Albanija s terenskimi vozili

Osnovni podatki

Albanija je ena redkih evropskih držav, ki še spominja na tako imenovane dežele tretjega sveta. Ker potujemo s terenskimi vozili, obiščemo osrčje divje albanske odmaknjenosti.

Če se želite sprehajati po vaseh, ki so ohranile podobo izpred stotih let, potem je to potovanje prava pot za vas.

Skozi težko dostopne doline ob osamljenih rekah se skozi divjo naravo pripeljemo nazaj v »civilizacijo« in uzremo slikovita mesteca in mostove iz časov turške nadvlade.

Zgubimo se v močvirnatem rezervatu ob peščeni jadranski obali in se preko gorskih prelazov zopet spustimo na obalo jonskega morja, ki je v vsej svoji lepoti ena naj slikovitejših na Mediteranu.

Ob ogledih obrambnih stolpov se nam odstirajo zanimive zgodbe o moških, ki so še pred nedavnim skrivali pred roko krvnega maščevanja.

Odhodi

Cena

od 1473

Čas trajanja

15 dni

Status

Kmalu zagotovljeno

Prijavite se

Program

1. dan LJUBLJANA – NOVA VAROŠ.  Odhod iz Ljubljane v zgodnjih jutranjih urah. Vožnja mimo Zagreba proti Srbiji. Postanek za kosilo ob poti. Spanje v penzionu v mestu Nova Varoš pred črnogorsko mejo. (P)

2. dan NOVA VAROŠ – PODGORICA – BJESHKET E NAMUNA. Zajtrk (burek) v lokalni restavraciji.  Vstop v Črno goro, vožnja mimo Podgorice proti albanski meji. Prosto za  kosilo, tik pred mejo. Po prečkanju le-te se vzpenjamo proti pogorju Bjeshket e Namuna (albanska stran Prokletije). Spanje na gorskem prelazu v šotorih ali v primeru slabega vremena v penzionu. (O, Z)

3.dan BJESHKET E NAMUNA – dolina THETH. Zajtrk v kmečkem turizmu oziroma, v primeru  zaprtega lokala, iz lastnih zalog. Vožnja po makadamski gorski cesti proti odmaknjeni dolini Theth. Ogled vasice in starodavne kule, kjer so se ...

1. dan LJUBLJANA – NOVA VAROŠ.  Odhod iz Ljubljane v zgodnjih jutranjih urah. Vožnja mimo Zagreba proti Srbiji. Postanek za kosilo ob poti. Spanje v penzionu v mestu Nova Varoš pred črnogorsko mejo. (P)

2. dan NOVA VAROŠ – PODGORICA – BJESHKET E NAMUNA. Zajtrk (burek) v lokalni restavraciji.  Vstop v Črno goro, vožnja mimo Podgorice proti albanski meji. Prosto za  kosilo, tik pred mejo. Po prečkanju le-te se vzpenjamo proti pogorju Bjeshket e Namuna (albanska stran Prokletije). Spanje na gorskem prelazu v šotorih ali v primeru slabega vremena v penzionu. (O, Z)

3.dan BJESHKET E NAMUNA – dolina THETH. Zajtrk v kmečkem turizmu oziroma, v primeru  zaprtega lokala, iz lastnih zalog. Vožnja po makadamski gorski cesti proti odmaknjeni dolini Theth. Ogled vasice in starodavne kule, kjer so se nekoč skrivali moški pred krvnim maščevanjem.  Sprehod po prekrasni dolini. V skladu z željami si lahko privoščimo obed v kmečkem turizmu. Postavljanje šotorov in kampiranje.  (O, Z)

4. dan Dolina THETH.  Po zajtrku v kmečkem turizmu sprehod po slikoviti dolini ob deroči reki in ogled slapov. Dolina Theth je ena najbolj odmaknjenih in hkrati ena lepših dolin v gorskem svetu Albanije. Opcija z doplačilom: treking z lokalnim vodnikom. Vrnitev v kamp. Nočitev v šotorih. (O, Z)

5. dan Dolina THETH – SHKODER. Celodnevna vožnja vzdolž samotne doline ob rekah Shala in Kir proti mestu Shkoder. Zajtrk ob poti iz lastnih zalog. Na poti ogled starega turškega kamnitega mosta Ura e mesit. Nastanitev v hotelu v Shkodri. Zvečer si privoščimo še sprehod po mestu, morda se ustavimo na večerji v lokalni restavraciji. (H,Z)

6. dan SHKODER – trdnjava ROZAFA – rezervat KUNE VAIN TALE.  Po zajtrku v obliki bureka ogled foto galerije Marubi in vzpon na grad Rozafa. Sledi vožnja proti naravnemu rezervatu ob jadranski obali. V idiličnem naravnem okolju polnem ptic bomo verjetno čisto sami. Prosto za raziskovanja obale in močvirja. Večerja v kmečkem turizmu (za doplačilo). Spanje v penzionu v rezervatu. (P, Z)

7. dan Rezervat KUNE VAIN TALE – DRAČ – samostan ARDENICA – BERAT. Vožnja mimo Drača proti Beratu. Zajtrk na poti v restavraciji ali lokalu z burekom. Dan posvetimo kulturnim spomenikom. Na poti si ogledamo samostana Ardenica z Marijino cerkvijo iz 18.st. in antični spomenik Apollonia iz časa rimskega cesarja Augusta. Prihod v pravljično zgodovinsko mesto Berat.  Nastanitev v »privat« sobah na gradu. Popoldanski potep po citadeli in večerja (doplačilo). (P, Z)

8. dan BERAT – pogorje TOMORI – GJERBES.  Po zajtrku vožnja od Berata po zanimivi dolini do pogorja Tomori z mnogimi vmesnimi postanki in nadaljevanje vzpona do gorske vasice Gjerbes, kjer človek začuti odmaknjenost od ostalega sveta. Pohodništvo po okoliških vaseh. Spanje in večerja v zelo preprostem hotelu v vasi. (H, Z)

9. dan GJERBES – BUZ.  Po zajtrku peš pohod in ogled še nekaj bližnjih odmaknjenih gorskih vasi. Popoldne se po zapletenih brezpotjih vračamo v dolino, kjer spimo v vasi Buz v »privatnih« sobah. Večerja v domačem vzdušju (doplačilo). (P, Z)

10. dan BUZ – prelaz LLOGARAJA – DHERMI.  Vožnja skozi mesta Fier in Vlora. Zajtrk v lokalu ob poti.  Preko prelaza Llogara se ob prekrasnih razgledih spustimo do obale Jonskega morja. Kampiranje v obmorskem kraju Dhermi, kjer nas čakajo čudovite plaže z okroglimi belimi kamenčki in kjer smo skoraj sami. Lahko se odpravimo še na sprehod in si privoščimo večerjo v obmorski restavraciji. (O, Z)

11. dan DHERMI. Dan preživimo na plažah Dhermija. Kampiranje. (O, Z)

12. dan DHERMI – zaliv PALERMO – GJIROKASTRA.  Vožnja ob prekrasni albanski rivieri z mnogimi postanki. Zajtrk si poiščemo ob poti. Daljši postanek v zalivu Palermo, kjer je bila v času komunističnega režima pomorska vojaška baza. Nadaljujemo vožnjo mimo Sarande do Gjirokastre, enega najlepših mest v državi in rojstnega kraja komunističnega diktatorja Enverja Hodže. To je eno redkih mest v Albaniji, kjer omenjeni diktatorski režim ni pustil skoraj nobenih posledic in stavbe so ostale avtentične še iz turških časov. Ogled gradu in mesta. Po želji večerja v restavraciji. Spanje v hotelu v starem delu. (H, Z)

13. dan GJIROKASTRA – okolica KORČE.  Po zajtrku v Gjirokastri sledi celodnevna vožnja po eni najlepših albanskih planinskih cest v smeri proti Korči, z mnogimi postanki za fotografiranje in oddih, kjer bomo skoraj sami. Spimo v lepem kampu ob poti. Domačo večerjo si lahko privoščimo v kmečkem turizmu, kjer nam ponudijo tudi doma narejeni jogurt. (O, Z)

14. dan okolica KORČE – KRUJA. Opravimo še ostanek poti do Korče. Privoščimo si nakupe na veliki, bučni tržnici in nadaljujemo vožnjo ob zahodni (albanski) obali Ohridskega jezera. V skladu s časom postanek ob jezeru in nakup svežih rib, ki si jih samo spečemo. Nato pot nadaljujemo v smeri Elbasana do zgodovinskega mesta Kruja. Nočitev v penzionu v mestu. (P, Z)

15. dan KRUJA – letališče TIRANA – BRNIK. Po zajtrku in kratkih nakupih se odpeljemo do mednarodnega letališča Rinas, kjer nas popoldne čaka polet na Brnik. (letalo)

*Kako potujemo? Albanijo bomo raziskovali s terenskimi vozili, prvo terensko vozilo vozi vodnik, za voznike ostalih terenskih vozil poskrbimo mi. Prenočujemo v preprostih hotelih, lokalnih penzionih in kampih. Potniki naj bodo vajeni kampiranja. Vsak mora imeti svoj šotor (ali v paru), spalno podlogo in spalno vrečo. Ker je na potovanju veliko časa namenjenega pohodom, svetujemo pohodno opremo (dobre pohodne čevlje, pohodne hlače, vetrovko …). Nekaj časa namenimo tudi obmorskim aktivnostim, za kar potrebujemo kopalke, brisačo, sončno kremo, pokrivalo, sončna očala …)

Ponekod v Albaniji so ceste zelo slabe. Zaradi vremenskih razmer in človeškega faktorja se lahko zgodi, da bo kakšna cesta zaprta, v tem primeru si pridružujemo pravico do manjših sprememb v programu.

Več
Cenik potovanja na osebo v dvoposteljni sobi Redna cena Aktualna cena
1473 € 1473 €
Doplačila po želji
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo za enoposteljno sobo 100 €
Zdr. zav. AS TUJINA PLUS, osnovno, do 15 dni 20.25 €

Cena (najmanj 4 udeležencev) vključuje: letalski prevoz Tirana – Ljubljana, letališke in varnostne pristojbine, prevoz s terenskimi vozili, stroške goriva, cestnin in parkirnin, vse nočitve po programu: 6 x spanje v šotoru, 5 x spanje v lokalnih penzionih, 3 x spanje v preprostih hotelih, preprosti zajtrki v lokalnih restavracijah (kava, čaj, burek, kebabi, razna peciva), slovenskega vodnika in lokalne vodnike (kjer je potrebno), stroške priprave in organizacije potovanja.  

Vstopnine v ceno potovanja niso vključene. Potnik jih po želji poravna na kraju samem.

VIZE: Slovenci vize ne potrebujemo, potrebujemo pa veljaven potni list ali osebno izkaznico.

ZDRAVJE: obveznih cepljenj ni.

Z izpolnitvijo prijave na tej spletni strani se prijavljate na potovanje v organizaciji Oskar d.o.o. Prijava je informativne narave, program potovanja pa velja kot prva ponudba. Z izpolnitvijo prijavnice se šteje, da sprejemate določila splošnih pogojev poslovanja Oskar d.o.o. Po prijavi boste prejeli dokument Agencije Oskar (račun), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. S plačilom prvega obroka računa v višini 30% cene potovanja ali po dogovoru se šteje, da je pogodba sklenjena. Preostali del računa mora biti poravnan najkasneje do 10 dni pred odhodom. Ob prijavi se na rezervacijo zaračuna 15 EUR prijavnine.

VIZE: Slovenci za vstop v Albanijo ne potrebujemo vize. 

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni.

AlbanijaVREME: Večina Albanije ima sredozemsko podnebje, ki je še posebej izrazito v priobalnih ravnicah. Severni del države je bolj gorat, tam je tudi večji vpliv celinskosti. Najhladnejši mesec je januar, ko se povprečne temperature gibljejo med 2 in 12 stopinjami, v goratih predelih lahko tudi sneži. Več dežja pade v severnem delu države, najbolj vlažen mesec je december. Poletja so ob obali vroča in suha, v notranjosti pa topla. 

Več informacij na https://www.wunderground.com/.

HRANA IN PIJAČA: Albanska hrana je pestra in je nastala pod vplivom turške, balkanske in evropske kuhinje, vsaka regija pa ima svoje specialitete. Meso na nabodalu in različne vrste pit so dostopne skoraj na vsakem koraku. V priobalni in osrednji Albaniji uporabljajo veliko zelenjave, oljčnega olja, limone in zelišč, hriboviti predeli pa so znani po pečenem jagenjčku.

Med sladicami je najbolj znan ballokume, piškot iz koruznega zdroba, v slaščičarnah pa si lahko privoščite tudi baklave, kadaif, sheqerpare (piškot v sirupu), hashure (pšenični zdrob). Odličen pa je tudi albanski jogurt kos.

Albanija je znana tudi po številnih vinogradih in dobrih vinih. Pridelujejo tako rdeče, kot tudi bele sorte. Največ je Merlota, Pinot Noira, Kallmeta, Sangiovesa in Cabarneta.  Tradicionalna alkoholna pijača je raki, potem pa je tu še mednarodno priznan konjak Skedenberg, ki je znan po svojem zanimivem okusu.

Svetujemo vam pitje ZGOLJ ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

AlbanijaVARNOST: Albanija je varna dežela. Ljudje so prijazni in odprti. Vseeno pa moramo paziti na osebno lastnino, saj se povsod najdejo izjeme – predvsem v velikih mestih, na tržnicah, turističnih krajih in povsod, kjer je večja gneča. Priporočamo vam, da ste skozi ves čas potovanja pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov!

Agencija Oskar ne odgovarja za morebitno izgubo vaše osebne lastnine. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

OBLEKA: v Albaniji ni nobenih posebnosti glede oblačenja. Temperature se v osrednji in obmorski Albaniji v vseh letnih časih nekoliko višje, v goratih predelih pa podobne kot pri nas. Priporočljiva je sezoni primerna obleka in udobna obutev. Padavin je manj kot pri nas, več jih je v zimskem času. V skladu z vremensko napovedjo in sezono priporočamo tudi dežnike in vetrovko.

LOKALNA VALUTA: Albanski lek (1 EUR = 138,6 ALL)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: Kreditne kartice so pogosto plačilno sredstvo v večjih trgovinah. Prav tako so bankomati v vseh večjih krajih, kjer lahko dvigate denar s karticami Visa, Maestro in Mastercard. Za nakupe v manjših trgovinicah se priporoča nekaj gotovine v EUR.

AlbanijaPLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 100 – 150 EUR na potovalni teden. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Albanije v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka. Klicna številka iz Slovenije v Albanijo je 00355 + območna št. (brez 0) + klicana številka. Telefoni in internet so na voljo v večjih krajih in hotelih, mobiteli delujejo povsod.

ELEKTRIČNA NAPETOST: V Albaniji je napetost 220 V in uporabljajo povsem enake vtičnice kot v Sloveniji, zato adapterja ne potrebujete.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

Velikost: 28. 748 km²
Prebivalstvo: 3 020 209 (2015)
Glavno mesto: Tirana
Jezik: albanščina
Vera: muslimani 70 %, pravoslavci 20 %, katoličani 10 %
Ureditev: demokratična republika
Lokalni čas: UTC + 1
Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

 

SPLOŠNI  POGOJI  POSLOVANJA Oskar d.o.o.

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Oskar d.o.o. (v nadaljevanju Oskar Plus) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja za določeno potovanje v organizaciji Oskar Plus. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.

V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.oskarplus.net oziroma prodajalca www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.

Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo potovanja.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo aranžmajev v organizaciji drugih ponudnikov turističnih aranžmajev, kjer nastopa Oskar Plus kot posrednik in potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji tudi ne veljajo za pogoje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini (če je vključeno v ceno potovanja), kjer Oskar Plus ravno tako nastopa le kot posrednik in veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA        

Za razpisno potovanje v organizaciji Oskar Plus se potnik lahko prijavi v Oskar Plus, d.o.o. ali kateri drugi pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na ustrezno potovanje. Ob prijavi potnik prejme dokument pooblaščene agencije (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem potovanju in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnega koli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa. S plačilom prvega obroka računa (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter izvršiti plačilo v skladu z določbami iz IV. točke teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.       

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene potovanja ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za potovanja, ki jih organizira Oskar Plus za t.i. zaključene skupine oziroma po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na ustrezno potovanje z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršno koli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi potovanja dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja (IX. točka splošnih pogojev).

Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu potovanja, in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Oskar Plus ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Oskar Plus za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 15 EUR na rezervacijo oziroma v polovični višini za enodnevne izlete. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Oskar Plus lahko zaračuna potniku 21 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. V primeru, da potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri Oskar Plus ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Oskar Plus prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja, v kolikor ni na programu potovanja drugače označeno. Preostali del plača potnik najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Oskar Plus (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo prvega obroka pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik na plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved rezervacije in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi potovanja iz IX. točke teh splošnih pogojev.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Oskar Plus, Oskar Plus pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Oskar Plus lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku ("obvezno doplačilo na kraju samem"). V tem primeru Oskar Plus ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

>Kadar za potnika potovanje rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

V. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceni so vštete storitve, navedene v programu potovanja. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Oskar Plus to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja. V primeru spremembe cene iz tega naslova Oskar Plus najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, o tem, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunavani v tuji valuti, obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave potovanja (planirana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se vzame tečaj Banke Slovenije.

Če zvišanje dogovorjene cene preseže deset odstotkov cene potovanja, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Oskar Plus potniku vrnila vplačani znesek.

Ravno tako Oskar Plus v programu potovanja določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, katera se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Oskar Plus lahko v programu navede to dodatno ceno (v obliki “obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb”). Ob prijavi Oskar Plus oziroma pooblaščena agencija potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova "manjše skupine", potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi. 

VI. ARANŽMAJI, KJER OSKAR PLUS NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, nastopa v vlogi informatorja. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Oskar Plus mora biti naveden organizator potovanja. Šteje se, da Oskar Plus prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja.         

VII. POSEBNE STORITVE IN DOPLAČILA PO ŽELJI

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceni potovanja (enoposteljna soba, posebna prehrana, letalska karta, druga doplačila po želji, …) ali so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu potovanju razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Oskar Plus v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.   

V primeru posamezne prijave za potovanja lahko potnik prepusti Oskar Plus, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na potovanje prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju potovanje odpove, mora drugi doplačati za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

VIII. ODSTOPNINA

 Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Odstopnina znaša 5 % cene potovanja in se obračuna za vsakega potnika na rezervaciji. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma da odstopnina ni mogoča. Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (potnik, zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Potnik je na osnovi potrdil upravičen do vrnitve vplačanega zneska potovanja (brez odstopnine). Ne glede na plačano odstopnino ima Oskar Plus v primeru tovrstne potnikove odpovedi potovanja pravico tudi do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi. Prav tako potnik nima pravice do vračila stroškov za pridobitev vize.

V primeru, da je potnik vplačal odstopnino, vendar odpove potovanje iz drugih razlogov, se višina povračila stroškov odpovedi obračuna v skladu s IX. točko splošnih pogojev, potnik pa tudi nima pravice do vračila administrativnih stroškov, ki znašajo 15 EUR po prijavi, stroškov za pridobitev vize ter odstopnine.

Če potnik potovanja ne odpove pred odhodom, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Smatra se tudi, da je potnik odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnih koli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo med potovanjem ali pred pričetkom potovanja. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine.

V primeru, da potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe zaradi dokumentirane višje sile, ki je ni mogel predvideti ali se ji izogniti v času pred podpisom pogodbe o potovanju, ter ima o tem ustrezne veljavne uradne dokumente, pa ni položil odstopnine, ima Oskar Plus pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi vseh tistih, ki z odpovedjo potovanja nastanejo. Razliko Oskar Plus vrne potniku.         

Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkoriščenega dela potovanja.        

IX. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED POTOVANJA

 Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Oskar Plus pa je dolžna preveriti v kolikor je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Oskar Plus lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske vozovnice), pa Oskar Plus zaračuna tudi povrnitev le-teh.

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Oskar Plus. V primeru, ko potnik odpove potovanje, ima Oskar Plus pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do pričetka potovanja. V vsakem primeru Oskar Plus zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 15 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

 •  odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15% cene aranžmaja,
•  odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30% cene aranžmaja,
•  odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50% cene aranžmaja,
•  odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80% cene aranžmaja,
•  odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100% cene aranžmaja.

 Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Oskar Plus narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.  

Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če tako piše v programu potovanja ali pogodbi.

Ob odpovedi potovanja pred odhodom mora potnik napisati pisno odpoved oziroma podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi Oskar Plus. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal. 
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Oskar Plus, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Oskar Plus zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.     

Oskar Plus oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Oskar Plus ima pravico tudi med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če sam ne skrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Oskar Plus v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi. Oskar Plus bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja programa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.          

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru, da Oskar Plus ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 X. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA    

Oskar Plus si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi minimalno potrebno - v programu navedeno - število potnikov. V primerih, ko Oskar Plus izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati potovanja, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše predvideno število potnikov.

Oskar Plus si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Oskar Plus pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Oskar Plus lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Oskar Plus, predvsem, če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Oskar Plus.
Oskar Plus si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Oskar Plus ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.       

Odgovornost Oskar Plus je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Oskar Plus ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.     

Oskar Plus ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.

V primeru, da Oskar Plus odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Oskar Plus potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Oskar Plus ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Oskar Plus namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.      

 XI. POTNI DOKUMENTI 

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.   
Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna Oskar Plus po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum Oskar Plus, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Oskar Plus potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Oskar Plus ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Oskar Plus že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam.       

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.     

XII. OBVESTILA PRED ODHODOM/POTOVANJEM         
Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve računa in posledično obveščanja o potovanju, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova neprejete pošte Oskar Plus ne bo upoštevala.

XIII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Oskar Plus ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.      

 XIV. PRTLJAGA 

Oskar Plus ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili letalskega prevoznika, v kolikor v programu potovanja ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.      

Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzamete s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XV. INFORMACIJE       

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Oskar Plus bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVI. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Oskar Plus na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Oskar Plus le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.

Oskar Plus je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma, če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov, v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Oskar Plus dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Oskar Plus dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Oskar Plus ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je v primeru, če po krivdi Oskar Plus ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, omejena z višino vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Oskar Plus pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Neodvisno od tega pa odgovarja Oskar Plus potniku za škodo, ki je temu zaradi neustrezne izvedbe aranžmaja nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XVII. UPORABA PODATKOV

Oskar Plus vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s prijavo na potovanje pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje oz. pisno izrazi kadar koli kasneje.         

XVIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Oskar d.o.o.

Kranj, 01. september 2015

Prijavite se

Tabela odhodov

Odhod Povratek Št. dni Redna cena Aktualna cena Status Predviden vodnik Opomba
13. jul 27. jul 15 od 1473 € od 1473 € Kmalu zagotovljeno ŠEF DAMIJAN NOVO, brez doplačila za velikost skupine! Program Prijava
02. avg 16. avg 15 od 1473 € od 1473 € Prijavite se ŠEF DAMIJAN NOVO, brez doplačila za velikost skupine! Program Prijava
24. avg 07. sep 15 od 1473 € od 1473 € Prijavite se ŠEF DAMIJAN NOVO, brez doplačila za velikost skupine! Program Prijava

Želite brezplačno Oskarjevo razvajanje?

Vpišite vaš elektronski naslov in si zagotovite Oskarjeve bralne poslastice! Svež katalog in zanimiv priročnik vas najprej popeljeta do vizije vašega sanjskega potovanja, o najboljših terminih, cenah in zadnjih Oskarjevih podvigih pa boste kasneje obveščeni z e-časopisom, ki vas bo subtilno razvajal vsak drugi teden. Ko je vizija jasna, ostane le še užitek na poti. :)