji.

V Yogyakarti, kulturnem središču Jave, se spustimo v vrtinec slavnih templjev in civilizacijski spektakel hindujsko-budistično-muslimansko-kolonialne mešanice … Tu sta največji budistični tempelj Borobudur, ki predstavlja univerzum v malem, in Prambanan z upodobitvijo hindujske kozmologije.

Bali doživimo kot vsestransko tropsko resničnost – otoški tempelj in sprehod po riževih poljih, čudovit jezerski tempelj na Bratanu … Prepustimo se najlepšemu balijskemu vzdušju v Ubudu ter vstopimo v še mnoga vzdušja in nevidni svet tradicije in verovanj … 

Počitnice na Gilijih so želja vsakega sopotnika; letovišče na priljubljenih koralnih otočkih z vzdušjem, prijetno morje in množica dodatnih aktivnosti, izmed katerih je vrhunska priložnost opazovanje koral in potapljanje.

Od marca do oktobra obiščemo tudi vulkan Bromo; na poti se popeljemo skozi tradicionalno Indonezijo. Vzpon v krater je veličastni vrhunec potovanja, do katerega se je treba nekoliko potruditi. Začutimo moč »pravega« vulkana, spoznamo življenje ljudi na »goreči gori".

Na potovanju vas vseskozi spremljajo tople očke in nasmehi prijaznih domačinov ter bujna vitalnost tropskega zelenja. To so največja doživetja Indonezije, ki ostajajo v trajnem spominu.

Potovanje Indonezijski dvojček je del potovanja Indonezijski trojček in Giliji.

Več

Odhodi

Cena

od 1839

Čas trajanja

12 dni

Status

Zagotovljeno

Prijavite se

Program

1. in 2. dan LJUBLJANA – JAKARTA – polet v YOGJAKARTO. Zbor v Ljubljani in vožnja do bližnjega letališča. Polet preko vmesnega letališča proti Jakarti v Indoneziji. Po pristanku 2. dne predvidoma pozno popoldne sledi še polet do Yogyakarte. Vožnja do hotela, srečanje z vodnikom, namestitev v hotel in počitek. (H, letalo)

3. dan YOGYAKARTA. Zajtrk. Yogyakarta je kulturna prestolnica 110-milijonske Jave, v kateri se živo spletajo kulture tisočletne zgodovine; od hindujskih in budističnih templjev do muslimanskih palač in mošej ter kolonialnih zgradb 18. in 19. stoletja. Mestu še vedno vlada sultan, katerega ime naj ostane skrivnost. Živi v palači Kraton, po kateri nas popelje eden od njegovih sodelavcev. Z rikšami se odpeljemo do ptičje tržnice, spoznamo tradicionalne obrti srebrarjev in izdelovalcev batika. Popoldne obiščemo hindujski tempelj ...

1. in 2. dan LJUBLJANA – JAKARTA – polet v YOGJAKARTO. Zbor v Ljubljani in vožnja do bližnjega letališča. Polet preko vmesnega letališča proti Jakarti v Indoneziji. Po pristanku 2. dne predvidoma pozno popoldne sledi še polet do Yogyakarte. Vožnja do hotela, srečanje z vodnikom, namestitev v hotel in počitek. (H, letalo)

3. dan YOGYAKARTA. Zajtrk. Yogyakarta je kulturna prestolnica 110-milijonske Jave, v kateri se živo spletajo kulture tisočletne zgodovine; od hindujskih in budističnih templjev do muslimanskih palač in mošej ter kolonialnih zgradb 18. in 19. stoletja. Mestu še vedno vlada sultan, katerega ime naj ostane skrivnost. Živi v palači Kraton, po kateri nas popelje eden od njegovih sodelavcev. Z rikšami se odpeljemo do ptičje tržnice, spoznamo tradicionalne obrti srebrarjev in izdelovalcev batika. Popoldne obiščemo hindujski tempelj Prambanan, kjer spoznamo hindujsko vizijo življenja, arhitekturo in bogato ornamentiko, prav tako pa nam prija sprehod po idiličnem okolju. Večerja v lokalni restavraciji. Po želji (za doplačilo) si lahko privoščite romantičen balet, v katerem se nam razkrije hindujski ep Ramayana. Vrnitev v hotel in nočitev. (H*, ZV, rikše)

4. dan YOGYAKARTA. Zajtrk. Doživet dan začnemo z vožnjo med riževimi polji in tradicionalnimi prizori proti največjemu budističnemu templju na svetu – čarobnemu Borobudurju (UNESCO), ki je v kamen vklesana vizija budističnega kozmosa, ena najlepših zgradb južne poloble. Na 2672 reliefih templja je vklesano celotno sporočilo budizma, občudujemo pa tudi kar 504 kipe Bude. Morda nam “srečni Buda” izpolni željo. Na poti v mesto postanemo na tradicionalni tržnici, zanimiv pa je tudi ogled senčnih lutk Vayang, ki predstavljajo 1000-letno tradicijo v tem mestu. Kosilo in prosto za lastno raziskovanje. Nočitev. (H*, ZK)

5. dan YOGYAKARTA – vlak v SURABAYO – ognjenik BROMO. Zajtrk. Vožnja na želežniško postajo in  jutranji vlak v Surabayo. Po prihodu vožnja proti gori Bromo. Kmalu doživimo neverjetne strmine, po katerih domačini gojijo vrtnine. Vstop v indonezijsko samobitnost, sprehod skozi vasi in polja, spoznamo življenje domačinov in se sprehodimo po višinski pokrajini. Namestitev v preprostem penzionu. Večerja in nočitev. (P*, ZV, vlak)

6. dan BROMO – BALI – LOVINA. Zgodaj zjutraj se odpeljemo na vrh zunanjega roba, kjer občudujemo tisto, po kar smo sem prišli – sončni vzhod, ki prebuja vulkana Bromo in Semeru! Iz zunanjega kraterja se odpeljemo na “morje peska”, od tam pa peš (ali s konji) na vrh notranjega kraterja, kjer lahko zremo v srčiko vulkana, iz katere se kadi dim in je zadnjič izbruhnil leta 2010. Vrnitev v hotel in zajtrk. Vožnja do Probolingga in z vlakom dalje do Banyuwangija. Vkrcamo se na trajekt že smo na Baliju. Vožnja po severni strani otoka do Lovine, namestitev in prosto za kopanje in počitniške užitke. Prost večer. Nočitev. (H, ZK, džipi, trajekt)

7. dan LOVINA – s čolni na DELFINE – jezero BRATAN – TANAH LOT – UBUD. Jutranji izlet s čolni na opazovanje delfinov. Vrnitev v hotel. Zajtrk. Vožnja v hrib v balijsko samobitnost proti jezeru Bratan. Na poti obiščemo čudovit slap in se sprehodimo po višinskem zelenju, srečamo se z opicami in končno ugledamo jezero Bratan. Na jezeru obiščemo tempelj jezerske boginje Pura Ulun Danu Bratan, ki odseva v mirni vodni gladini. Obiščemo tržnico z začimbami in tropskim sadjem. Vožnja do templja na otočku Tanah Lot ter doživetje obale Indijskega oceana v sončnem zahodu. Vožnja v Ubud. Namestitev. Prost večer v balijskem vzdušju. Nočitev. (H, Z)

8. dan UBUD – izlet v TAMPAKSIRING in GUNUNG KAWI. Po zajtrku se odpeljemo do Tampaksiringa in obiščemo vodni tempelj Tirta Empul ter tempelj Gunung Kawi. Na povratku obiščemo še začimbni vrt, kjer lahko kupimo najdražjo kavo na svetu in poslikamo riževa polja. Ubud je kulturna prestolnica Balija in če kje, prav tukaj lahko začutimo balijski navdih. Sprehodimo se po opičjem gozdu, ki slovi po odlični zemeljski energiji. Prosto popoldne, ki je namenjeno uživanju v vzdušju Ubuda, ki nas preseneti s trgovinicami z umetno obrtjo brez primere. Zvečer pa si v lokalnem teatru lahko ogledamo folklorno predstavo (za doplačilo). Nočitev. (H, Z)

9. dan UBUD – gliser na otočke GILI. Zajtrk. Vožnja do pristanišča ter vožnja z gliserjem na otočke Gili (okoli 90 minut). Po pristanku odkorakamo do našega hotela. Namestitev in prosto za počitnice. (H, Z, gliser)

10. dan Otočki GILI – počitnice. Zajtrk. Prost dan za počitnice. Otočki Gili so znani po čudovitih koralnih grebenih in odličnem letoviškem vzdušju z dobro hrano in obiljem dodatnih storitev. Nočitev. (H, Z)

11. in 12. dan Otočki GILI – polet v JAKARTO – LJUBLJANA. Zajtrk. Slovo od Gilijev, vožnja s čolnom na Lombok in na letališče, od koder poletimo proti Jakarti in dalje preko vmesnega letališča proti bližnjemu letališču. Sledi še vožnja do Ljubljane. (čoln, letalo)

Potovanje lahko podaljšate z dodatnimi počitnicami na Gilijih ali individualnim podaljškom (Lombok, vzpon na Rinjani, Flores ali …). Povprašajte čimprej.

Indonezijski dvojček je del potovanja Indonezijski trojček in Giliji. S slovenskim vodnikom se srečate v Yogyakarti. 

Potovanje Indonezijski trojček in Giliji je krovno potovanje, katerega del je potovanje Indonezijski dvojček in Giliji.

V primeru, da je potovanje Indonezijski trojček in Giliji združeno z potovanjem Indonezijski dvojček in Giliji, obračunamo sorazmerno doplačilo za skupino v velikosti (manjša skupina), če je manj potnikov le na delu potovanja.  

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
Razpisni program 1935 € 1839 €
Obvezna doplačila
Doplačilo za skupino v velikosti 15 - 19 oseb 99 €
Doplačila po želji
Doplačilo za enoposteljno sobo 330 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 30 €
Zdr. zav. Coris, do 15 dni, posamično * 19 €
Zdr. zav. Mondial, do 22 dni, svet, družinsko, osnovno kritje - S* 50.17 €
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, posamično, osnovno kritje - S* 19.78 €
Popusti
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %

Cena (najmanj 20 udeležencev) vključuje: letalski prevoz do Jakarte in nazaj, prevoz Ljubljana – bližnje letališče, notranje lete po Indoneziji (Jakarta – Yogyakarta in Lombok – Jakarta), letališke pristojbine in varnostne takse, 8 nočitev z zajtrkom v hotelu 3-4* ter 1 noč na Bromu v preprostem penzionu s TWC, dodatni obroki po opisu v programu, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, vožnjo z bečaki v Yogyakarti, vožnjo z vlakom iz Yogyakarte do Surabaye, vožnjo s terenskimi vozili na vulkan Bromo, gliser z Balija na Gilije in čoln z Gilijev na Lombok, slovensko vodenje in lokalne vodnike, vstopnine, stroške priprave in organizacije potovanja. Kosila in večerje so v hotelih ali v izbranih lokalnih restavracijah.

Doplačilo po želji na kraju samem (na osebo):

– balet Ramayana z večerjo v Yogyakarti 40 EUR.

 

VIZE: Slovenski državljani ne potrebujejo vizuma za turistična potovanja do 30 dni. Potrebujemo potni list, ki je veljaven vsaj še 6 mesecev od zaključka potovanja.

ZDRAVJE: obveznih cepljenj za to potovanje ni.

 

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Agencije Oskar. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Agencije Oskar. Prijave sprejema Agencija Oskar ter vse pooblaščene turistične agencije tudi pisno oziroma telefonsko do 35 dni pred odhodom oz. do zapolnitve prostih mest.
Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom (v primeru odloženega plačila zavarovano z osebnimi čeki, kreditom ali trajnikom). Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenski državljani ne potrebujejo vizuma za turistična potovanja do 30 dni. Potrebujemo potni list, ki je veljaven vsaj še 6 mesecev od zaključka potovanja.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj za Indonezijo ni. Na nekaterih območjih obstaja možnost okužbe z malarijo. Nekaj splošnih napotkov o zdravju na potovanju si lahko preberete na spletni strani Nacionalnega inštituta za javno zdravje.

Indonezija, Flores, NP KomodoVREME: Zaobjemajoča ekvator ima Indonezija skozi celo leto podobno podnebje. Indonezija ne pozna štirih letnih časov, pač pa suho in mokro sezono, brez temperaturnih ekstremov in večjih nihanj. Večino otočja zajame mokra sezona med oktobrom in aprilom ter suha sezona med majem in septembrom. Mokra sezona pomeni več dežja, včasih v obliki hitre plohe enkrat dnevno, spet drugič s celodnevnim dežjem in tretjič lahko sploh ne dežuje cel dan ali celo več dni skupaj. Padavine se pojavljajo tudi v suhi sezoni in niso zelo predvidljive, je pa suha sezona rahlo toplejša in veliko bolj suha od mokre. Veliko je izjem, saj indonezijski arhipelag zajema ogromno območje. Vlaga v zraku je prisotna skozi celo leto.

Indonezija-deklicaTemperature po večini Indonezije so si skozi celo leto zelo podobne. Nižinska območja v bližini morja (do 500 m nadmorske višine) imajo dnevne temperature med 25 in 35°C, nočne med 18 in 25°C, redko nižje in redko višje. Višinska območja Indonezije (vse nad 500 m nadmorske višine) imajo rahlo nižje temperature, dnevne med 20 in 30°C, z naraščujočo nadmorsko višino temperatura lahko še kakšno stopinjo pade in nočne med 10 in 20°C, zelo redko nižje od 10°C. V suhi sezoni so temperature povprečno višje, kot v mokri, a velikih ekstremov in nihanj ni.

Katerikoli čas v letu je primeren za obisk Indonezije, saj so temperature skozi celo leto skoraj enake, padavine pa je zelo težko predvideti in tudi v najbolj »mokrih« obdobjih ni toliko dežja, da bi bilo potovanje zato močno oteženo. Kot najbolj primeren čas pa se omenja obdobje med aprilom in oktobrom za večino arhipelaga.

Več informacij na www.wunderground.com .

Indonezija-hranaHRANA IN PIJAČA: Indonezija ima zaradi svoje velikosti izjemno raznoliko kulinariko glede na območje, kjer se nahajamo. Vsem pa je skupna osnova, katero Indonezijci imenujejo nasi. To je seveda nepogrešljivi riž! Riž pride v Indoneziji na krožnik v mnogo oblikah, najpogostejša in najbolj priljubljena riževa jed pa je nasi goreng. Gre za riž, pražen z različnimi dodatki, ki se spreminjajo od kuharja do kuharja. Pogost je tudi riž z različnimi omakami in dodatki, ki se prav tako spreminjajo in imajo navadno veliko zelenjave in malo mesa. Seveda raznolika indonezijska kuhinja pozna tudi druge jedi in mnogo regionalnih specialitet. Ob morju so seveda na voljo tudi mnoge jedi z morsko hrano, katero v Indoneziji tudi pripravijo na čisto svoj način.

V Indoneziji je na voljo tudi veliko zanimivega tropskega sadja, ki je samo zase poslastica. Dovolj je tudi raznovrstnih slaščic, saj so Indonezijci sami veliki sladkosnedi. Veliko je tudi zanimivih in nenavadnih posebnosti v indonezijski kuhinji, ki so značilne samo za kraj, kjer jih pripravljajo.

Med pijačami prevladujejo brezalkoholne pijače, saj je Indonezija večinsko muslimanska država. Med njimi je veliko svežih sokov in različnih napitkov, sveže kokosove vode in ostalih bolj klasičnih »sladkih« pijač. Alkoholne pijače niso pogoste, a najbolj znano indonezijsko pivo Bintang se dobi skoraj povsod.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

Indonezija-Bromo, hoja po robu vulkanskih kraterjevVARNOST: Indonezija je varna dežela. Ljudje so prijazni in odprti, hitro boste začutili njihovo naklonjenost in prijetnost. Tujce sprejemajo z zanimanjem in odprtimi srci. Če boste spoštovali njihove običaje, jih lahko doživite še veliko močneje. V turističnih krajih, v gneči tržnic, se lahko gibljejo žeparji, ki jim zadiši vaša lastnina.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Agencija Oskar ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: Indonezija je večinoma muslimanska dežela. Predlagamo, da vaša garderoba vključuje obleko, ki zakriva ramena, dekolte in kolena (dolgi kratki rokavi, »kapri« polkratke hlače, zračna krila …). S spoštovanjem lokalne kulture si tudi sami pridobimo spoštovanje domačinov.

Indonezija-Bali, tempelj na jezeru BratanPripravite se na toplo tropsko vreme, ne pozabite pa vzeti s sabo nekaj kosov toplih oblačil, ki vedno lahko pridejo prav. Še posebej, če se odpravljate v kakšne višinske predele, topla oblačila ne bodo odveč. Zelo pomembna je dobra zaščita pred tropskim soncem.

Pri obutvi vam priporočamo odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom) za večji del potovanja in lahke pohodne čevlje, če potovanje vsebuje daljše pohode ali treking.

Ne pozabite na brisačo in kopalke, prav vam pride lahko tudi manjši dežnik, ki ščiti tako pred soncem, kot pred nepričakovano ploho!

LOKALNA VALUTA: Indonezijska Rupija;

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih in plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj! Priporočamo gotovino (če boste imeli USD, vzemite bankovce, ki niso poškodovani in niso starejši od letnika 2003).

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) poraba od 20 do 30 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Indonezije v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije v Indonezijo je 0062 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Slovenski mobiteli večinoma delujejo, internet je na voljo v večjih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 220 V. Uporabljajo enake vtičnice kot v Sloveniji.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 1.904.569 km2
Prebivalstvo: cca. 249 milijonov
Glavno mesto: Jakarta
Jezik: bahasa Indonesia (uradni jezik) + množica neuradnih lokalnih jezikov.
Vera: islam 86,1%, protestantizem 5,7%, rimo-katoliška 3%, hinduizem 1,8%, ostalo oz. neopredeljeni 3,4%
Ureditev: republika, 30 provinc in 2 specialni regiji, predsednik države: Susilo Bambang Yudhoyono
Lokalni čas: GMT + 6, +7, +8 (Indonezija je razdeljena na tri časovne prostore)
Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Agencija Oskar ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Za razpisno potovanje v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali katerikoli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Agencija Oskar za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved potovanja in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Agencija Oskar v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru manjšega števila potnikov”). Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz gornjega naslova, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VI. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.

VII. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča.

Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Agencija Oskar v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Agencija Oskar pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Agencija Oskar vrne potniku.

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Agencija Oskar zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

  • odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
  • odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
  • odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
  • odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
  • odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Agencija Oskar. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal.

Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar.

Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Agencija Oskar odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.

XI. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Agencija Oskar po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Agencija Oskar ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XIV. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Agencije Oskar ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Agencija Oskar potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

                                                                                                                                                                                    Agencija Oskar, d.o.o.

                                                                                                                                                                             Kranj, 01. september 2015

 

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
24. okt 04. nov 12 od 1935 € od 1839 € Zagotovljeno BERNARD GORAZD Program Prijava
30. nov 09. dec 10 od 1800 € od 1680 € Zagotovljeno BRATUŠA NEJC prijavite se Program Prijava
21. feb 03. mar 11 od 1788 € od 1698 € Prijavite se let iz Zagreba Program Prijava
21. mar 01. apr 12 od 1890 € od 1800 € Prijavite se let iz Ljubljane Program Prijava
24. apr 05. maj 12 od 1899 € od 1800 € Prijavite se let iz Ljubljane Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)